Ik keek op de kaart en er staat alleen: sushi van de chef
Kan je dan niet kiezen? Ik ben niet zo moeilijk maar mijn vriend wel
Oh je kunt daar gewoon aangeven wat je lekker vind! Ze zijn heel makkelijk wel
Ben je nog opzoek naar tijdelijke huisgenoot?
Ik ben zelf namelijk opzoek naar een tijdelijke kamer.
Oyster club heeft lekkere sushi en op woensdag is alles volgens mij 10 euro van de sushi rolls.
Verder vond ik Kyatcha bij Blaak ook wel een aanrader. Niet onbeperkt trouwens en minder keuze, maar vond het wel lekker.
Zijn hier Onefitters die het leuk vinden om samen te boulderen? Ik ben nog een beginner maar vind het erg leuk!
Het is in west trouwens.
Ik ga volgende week naar de grote schijn in het kralingse bos. Ik ben benieuwd! Ik vond het nog best prijzig trouwens en ik hoop wel dat het een beetje droog blijft. Nog meer die gaan?
Ik heb volgende week een lunchafspraak maar ik kan niet kiezen waar. Ik eet veganistisch en wil liever geen salade eten maar het hoeft geen vegan tent te zijn.
We spreken af bij het maritiem museum dus liever niet te ver daarvandaan (ik vind spirit dus te ver).
Iemand ideeën?
Ja zat ik ook aan te denken maar weet niet hoe professioneel die setting is, ben er nog niet geweest. (het is een 2e afspraak met potentieel opdrachtgever, en tis creatieve sector dus het hoeft niet fancy te zijn maar wil geen dreunende muziek).
Backyard misschien? Wel alleen vegan eten maar voor ieder wat wils en niet alleen salades.
Hi all. Ik ben op zoek naar een nieuwe huisarts. Ben niet echt tevreden over mijn huidige huisarts. Hebben jullie aanraders (liefst vrouwelijk)? Mag ook in PM.
Misschien handig om erbij te zetten welke buurt je er een zoekt?
Omgeving centrum.
Hier ben ik ook nog naar op zoek! Zowel huisarts als tandarts eigenlijk.
Ik zit ook bij Laan op Zuid, fijne tandarts.
Ik zit bij de Gordelweg, daar zitten er 2 maar bij mijn praktijk zit een vrij jonge vrouwelijke arts die ik heel aardig vind, ik kies altijd haar
Verder heb ik m’n tandarts bij Knappers & De Jong (Heemraadssingel) weet niet eens zeker bij welke van de 2 eigenlijk haha, t is zon maatschap maar volgens mij zit ik bij die 2e
Bij beide vond ik het fijn dat ze de tijd namen me een beetje te leren kennen. Ik ben 3.5 jaar geleden naar Rotterdam verhuisd en had lang m’n (tand)arts nog elders, ik vond overstappen en iemand kiezen zon gedoe. Dus daar hebben we het ook over gehad. Waarschijnlijk is dat heel normaal maar vond ze allebei gewoon relaxed en verder kom ik bij beide toch niet zo vaak
Is niet echt centrum alleen, maar wie weet voor iemand anders een tip!
Ik zit bij tandartsenpraktijk Fraai aan de scheepmakershaven en huisartsenpraktijk Blaak, ben over beide al jaren heel tevreden! Succes met de zoektocht!
Dit is echt niet in t centrum (in Schiebroek juist), maar moet wel even delen dat mijn oude tandarts echt geweldig is. En de meest passende naam voor een tandarts heeft: De Boorder
Was da?
Is dat die nieuwe club bij Hofplein? Ik niet maar ben wel benieuwd! 9 november Stranger, die vind ik wel interessant
Als je iets anders bedoelt: negeer mijn bericht haha
Volgens mij is dit al een keer eerder gevraagd, maar kan het niet meer vinden.
Hebben jullie tips voor een wax (brazilian) bar?