Wow, ik wist wel dat het niet heel vlot ging, maar ik schrik echt een beetje door de reacties, Wist niet dat het zó raar was dat ik deze onderdelen nog niet heb gehad. Een checklist met dingen die je moet leren heb ik nog nooit van gehoord. Ik ga dit ook meteen vragen volgende les.
Als ik iemand anders thuis breng moet ik inderdaad meestal gewoon even stilstaan. Als het in een woonwijk is kan dat meestal wel op de weg, en anders ergens langs de weg waar we makkelijk kunnen stoppen.
Ik heb deze rijschool ook viavia gevonden. Mijn zusje heeft hier haar rijbewijs gehaald, en zij was er heel positief over. Daarom heb ik ook de hele tijd gedacht dat het gewoon aan mij lag dat het zo slecht gaat.
@Panda Misschien moet ik er inderdaad gewoon zelf wat meer controle over nemen. Dus zeggen welke onderdelen ik wil oefenen, en al vooruit vragen of ik vaker kan rijden. Twee uur achter elkaar vind ik heel zwaar. Na het eerste uur ben ik mijn focus al volledig kwijt. Dan kijk ik liever of het vaker in de week kan!
Bedankt voor het meedenken allemaal <3 Morgen heb ik weer les, dan ga ik echt sturen op een betere aanpak.