Wauw, deze is mooi zeg! Sowieso ook mooie kleuren in je huis op deze foto
Heb je een linkje van deze schilderen op nummer variant toevallig?
Oh ja ziet er dan nu glas voor? Of heb je dat dan weggelaten?
Wauw, deze is mooi zeg! Sowieso ook mooie kleuren in je huis op deze foto
Heb je een linkje van deze schilderen op nummer variant toevallig?
Oh ja ziet er dan nu glas voor? Of heb je dat dan weggelaten?
nee linkje heb ik niet meer, hij komt van temu ![]()
en ja er zit glas voor maar dat zie je op de foto niet
Haha ik was op zoek naar een nieuwe hobby maar schilderen op nummer wordt het niet. Setje gekocht van Panduro bij Pipoos, maar wat een kutkwasten haha. En die verf smeert niet uit. Of ik mis het talent.
En waarom zit er en een papieren ding en karton bij?
Yes dat zocht ik. Dankjewel, ga ik ook proberen
Het blijkt ook niet mijn ding te zijn, en nu zit ik met een te grote en te dure paint by numbers die ik wel moet afmaken haha
De verf kan je wel goed een beetje verdunnen met water en andere kwasten helpen ook ja
Ja water helpt een beetje en de kwasten wat bijknippen ook, maar gaat nog niet van harte haha. Ga wel even kijken of dit wat wordt maar denk het niet
Met goedkope rotkwasten is zo priegelig schilderen ook echt niet leuk. Ik denk als je al 1 beter kwastje à 5 euro bij de kunstenaarsbenodigdhedenwinkel koopt dat het al een stuk beter te doen is.
Hoe was de kwaliteit van de verf? En krijg je dan alleen het doek of zit het ook al gespannen?
Ik ben ook op zoek naar een goede schilderen op nummer set. Heb er eerder ooit een gekregen maar daar was de helft van de verf uitgedroogd en had ik van bepaalde kleuren te weinig dus die heb ik nooit af kunnen maken:
Ik heb een set gekozen waar de canvassen al ‘opgespannen’ zaten. Leek me anders heel vervelend schilderen. Ik moet zeggen dat het nu even stil ligt maar ik ben nog geen uitgedroogde verf tegengekomen.
Naar aanleiding van mijn vraag een paar dagen terug was het heel simpel, gewoon het canvas op het juiste formaat knippen en in een lijstje doen. Heb er vorige week 1 als cadeau aan iemand gegeven die er heel blij mee was.
Vandaag deze gemaakt, alleen merk dat mijn (Chinese kwaliteit) verf niet echt geschikt is voor de details dus je moet m vooral van een afstandje bekijken haha