Ja die vergoeding kan ik naar fluiten, ik zou eigenlijk 1 juli gaan huren. Dat wordt nu 8 juli en krijg die eerste week huur wel terug, ook met veel moeite!!! Maar voor het ongemak krijg ik dat ik de meubels mag verkopen en het geld mag houden :’) heb echt goed duidelijk gemaakt dat ik dit te achterlijk voor woorden vind en het asociaal vind dat er 0 medewerking of tegemoetkoming vanuit hun kant is terwijl dit echt allemaal hun fout is. En dat ik mag hopen/er vanuit ga dat dit geen voorbode is voor hoe dingen opgelost worden gedurende de rest van de huurperiode.
Ze zei letterlijk dat zij als makelaar dat zelf niet doen, maar afhankelijk zijn van bijv een kringloop die het op komt halen en dat die pas in augustus kunnen etc. En dat de eigenaar het niet wilde doen ivm kosten van verhuizen en afvoer van goederen. Dus ik heb ook wel gezegd dat iedereen op dat kantoor ook handen heeft en kan sjouwen en dat ik nu een dure woning ga huren waar ik vet veel ongemak bij heb in de eerste 2 weken, dat zij als makelaar en de eigenaar geen kosten willen maken maar het mij laten oplossen en dan ook nog maximale huur op willen strijken terwijl alle fouten aan hun kant liggen. Dat het gewoon wel sociaal zou zijn om me ergens in tegemoet te komen en dat ik mijn week huur terug betalen niet echt tegemoetkomen vind. Aangezien betalen voor een huis waar je geeneens een sleutel van hebt al helemaal van de zotte zou zijn.