Rotterdammerts unite

ah ja ik ga daar wel eens een wandeling maken, vind die omgeving nog best mooi! Kan me voorstellen dat je je daar niet heel onveilig voelt.

Rhoon en Barendrecht onbetaalbaar ja? Vind gek hoe het zo veranderd is de laatste jaren

1 like

Wow bizar

Ik word echt moedeloos van die huizenprijzen. Afgelopen week afgewezen voor een woning van €900 op basis van mijn inkomen. Ik verdien gewoon 2300 netto, ik kan dat echt wel betalen…

1 like

Ik snap je helemaal, echt om moedeloos van te worden. Ben echt bang dat ik eeuwig bij mijn ouders moet blijven of echt de stad uit moet

Ik vond by Jarmusch echt tegenvallen na alle hype :frowning: uiteindelijk ook veertig euro afgerekend omdat we van de pannenkoekjes alleen niet vol zaten. Ik ben denk ik toch meer gemaakt voor gewone tatta pannenkoeken met kaas en stroop, iemand tips waar ze die goed maken?

Dan zou je de pannenkoekjes van Arzu eens moeten proberen. Volle buik gegarandeerd.

9 likes

Ik ben er geweest en ik vond het erg lekker! Alleen niet heel filling.

1 like

Ik ben wel echt benieuwd naar die nieuwe wijnbar! Het idee klinkt wel leuk

3 likes

Ik vond het wel lekker, maar omdat ze zo fluffy zijn is het net lucht dus ga niet voor een vullend ontbijt. Meer een snack.

Qua pannenkoeken vind ik Round & Round echt lekker, maar geen idee of ze weer open zijn. Ze deden best lang enkel afhaal. Vooral de hartige zijn heerlijk.

2 likes

Yes, sluit me hierbij aan! Heerlijk en krijg ze vaak niet helemaal op omdat ze zo vullend zijn.

3 likes

Mr. Nonno!

Oprecht een van de lekkerste pannenkoeken die ik gegeten heb!

2 likes

Morgen opent een nieuwe vestiging in de buurt en staat ook echt op mijn lijstje om te proberen!

Je gaat er geen spijt van krijgen! Ik droom bijna over die Jamaican jerk pancake :drooling_face:

2 likes

Je had vroeger een tijdje een okonomiyaki bar en Foo Concepts verkocht het. Ik zie het alleen niet meer op het menu staan, dus kan zijn dat ze ermee gestopt zijn.

Hier

Zelf nooit daar gegeten dus geen idee of het wat is.

Edit: en hier ook. Staat op het menu maar lijkt er niet op.

In Amstelveen hier:

In Amstelveen moet je sowieso zijn voor japans en koreaans.
2 likes

Kent iemand een (kleine) zaal om af te huren? Het gaat om alleen een zaal en er hoeft geen catering bij

Hoe is Spangen als wijk? Heb er niet zo’n positief beeld van, maar sta voor de verandering eens op 1 op woonnet, maar bij een woning in Spangen dus.

https://www.ad.nl/rotterdam/hardloopster-20-op-klaarlichte-dag-verkracht-in-zuiderpark~a30867bd/

Ik kreeg kippenvel toen ik dit las. Op klaarlichte dag. Je denkt dat je dan veilig bent.
Ik maak me echt boos hierom. Laat die vrouw met rust en houd je lul in je broek en richt je testosterondrift op een boksbal ofzo.
Hopelijk zijn de daders snel gevonden.

9 likes

Ik zat van Mr nonno ook niet vol en van Lilith ook niet. Zonde van het geld vind ik die pancakes vaak.
Behalve bij Arzu! Echt zo veel eten, en ik ben een grote eter :stuck_out_tongue:
Ik zocht ook een plek met gewoon ordinaire pannenkoeken, maar die bij de meent vind ik niet zo bijzonder en die bij Kralingse bos (beide restaurants) beetje vergane glorie en viezigheid :grimacing:

1 like