Dit huis is zooo mooi
Alleen zo niet te betalen.
Waaaauw dat licht!!!
Ik ben stiekem heel benieuwd in welk gebouw op de kop van zuid jullie (gaan) wonen en wat jullie betalen. Ik werk namelijk op de kop van zuid en er wonen zou de droom zijn. Ik woon er nu heel dichtbij, maar ik heb gewoon geen 1.500 euro in de maand ervoor over, haha.
Dat er eindelijk een AH komt is inderdaad geweldig, het wordt wel een soort gemaks-AH met veel producten die je direct op kan eten.
Nu we het toch over de kop van zuid hebben: er is een nieuw tentje geopend in de foodhallen met Grieks eten, de porties zijn heel klein maar het is wel allemaal heel lekker, vooral de gefrituurde courgetteslierten.
Haha ik heb het sporten niet lang volgehouden . Maar ik sporte bij de Conradstraat, bij centraal. Zelf heb ik nooit een groepsles gedaan, maar het zag er altijd wel druk uit en ik was er meestal rond 20u.
Bij de gewone fitnessruimte lag het een beetje aan de dag, soms was het heel rustig en soms heel druk maar je kon altijd wel ergens gebruik van maken
s ochtends of s avonds? Want die tijd s avonds is spitsuur altijd op maandag en dinsdag bij elke sportschool.
Oh echt? Hmm in mijn ervaring (lees 3 sportscholen dus niet enorm veel) is het overal tyfusdruk dan. Wel fijn dat je nu een rustigere hebt!
Nee nog niet, maar hij kan in principe nu elk moment komen!
Balen dat het zo druk was! Dinsdag was altijd een erg drukke dag. Vaak ging ik op maandag, woensdag en vrijdagochtend.
Verder heb ik geen ervaringen met sportscholen. Blijkbaar is het toch niet echt mijn ding hahah
Ik vind Rdam gym mega chill!
Nee, zijn alleen groepslessen
Kom je niet meer dansen?
Elevator sports?
Wat een fucking tof idee!
Dat klinkt echt heel tof!
Klinkt nice! Bedankt voor het delen.
Wow er deden 138 teams mee!!!
Ik ga vanmiddag denk ik naar Oase (achter Hudson’s) voor de gratis lezing van Henk Tetteroo. Anyone else?
Kort filmpje:
Dit klinkt vet leuk! Ik ga misschien wel Ken jij de spreker?
Ik herken zijn naam wel, ik denk vanuit zijn vorige professie als docent… Maar zeker niet persoonlijk dus!
Ik vind het idee wel heel vet dat je hier zo goed op let en zelfs een boekje van maakt. Ik zie bullet journal mogelijkheden haha
Dat ziet er superinteressant uit!