Schilderen/tekenen/handletteren

Yourpaintingworld.nl heeft er heeeel veel! Fijne webshop ook.

1 like

Leuk, thanks @vitaminwater @Rozevarken !

2 likes


Twee van mijn nieuwste illustraties :blush:

31 likes

Mooie plaat en je kan hier van alles bij bedenken (hoe degene zich voelt en waarom daar zit). Welk materiaal heb je gebruikt?

2 likes

Ik heb veel dingen voor kerst gemaakt op mijn insta (letterwithirene) en dit zijn wel mijn twee favorieten:


24 likes

Thanks! Het is een digitale tekening, gemaakt op de ipad in procreate

Wauw!! Prachtig!!

1 like

Deze forummer viert Kerst!

En er staan allerlei hints over andere forummers op de plaat, kun je ze vinden?

57 likes

Lief, dankjewel! :blush:

Vet leuk! Volgens mij heb ik al heel wat gespot :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Vertel!

3 likes

Haha wat lief dat je een tekening van mij erin hebt gestopt haha. :smiling_face_with_three_hearts: Fijne feestdagen. Ik ga morgen nog even aan de slag.

Ik heb softpastel in een prachtig doosje gekregen voor kerst dus ik ga ook aan de slag. :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes
Samenvatting

De kut kaart aan @anon50301661 en volgens mij ook dat borduurding met fuck off die iemand anders ook heeft gemaakt in het oma topic

Die lego kerstbal heb ik ook gezien bij de santa dinges maar weet niet meer aan wie.

De schoenen doen mij aan @anon91169173 denken

Die boeken verwijzen naar topics en dan cast ook naar iemand maar geen idee wie

Dolly staat vast ook ergens voor maar kna er niet opkomen. Dus misschien ook wel niet, haha

Ga je nog delen welke hints het zijn? Ik en ecbt heel nieuwsgierig :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Haha ja, dat deel ik morgenavond, maar jullie zijn echt op de goede weg! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik zou vereerd zijn als het mijn Dolly is :scream:

2 likes

Het is de andere Dolly, maar jij staat ook ergens in het plaatje :wink:

2 likes

Ik zie nog de

Samenvatting

Mmmm.mmmm.mmmmmmmm.mmm… van @Soy.peor hahaha hier in merry christmas

4 likes

Mijn kerst (en de dagen ervoor) verloopt iets anders dan dat ik hoopte, waardoor ik geen tijd meer heb gehad om iets te maken helaas…
Maar wat hebben jullie prachtige dingen gemaakt! :heart_eyes:

Ik zie ‘m :rofl:

Wat een schattige stijl heb je! Mooi kleurgebruik ook.

2 likes