Ah wat rot! Het helpt dus niet om te denken dat het eigenlijk alleen met rotondes te maken had en je het verder prima doet? Ik zou proberen alleen daar op te focussen en voor de rest te denken ik kan het best!
Fileparkeren heb ik sinds m’n afrijden (5,5 jaar geleden) maar 1 keer gedaan omdat het niet anders kon. Was ik heel slecht in tijden de lessen, maar met meer ervaring en je eigen auto gaat dat prima. Achteruit in parkeren doe ik ook bijna niet. Maar, als je meer ervaring hebt doe je zulke dingen veel meer op gevoel en echt niet meer adhv de trucjes die je hebt geleerd. Daar heb je nu niet zoveel aan, maar inzicht komt pas al je meer ervaring hebt is mijn idee. Kun je niet vragen/voorstellen om vooral op die onderdelen te oefenen? Ik ben nu begonnen met motorlessen en dan de voertuigbeheersing. Dat ging eerst echt ruk (incl 4 keer vallen verdeeld over de eerste 3 lessen), dus ik zag 't even niet meer zitten. Heb doorgezet en andere onderdelen gaan nu met wat meer ervaring best aardig. Behalve het maken van een u-turn tussen pionnen. De pionnen maken me echt onzeker, maar ook omdat ik met die oefening steeds viel. Ik begrijp die onzekerheid dus wel… Heb nu gevraagd het elke les even te laten terug komen, dus elke les oefenen, en dan hopen dat het gaat lukken of dat ik het inderdaad niet op m’n examen krijg.
Zet 'm op, t gaat je lukken!