Ik ben ook geïnspireerd en heb ook zo’n kleuren op nummer ding besteld, dacht lekker mindfull eens niet achter een computerscherm zitten.
Maar mijn god wat een priegelwerk zeg!
Ik ben ook geïnspireerd en heb ook zo’n kleuren op nummer ding besteld, dacht lekker mindfull eens niet achter een computerscherm zitten.
Maar mijn god wat een priegelwerk zeg!
Ik heb via Domestika een watercolor cursus gekocht voor de basics en ben nu lekker aan het prutsen in m’n vakantie. Echt heel erg chill en leuk om te doen, merk ook al wel vooruitgang al stelt het nog niet zoveel voor.
Voor degenen die niet weten waar ze moeten beginnen, is deze cursus best een aanrader. Eerst veel uitproberen met verschillende technieken en het laten overlopen van kleuren (oa met zout en aceton enzo). Het is de “moderne aquareltechnieken”
Deze pagina ziet er alleen al super gezellig uit, zo ik zo inlijsten! Heb je veel moeten aanschaffen om met aquarel te starten?
Aquarelverf (heb met 24 kleuren) en een setje kwasten en aquarelpapier. Was totaal 60 euro kwijt, maar heb niet echt bespaard op het materiaal haha. In een van de eerste video’s leggen ze het een en ander uit over materialen en merken en ben daar voor gegaan. Maar het kan denk ik ook wel goedkoper hoor, bij de action hebben ze ook aquarelverf, maar weet niet wat de kwaliteit daarvan is…
Wauw echt leuke effecten! Ga eens kijken naar die cursus
Dit is misschien een optie?
Bedoelt hij misschien een doezelaar? Is te koop bij bol
Dank @anon22402465 en @zoeva ik ga jullie tips uitzoeken
@anon22402465 Besteld wat jij hebt aangeraden, @zoeva die doezelaar was het inderdaad alleen nu boven budget voor de lootjes die we doen.
Oooeeh benieuwd hoe hij het vindt! Let me know. Voel me nu toch een soort van verantwoordelijk ineens haha
Wauw, echt prachtig
Volgens mij gebruiken veel mensen juist maar 1 pen omdat je met die ene pen echt 80 duizend opties hebt, dus weet niet of diegene er echt iets aan gaat hebben
De apple pen doet alles wel, maar zo’n sleeve die je om de pen heen kan doen voor een betere grip is erg fijn, en extra onderdelen! De top slijt best snel, bijvoorbeeld.
Wat ook heel fijn is, is een plaksticker op het scherm die als papier aanvoelt. Op een Ipad tekenen voelt heel glad en raar en die extra textuur van zo’n scherm beschermer kan veel helpen.
Ooh wat ook handig is, is zo’n ding waar je je ipad op kan zetten zodat je met een betere houding aan het tekenen bent! Ennn je kan zo’n soort handschoen kopen voor een betere grip en zodat je niet steeds met je hand dat scherm aanraakt en per ongeluk je werk aantast.
Wat ziet dit er leuk uit! Zijn die cursussen alleen tot en met morgen nog in de aanbieding? Ik ken deze hele site niet, maar dit is wel leuk misschien om te doen
Ik heb ook een cursus via Domestika gedaan, maar volgens mij zijn ze altijd in de aanbieding haha. Krijg hier zovaak mails van en altijd als ik kijk zijn ze afgeprijsd
Nou ik heb vorige week ook een paar cursussen met deze kortingen gekocht en toen stond er ook dat het nog 3 dagen duurde, maar nu is het dus verlengd!
Maar ik heb geen idee of dat nog weer een keer gebeurt hahah.
Vind er wel echt leuke dingen tussen zitten mbt. Illustreren en schilderen idd!
Dankje! Weet ik niet, ik hoop van wel dan koop ik er volgende week nog een, mag deze week nog niet meer kopen van mezelf haha