Schilderen/tekenen/handletteren

WAUW

2 likes

even wat illustraties dumpen

7 likes

Love de spekjes! Oh had niet gezien dat t een kat was, love de sour puss ook.

3 likes

67 likes

8 likes

Er is ook een topic ‘kleuren voor volwassenen’, als je het leuk vindt om meer kleurplaten te zien (en mee te posten)!

Ik wil ook weer wat meer motivatie hebben om te gaan kleuren dus zou leuk zijn als dat topic weer iets meer gaat leven haha

1 like

Hij is af!

Ik ben wel fan van de acrylic gouache die ik heb gebruikt (Holbein), fijn dat je in transparante lagen kan werken maar dat de verf niet weer met water geactiveerd kan worden zodra het is opgedroogd, met normale gouache heb ik toch wel vaak het probleem dat de verf gaat lopen als je in veel lagen wil werken.

52 likes

:smiling_face_with_tear:

16 likes

ik heb vandaag deze gemaakt

42 likes

en nog iets getekend

58 likes

Nou wat leuk, deze kunnen allebei zo in de Flow ofzo!

7 likes

Heel mooi! Die kleuren, prachtig!

4 likes

Kaas en een kaasschaaf

11 likes

Mijn stormtrooper (ja ja @Schaakmat ik heb onthouden voor het heet) is af! Maar goed ik houd dus niet van star wars dus ik weet niet wat ik er nu mee ga doen :grimacing:

21 likes

Scherm­afbeelding 2023-03-04 om 18.25.17

Lekker spammen zodat deze topic niet al te dood is

18 likes

Even kijken of er weer leven in dit topic ingeblazen kan worden:

Edit:
Ik ben een kleine kleine serie begonnen op mijn insta met inspiratie en eindresultaat. Het is de bedoeling dat het onderwerp telkens de kersenbloesem is (want ik wou iets met kersenbloesem doen, maar ik kon geen inspiratiebeelden vinden die ik niet cliché vond)

inspiratie van dit werk

6 likes

Hahaha deze is zo leuk

Ik heb een rond canvas gekocht en ik zat te denken wat ik er op kon schilderen, deze tekening (markers en kleurpotlood) is een probeersel!

31 likes

Dat is leuk. Je kunt ook iets met water doen (vijver, waterlelies, oceaan leven etc.). Ik vind cirkelvormen daar uitermate geschikt voor

5 likes

Ohhh ja dat is ook tof! Of misschien meerdere soorten landschappen/elementen? :eyes:

1 like