Rotterdammerts unite

Alle Rotterdammerts verzamelen. Voor al je tips, tricks en meets.

4 likes

Present!!

JOE ik ben geen echte Rotterdammer, maar praat wel met de natte T en ik wil ook nog steeds naar de Kunsthal. Einde bericht.

10 likes

Tot 1 juli die expo. Ik wil ook.

5 likes

Nieuw! Of nouja, las wel mee op egf maar had geen account…

1 like

Hallo daar! Postte nooit mee, maar al heel wat jaren present (onder ander account). Wil wel iets vaker mee gaan posten dus leuk. Love Rotterdam :slight_smile:.

Misschien kunnen we elkaar in elk geval alvast wat leuke go-to’s tippen?

Mijn tips:
-Restaurant Weena (op Weena, obviously). Lekker sfeertje. Qua interieur vergelijkbaar met 108 (op Meent), maar veel minder pretentieus.
-Holy Smoke op Kruiskade. Supergezellig in de zomer, lekkere burgers!
-Wijnbar Het Eigendom op Witte de With
-Pierre in Pannekoekstraat. Vind het vooral een gezellige lunchplek.
-Lillith, Binnenweg. Ook goed voor ontbijt! Beetje duister sfeertje, ik hou er wel van :slight_smile:

Valt het op dat ik van dingen met eten en drank hou… ;-).

1 like

Postte nooit mee, maar ben wel steeds vaker in Rotterdam (mag je dan meeposten, ook al woon je er niet? :yum::yum:). Laatst naar Sajoer geweest, mega leuk plekje. Beetje sfeerloos uitzicht alleen.

yesss present! En ik wil ook naar die expo!!

1 like

Ola! Ik meld mij ook weer. Om welke expo gaat het?

Ik denk die hyperrealisme tentoonstelling! Ben zelf ook nog niet geweest maar lijkt me wel heel tof

1 like

Ik meld me ook! Expo lijkt me ook wel tof.

2 likes

Hoi, ik woon enorm vlakbij Rotterdam. In een dorp dat met een K begint.

1 like

Ik heb gister een Pokébowl op van de nieuwe vestiging aan de Karel Doorman. Smullen!!

2 likes

Jaa, ik meld me ook! Wil ook weer eens naar een meeting.

1 like

Gister heb ik eten opgehaald via too good to go. Het was van green delight en super tasty! Echt een goed idee vind ik het.

3 likes

Wat kreeg je allemaal? Wil het binnenkort ook eens proberen.

1 like

Een tempeh gerechtje en een stoofpotje met linzen en kikkererwten en twee lemonbars die suuuuper lekker waren.

3 likes

Ik misschien, ligt er even aan wanneer je wil gaan want heb het best druk komende tijd…

Naast de Algerabrug. :slight_smile: