Schilderen/tekenen/handletteren

Altijd als ik m’n zoontje vraag wat ik moet tekenen, noemt hij de olifant. Dus nu we toch in de lijntekeningen zitten… dit is mn eerste schets.

24 likes

Kijk deze verf :heart_eyes:

371K likes, 2,243 comments - Romana (@trace_the_moon) on Instagram: "Someone suggested the name ‘Sugar tree’ 
Bet you can’t think of a better name! Cause those ..."

Huh waarom is t geen filmpje. Het is een reel van @trace_the_moon

Zocht op etsy al naar glitter waterverf maar dan krijg je grove glitter.

7 likes

Glitter :heart_eyes: wat is het voor verf? En wat maak je?

2 likes

Kijk eens naar Finetec! Kan je zowel transparant als dekkend gebruiken en er zijn super veel mooie kleuren.

2 likes

Ik helaas niets t was een reel maar dat doet ie niet.

2 likes

Snap ‘m nu! Kende de insta indd. Ontzettend mooi, zeker die glitter + duochrome :heart::sob:

Klaar

48 likes

@anon69373215 Wow echt prachtig!

1 like

Echt heel erg mooi! Dat water onder de ijs vogel :heart_eyes: super knap zeg. Welke potloden gebruik je precies?

Resultaat van vanavond: een giraf

24 likes

Tof hoor! Ik zou het ook super graag eens proberen, maar kan op dit moment echt niet verantwoorden aan mezelf om weer een nieuwe potloden set te kopen :joy:

En neem aan dat je de tekening ergens mee moet sealen als je klaar bent? Verkoop je je tekeningen naderhand?

1 like

Gat in je hand

15 likes

Still going strong met ‘urban sketching’. Heb mn eerst schetsblokje al vol, nog nooit zo snel een notitieboekje vol gekregen denk ik.
Ik wil deze maand elke dag een tekening maken en verschillende technieken uitproberen. Gister zag ik iemand op instagram die voor gebouwen op de achtergrond een andere kleur gebruikte dan voor de voorgrond en grote vlakken inkleurde met 1 kleur. Leuke inspiratie!

31 likes

Wat leuk deze!! Mag ik deze foto laten zien aan een bewoner in het verpleeghuis waar ik werk? Die is helemaal gek van de Dom.

5 likes

Natuurlijk! Wat leuk :blush:

2 likes

Voor het eerst sinds 7 jaar ofzo geschilderd

Vind wel cuteee

22 likes

Kleine schetsjes en aquarel, geïnspireerd op het wildpark bij de Grotten van Han

48 likes

Ik heb deze voor mijn neefje gemaakt die vorige week is geboren. Dit is gemaakt met softpastel op pastelmat. Vinden jullie dat er nog bladeren bij moeten?

16 likes

Het hoeft niet, maar ik denk dat bladeren wel extra dimensie geven. Maar zo is ‘ie ook leuk

2 likes

Ik vind hem zo ook leuk, wat een schatje :face_holding_back_tears:

1 like

Aawh dankjewel! Ik laat hem denk ik zo. Ben meestal ook bang om dingen dan te verprutsen. :smiling_face_with_tear: Ben benieuwd wat ze er van vinden.

1 like