Ik vind dat je het goed hebt weergegeven hebt. Je ziet duidelijk de referentie foto terug in je tekening. Het is zelfs heel goed voor een eerste keer vind ik.
Wat leuk! En een leuke stijl heb je
@Bertha Zo leuk! Ik heb ook weer een aantal cursussen op domestika gekocht ook voor digitaal tekenen (er is ook nog bundelkorting bovenop de 75% dus het was wel een fijne prijs!)
En los van een cursus heb ik pas deze geschilderd
Ik zit eraan te denken hem op een groter canvas nog een keer te schilderen
Heel leuk! Welke heb je gekocht? Ik krijg nu steeds reclame ervoor ahha ze weten precies wat ik wil 🥲
Al in geen 12 jaar serieus meer getekend. Afgelopen dagen heb ik het weer opgepakt en ik was niet ontevreden met het resultaat!
Als eerste ging ik aan de slag met verschillende tekeningen van mijn katten
En daarna tekende ik deze geitjes
Aww wat een leuke illustratie stijl! De slapende kat rechtsboven vind ik vooral heel mooi.
@PaigeMichalchuk Damn wat goed man, ik krijg er een onrustig gevoel van (op een goede manier!), vind het tof en spannend! Waar gaat het over?
Ik heb vandaag nieuwe verf in de post gekregen (laat verjaardagscadeau) en kan echt niet wachten totdat ik klaar ben met werk en kan schilderen! Heb ze wel stiekem al geswatched, zo mooi!
Dit is geweldig!
Wow mega mooi! Waar heb je die gekocht?
Edit: lees nu dat het een verjaardagscadeau is. Weet je wel welk merk?
Ik heb hem gekregen van vriendinnen als een groepscadeau, het merk is Regina’s Watercolors, heb de site voor je gevonden.
Het kwam helemaal uit Amerika dus het was best een tijdje onderweg geloof ik! Ik was in september jarig haha.
Kneedgum kun je heel smal rollen, misschien is dat iets voor je?
Ja snap ik wel hoor! Hangt misschien ook af van het merk en of je hem goed warm gekneed hebt bv
Vind dat ook zo vies spul ookal is dat wel handig. Heb zulke vieze etuis gehad door kneedgum haha. Moet je echt in een bakje doen ofzo
Haha ja overal die stukjes, echt rot spul haha
waaauw!
Zo iets? Of is dit te klein? Ik vond het wel fijn werken.
Wat tof! Papier gaat trouwens altijd zo trekken als je er water op hebt gebruikt en het weer op droogt.
Het enige wat echt helpt is het aan beide kanten even nat maken, dan blijft het recht! Zelf stoor ik me er niet aan ik vind het wel leuk wanneer je in een schetsboek kan zien wanneer er met verf gewerkt is haha.
Als je zo’n waterverf blok gebruikt blijft het ook mooi vlak trouwens, omdat je het dan kan laten opdrogen voordat je het vel met je creatie eraf haalt.
Ik heb alsnog dat mijn waterverf papier wel eens krom trekt als ik het vast tape. Doe ik dan iets verkeerd?
En mijn laatste creatie met metallic kleuren:
Wow wat tof! Van welk merk heb je die metallic kleuren?
Mijn opa deed vroeger aquarel papier opspannen: Het opspannen van Aquarelpapier - YouTube. Dat duurt wel wat langer omdat je 24 uur moet wachten totdat het echt droog is.
Zelf koop ik gelijmde blokken (m’n fav is schut terschelling), dan aquarel je op je blok en snij je het erna los. Ik weet niet hoeveel grams je papier is, maar als je zwaarder papier hebt (300 gram biv) bobbelt het ook wat minder.