Vervelend! De eerste keer dat ik helemaal alleen ging toen had ik de koppeling van bezine auto nog niet goed onder de knie. Ik stond bij een stoplicht op een lichte helling en ik probeerde te gaan rijden als het groen was maar telkens sloeg hij af omdat ik eigenlijk alleen maar de koppeling omhoog liet komen en geen gas bij gaf (zo had ik dat geleerd in de diesel). Echt wel 5 keer groen geworden maar ik stond daar vast op een heel druk punt. Iedereen toeteren, mensen boos om me heen rijden, boos kijkend naar me haha. Ik schaamde me dood en dacht ook echt HOE kom ik hier ooit weg!? Heb daar nog lang een soort trauma aan overgehouden dat ik bij stoplichten bang was af te slaan en echt heel veel gas gaf als het groen was om maar niet af te slaan. Dat is wel gewoon bij getrokken hoor maar ik snap je helemaal dat je zelfvertrouwen even naar een dieptepunt is. Maar geef niet op want je kan het echt wel alleen alle begin is moeilijk. Je leert het echt alleen door veel te gaan rijden.
Ik weet niet waarom mensen naar je toeterden maar misschien had je je hooglichten aan ofzo dat ze verblind werden?