Rotterdammerts unite

Haha ja! Ik lees wel het zwanger en kinderen topic, maar het lijkt me ook wel leuk om in real life dingen te doen of te kletsen.

@supermercado Ja snap ik! Meeten is ook wel spannend altijd. Mocht je het toch leuk vinden, dan mag je mij altijd een pb sturen!

Ik heb vanavond een date en ik kijk er zo naar uit, ik wil echt even een goede locatie voor een drankje
Wat zouden jullie doen??

Kaapse Maria vind ik altijd wel een fijne sfeer voor een date! Niet heel special though als je dat zoekt

Ik denk dat ik dan voor Mooie Boules ga want die plek is wel sfeervol en gezellig, toch?

Daar ben ik nog steeds nog nooit geweest maar schijnt idd heel leuk te zijn! Het eten alleen wat minder heb ik gehoord maar dat wilde je toch niet doen volgens mij

Ik wellicht! Ik ben bijna moeder, nu 39 weken, en woon vlak naast Rotterdam. Pb’en kan absoluut, leuk!

2 likes

Ik ben nog geen moeder maar wel zwanger (22wk) en we hebben elkaar al eens ontmoet tijdens een spelletjesmeet. PM me gerust

2 likes

Gaat de meet van volgende week nog door? Ik wil me graag aansluiten dan!

Yes! Elke tweede zondag van de maand. :relieved:

1 like

Hoe is het bij mooie boules? Is dat een beetje leuk om met zijn tweeën heen te gaan of is het leuker met een groepje.

En ik zoek eigenlijk 2 kaartjes voor de jeugd van tegenwoordig in Annabel 27 maart. Dus mocht iemand hier kaartjes over hebben, wil je dan aan mij denken? :grimacing:

2 likes

Ik vind het daar altijd leuk. Have fun!

Wanneer is die meeting? Volgende week zondag?

2 likes

Si, señorita

Misschien lijkt het me ook wel eens leuk om te komen!

2 likes

Kiek moar eem! Zou leuk zijn als je aanschuift.

2 likes

Iedereen is welkom :relieved:

1 like

Is er een Rotterdammert die interesse heeft in een bamboe badrekje (die uitschuifbare met boekensteun van de Xenos)? Ik wil er vanaf, je mag hem gratis ophalen. PM maar bij interesse.

Ik kan me hier geen beeld bij vormen, heb je een impressiefoto? :zipper_mouth_face:

Deze is het!

Oke goed dat ik het vraag dus want ik had echt iets heeeeel anders in mijn hoofd

(Ik heb geeneens een bad dus dit belletje had toch eerder kunnen rinkelen)

3 likes