JAAA ook ik heb 'm nu! Na drie keer. Deze examinator was zo lief. Drie keer steken ging mis door inschattingsfoutje (stuurde te vroeg terug) en werd vijf keer steken, maar hij zei echt zo “Netjes opgelost, zolang het maar veilig blijft is het goed he, keurig gedaan”, en dat hielp mij zo in het loslaten.
Had lekker chille muziek opgezet (Lo-Fi) en alles ging eigenlijk top. Was ook weinig verkeer op de weg (wel veel werkzaamheden), moet ik wel eerlijk zeggen. Maar dat is mijn valkuil want daardoor verslapt mijn kijkgedrag normaal gesproken, dit keer niet! Andere manoeuvre was achteruit file parkeren en die ging wel goed gelukkig.
Het hele plaatje klopte, ik was de laatste rit van de lesauto (komen nieuwe auto’s) en toen ik na de uitslag te horen terug instapte hing er vlakbij in een vrachtwagen een kenteken met daarop de naam van mijn overleden vader. Heb daar samen met mijn instructeur een mooi potje om staan janken, haha.
Oh en bij mij mocht een stagiaire mee rijden! Dat vond ik ook fijn, die was al een paar keer mee gegaan met de normale rijlessen.
edit: nog tipje voor andere die slagen en lang moeten wachten voor het rijbewijs aanvragen. Ik heb dus gewoon mijn gemeentehuis gebeld, en bij ons mogen mensen die voor het eerst het rijbewijs aanvragen tussendoor en dus mag ik vanavond al langs komen! Ben net heel vlug een fotootje gaan maken.

had bij veel vragen ook het gevoel dat ik de helft van de informatie niet had. Volgende keer beter maar baal wel echt.
hopelijk kan je snel herkansing doen!