Ik kijk nu een webinar van de gemeente over het hofbogenpark, wordt best wel vet denk ik!! Duurt nog wel even
Ik zag dat Heroïne al een kerstmenu online heeft om af te halen! Misschien kunnen we dit ook toevoegen aan de afhaallijst van restaurants? Ben ook benieuwd naar andere tips.
Ja vond ik ook! Zit al helemaal te lekkerbekken hier.
Ik vind het menu van Goud er ook lekker uitzien, en Hotel NY is ook met kinderen wel goed te doen zo op het eerste gezicht!
Dit klinkt wel leuk! Kan je die dan individueel doen? Ik zie een groep niet echt zitten nu. Heb je een linkje?
Zag het voorbij komen! Het is dat ik al mijn eigen stadswandelingen langs horeca maak, maar vind het echt een leuk initiatief.
Ohhh mag ik een keer met jou mee? M’n droom, eet- en drinktips van Bunny.
Hebben jullie een tip voor een goede en nog beetje betaalbare kapper in het noorden van Rdam?
Beetje suffe vraag misschien maar ik ben lang niet bij Lantarenvenster geweest en door corona… dus ik vroeg me af of je daar snacks en drinken kan kopen voor tijdens de film? Ik lees er niks over in hun corona beleid.
Ik was laatst bij cinerama en daar kon je niks kopen, dus denk dat dat niet mag dan misschien?
Vond het wel echt jammer had ze graag wat extra gesteund door popcorn en drinken te halen, en denk dat veel mensen dat wel zouden doen nu. Maar denk dus dat het niet mag?
Bij Cinerama op de website staat dat je zelf een snack mee mag nemen (geen McDonalds en pizza dingen) en drinken, (geen alcohol). Denk ook zo bij lantaren?
Nee ik denk ook misschien van niet… ik was vorige weekend bowlen en daar kon je ook niks te drinken halen. Misschien logisch maar had er eigenlijk niet zo over nagedacht.
Maar dan neem ik vanavond voor de zekerheid zelf wat te drinken mee en iets te snacken
Haha mijn vriend zei ook al dat ik dat had moeten organiseren. Maarja ik loop als een blinde kip racend door de stad dus ben denk ik helemaal niet leuk om mee te lopen
Is er ergens een verzamelpunt voor winterjassen??
Volgens mij neemt de Kledingbank weer spullen aan op vrijdag (West). Tijdje namen zij niets aan ivm verhuizing etc.
Ik kreeg een e-mail van Blijdorp festival. Ik dacht ff kijken hoeveel zo’n box kost die ze aanbieden. 50 ekkies :o.
Ok tel nu alles bij elkaar op en zal wel op zoiets uitkomen, maar alsnog. Zou wel goeie zijn om ze te steunen, maar ik vind het te veel geld
Pre-Corona hadden we ook meetings, schuif gerust aan zodra we weer kunnen. Onze laatste meeting was in de zomer, toen het erop leek dat we weer konden. Maar helaas!
Geïnspireerd door de Amsterdammers:
Waar scoor je de lekkerste oliebollen in Rotterdam e.o.?
Pfoe, Richard Visser in West schijnt het goed te doen.