Rijlessen

Ik denk dat ik toch ook zonder instructeur ga, maar heb nog een dag om erover na te denken :stuck_out_tongue:

Wel fijn dat het alleen rijden je goed af gaat! Lijkt me heeerlijk niemand naast je te hebben. Fileparkeren heb ik zo vaak geoefend maar dat kan ik ook niet haha, maar nu kun je wel veel oefenen.

@pastelzwart succes!! Inderdaad goed om het te doen zodat je weet hoe het werkt.

2 likes

Iedereen nogmaals super bedankt voor de tips afgelopen week, want ik ben in 1x geslaagd voor mijn theorie! Ik had uiteindelijk 2 fouten op gevaarherkenning en 2 in het kennisgedeelte, snap nog steeds niet hoe. Maar vond mijn echte examen wel makkelijker dan de oefenexamens die ik had gemaakt.

15 likes

Dankjewel! Ben inderdaad echt vooral zó blij dat ik nu niet meer hoef te leren voor dit hahaha. Was er zo klaar mee.

Jij nog gefeliciteerd met je rijbewijs, super fijn dat je hem hebt!

1 like

Super! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Oh nou dan alsnog gefeliciteerd haha! Ook theorie verdient een felicitatie toch. Succes met je lessen komende tijd.

1 like

Ik ben geslaagd!! :heart:

Zat heel erg te twijfelen toen we terug kwamen, ik had niet echt grote fouten gemaakt maar het ging ook niet perfect, maar dat maakt allemaal niet meer uit.

Wat een verademing is het idee om nooooit meer een rijles te volgen, echt heerlijk.

27 likes

Van harte gefeliciteerd!!! Nu gauw je rijbewijs aanvragen en volgende week de weg onveilig maken :smile:

1 like

Wat goed!! Gefeliciteerd!!

1 like

Wat fijn! Gefeliciteerd :tada:

Gefeliciteerd @NInja ! Wat een opluchting he. De zenuwen had je dus goed in bedwang? En ook niets negatiefs gezegd hardop? Hehe…

Ook gefeliciteerd aan de theorie geslaagden @Rose_Gold @pastelzwart !

2 likes

Morgen na bijna een jaar niet hebben gereden eindelijk weer eens rijden vind het toch best spannend :grimacing:

1 like

Dankjewel!! Het ging inderdaad goed met de zenuwen, ik kon gisteravond niet rustig worden en vannacht niet slapen haha maar als ik dan eenmaal in de auto zit dan merk ik toch dat het allemaal weer meevalt haha.

En wat vooral fijn was is dat ik niet meteen in paniek schoot als iets even mis ging, dat heeft me de vorige keren genekt maar nu was ik er echt klaar voor

4 likes

Ah wat goed! Gefeliciteerd :heartpulse::partying_face:

1 like

Wat fijn zeg! Gefeliciteerd nog :partying_face:

1 like

Wat fijn, gefeliciteerd nog!

1 like

Na 10 maart heb ik anderhalve maand vakantie van mijn opleiding. Deze tijd wil ik gaan gebruiken om mijn theorie te halen. In mei wil ik dan gaan starten met opnieuw rijles (in de zomer 13 lessen gehad) maar ben echt benieuwd hoe ik er dan in sta, en of ik weer helemaal moet wennen.

Ik heb ook een lange pauze gehad op een gegeven moment en toen ik weer ging rijden durfde ik helemaal niks haha, ik reed echt als een slak. Maar langzamaan merk je toch dat dingen die je dan hebt geleerd weer terugkomen en dan gaat het steeds beter!

1 like

Ik heb gisteren mijn rijbewijs opgehaald en mijn eerste ritje gemaakt. Was met mijn vader naar het gemeentehuis gegaan en wilde daar wegrijden. Heb hem wel 40 keer laten afslaan voordat ik weg kon rijden, want hij stond in de 3 :roll_eyes: Daarna ging het eigenlijk best wel prima. Ging ik 's avonds in de auto van mijn nieuwe vriend rijden, ging het echt voor geen meter. Snapte niet eens hoe de lampen aan moesten en liet hem daarna ook supervaak afslaan… :joy: Dat wordt nog flink oefenen dus!

8 likes

Ik heb al sinds november mijn rijbewijs en heb soms in de auto van mijn broer gereden met mijn broer naast me, maar nu heb ik al 4 weken niet meer gereden en ik moet morgen in mijn eentje ergens heen rijden…omg ik durf niet :joy::upside_down_face:

Ik heb 9 april mijn praktijkexamen en heb nu 1x per week les. Ik denk dat ik het wel kan, maar over de andere kant heb ik echt het gevoel dat ik sommige bijzondere verrichtingen nog niet helemaal onder de knie heb. Gelukkig heb ik wel een rijinstructeur die vraagt wat ik wil nog oefenen enzo, dus de komende lessen worden veel bijzondere verrichtingen