Schilderen/tekenen/handletteren

Jungle zou ook wel tof zijn met die vorm. Zeker als je met dimensies speelt

2 likes

Kijk @MACdonalds deze is ook prachtig!

1 like

Ik zag dat ze bij de lidl schilderen op nummer canvassen hadden incl verf voor €7!

Zooo daar ben je wel even mee bezig hahaha

Ik vind deze ook nog steeds heel erg tof:

Heel gaaf! Waar zoek jij? Ik heb deze nog niet eerder gezien.

1 like

Wauw jongens wat zijn jullie allemaal goed. Heb dit topic echt gebinged haha. Ik wil ook zo graag hier goed in zijn maar ik vind mijn tekeningen vaak nergens op lijken :joy: wordt je echt beter met veel oefenen?

Enn als jullie etsy shops hebben, kan ik die ergens vinden? Ik wil nog nieuwe prints in mijn huis!

2 likes

Tekenen is vooral veel oefenen! Je gaat zeker verbetering zien als je het veel doet, en ik vind het ook altijd inspirerend om Sketchbook Tours op YouTube te kijken.

Ik zou gewoon mee posten, het is altijd leuk om groei te zien en ik denk dat iedereen hier graag tips geeft als je daarnaar op zoek bent! :heart: Je mag me ook altijd pm’en.

Mijn Etsy shop is hantasticart

3 likes

Tot nu toe heb ik ze op bol gekocht en zoek dan vaak op het merk pcasso omdat ik nu weet dat dat vrij dekkende fijne verf is. Die ik hiervoor liet zien is van een merk dat ik nog niet ken, dus weet nog niet hoe de kwaliteit is.

1 like

Ow wat goed, ik zal letten op dat merk

4 likes

Ik heb pas als afscheidscadeautje van collegas waterverf en schetsspullen gekregen dus ben voor het eerst sinds jaren weer eens een beetje aan het tekenen en vind het heerlijk om weer te doen!
Maak vooral schetsjes buiten en dan kleur ik ze later in.

Meer gekrabbel

Hier had ik eerst geschetst met vulpen, maar de inkt was niet watervast kwam ik later achter :sweat_smile:

81 likes

Knap hoor, heel mooi!

2 likes

Super tof :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Wat mooi!!

2 likes

Super tof dit, en wat een attent afscheidscadeau!

1 like

Gekrabbel :cry: ik vind ze echt heel leuk gelukt!

2 likes

He shit ik was het aan het down playen inderdaad, want vind het zelf ook heel leuk! Thanks

2 likes

Krijg als ik buiten zit telkens zin om te tekenen, gisteren deze schets gemaakt (referentie ernaast)

11 likes

Ik had al een tijdje niks meer gepost hier, dus hier weer wat van mijn krabbels :relaxed:

Vond het ook wel leuk om deze een keer te delen: soms teken ik ook op een ander soort ‘canvas’:sweat_smile:

31 likes

Ik merk dat ik het een beetje moeilijk vind om tijd te vinden om in mijn grote schetsboek aan de slag te gaan, dus ik had een klein schetsboekje gekocht die in mijn tas past en ik hoopte dat ik daardoor meer spontaan en laagdrempelig ging tekenen. Tot nu toe werkt het aardig goed!

Ik begin in dit boekje meteen met pen zodat ik niet te veel corrigeer en nadenk maar gewoon dingen neerkrabbel en maar zie of het op iets gaat lijken of niet.

33 likes

Je stijl doet me een beetje denken aan Quenten Blake, van Roald Dahl!

3 likes