Schilderen/tekenen/handletteren

Ik heb hier niet aan meegedaan, maar ik heb welgeteld 1 schets gemaakt :joy:

Ik heb gister keramiek schilderen bij Fika Creative in Hoorn gedaan. Super leuk om te doen, al vond ik 2 uur veel te kort. Ik begon zenuwen te voelen omdat ik het toch af wilde hebben en kleuren waren moeilijk te bepalen. Ze worden na glazuren en bakken anders/donkerder.

1 like

Even een ander soort canvas

5 likes

Ik zie dit nu pas :rofl: ik heb ze allemaal gemaakt en op mijn insta gepost, wel met veel voorbereiding hoor, ik heb geen tijd om dagelijks te tekenen helaas.

Een kleine greep:

8 likes

Een kleine schets van vandaag, een hele pluizige witte Perzische kat

15 likes

Ik wil een pakket kopen met schilderen op nummer, maar zie zoveel sites met slechte reviews. Heeft iemand misschien een tip voor een goede webshop?

1 like

Ik heb er 2 (bijna 3) van petit pinceau gemaakt. Dat was de enige site waar ik er zeker van was dat het geen gestolen designs van artiesten zijn

2 likes

Wat schilderijen van de laatste maanden! Ik begin nu wat sneller te worden maar daardoor heb ik geen plek meer voor alles wat ik op wil hangen haha

11 likes

Schilderen op nummers ( https://schilderopnr.nl/ ) is in ieder geval dropshipping. Tenminste, gezien de levertijd kan het niet anders.

Aan de andere kant was het setje wat ik kreeg prima en ze hebben een heel groot aanbod. Klantenservice is ook prima. Mijn pakket was eerst niet geleverd omdat de straat opengebroken was en de pakketbezorger er geen zin in had. Zonder gezeur met 1 mailtje hebben ze het me nogmaals toegestuurd.

1 like

Ik heb zo geen foto maar ik heb er een van eenneigen foto via fotocadeau.nl, die was mooi geeorden