Dankjewel!
Kent iemand nog leuke terrasjes? De meeste plekken zitten echt elk weekend volš
Aloha bar wel grote kans dat die ook vol is in het weekend trouwens. Calaboose in Kralingen is ook leuk!
Zoekt er nog iemand een grote studio (55 m2) in Noord? Ik ga zelf begin juli verhuizen.
De huur is 600 euro.
Het is een studio uit de jaren '30, aan een drukke winkelstraat. Dus het is er wel rumoerig.
Je kan ook wat spullen van mij dan overnemen zoals koelkast mijn koelkast, inductie plaat en bank voor een zacht prijsje.
Ik ben dringend op zoek, ik PM je!
Ik ben ook geĆÆnteresseerd. Hoe kan ik je pmāen?
Ik heb vandaag een appartement bezichtigd en ik wil het zoooo graag. Er waren 60+ reacties en ze hadden dus ook meerdere bezichtigingen gepland vandaag, hoe veel weet ik niet. Maar ik zit echt in dikke spanning af te wachten joh, ik hoop zo ontzettend dat ik gekozen word. Ben er helemaal zenuwachtig door gewoon. Hoor deze week iets, dus dat is vandaag of morgen dan? Echt whyyy is die huizenmarkt zo fucked up
Ja ik was de andere persoon uit de groep van @En_17_Anderen
Modern bij skvr is super leuk! Ik ben helaas verhuisd naar een andere stad, anders had ik daar sowieso nog gedanst. Meestal in de zomer is er een soort strippenkaart dat je verschillende stijlen kan proberen.
Ik ben niet gekozen baal echt ontzettend. Zat wel bij de laatste 5 van de meer dan 60 reacties dus hopelijk dat ik ergens anders ook gewoon weer kans maak. Maar wel echt even heel zuur dit, ergens ook wel te verwachten dat het niet de 1e keer raak zou zijn.
Dusssss mocht iemand tips hebben voor woonruimte in Rotterdam/Schiedam
Ik verwacht toch wel 900-1000 als ik zo de huurprijzen zie. Kan uitwijken naar 1100 als absolute max.
Spoiler hoge huur
Ja belachelijk hoog, ik weet het haha. Maar ja te hoog inkomen voor sociale huur, te weinig inkomen + studieschuld dus kopen is geen optie. En wil wel in een wijk wonen waar ik me veilig voel, op zuid is veel voor 700-900 te huur maar dan betaal ik liever wat meer.
@Musa in mijn complex gaat een stel in augustus of september verhuizen. De huur zal rond de 1000 zijn (omdat ze die waarschijnlijk omhoog gaan gooien). Is in het centrum met twee slaapkamers. Als je wilt kan ik jullie aan elkaar koppelen.
Ja over huren omhoog gooien, ik vroeg me ook af of dit ook de nieuwe huur zal zijn? Ik ken mensen die voor ā¬670 huurden en dan bij een nieuwe huurder gaat het zo ā¬220 omhoog.
Bij mij gebeurde dit idd, de vorige betaalde 650 en bij mij werd het 850, inmiddels alweer over 900 ivm jaarlijkse huurverhoging
En dat werd nog gebracht als een āgunstā ook haha, ze wouden ook best de keuken en badkamer een update geven maar dan zou het 1300 worden oid, doei (65m2 in Noord)
Echt shit. En ik zou wel al blij zijn met ā¬850, omdat verder alles voor minstens ā¬1000 te huur staat. Hoe fucked up is dat dan. Als ik ā¬850 al zou halen met die inkomenseisen
Nu het over huizen gaat, wil ik wel een oproepje doen: ik ben op zoek naar een huurwoning met tuin (zonzijde), omgeving Rotterdam Alexander. Mocht iemand binnenkort zijn huis verlaten, roep dan even!
Ik heb je even een pm gestuurd!
Ik ben er ook heel blij mee! Toen (2 jaar geleden) twijfelde ik nog want het is heel veel geld elke maand maar idd gezien de huidige markt en de fijne locatie had ik geen seconde erover moeten nadenken haha
De Loonse en Drunense duinen.
denk dat dat ongeveer het meest dicht bij Rotterdam ligt van allemaal.