Schilderen/tekenen/handletteren

Ik heb geen leeg doosje van winsor gevonden! Was op zich ook al blij dat ik bij Pipoos een doosje had gevonden waar extra napjes in konden!

Ook weer even bezig geweest. Moet nog bedenken wat voor tekst ik in die krans wil. Ik doe trouwens veel inspiratie op via Insta en schilder vaak andermans werk na. :grimacing:

25 likes

We hebben nu een zomerstop dus ik vind het wel jammer dat ik deze niet kan afmaken. Misschien kijken of ik iets in de buitenlucht kan doen. Dit is pastel op glad papier. :slight_smile:

16 likes

Wat vet! Heb je een Instagram of iets waar je tekeningen op deelt?

1 like

Ah dankjewel! Zou ik je mogen volgen? :grin:

1 like

Beetje late reactie maar heb je die krans ergens van nageschilderd? Mag ik vragen waar je doe hebt gevonden? Echt heel mooi!

1 like

Van Insta, maar ik kan hem niet meer terugvinden!

Hebben jullie misschien zin om weer een challenge te doen voor de maand Augustus ofzo? Lijkt me leuk om in een thema met jullie te schilderen!

3 likes

Ik wil wel meedoen!

1 like

Ja lijkt me leuk! Ik doe ook weer heel graag mee :slight_smile:

1 like

Jaa top! Heeft iemand een leuk idee voor een thema? Ik dacht aan “De Maan” omdat het thema vorige keer De Zon was maar ik weet niet of dat misschien te inspiratieloos is haha.

Ja lijkt me een heel leuk idee! Geeft me ook weer eens een reden om te gaan pastellen.

1 like

Oke tijd voor een nieuwe challenge!

Het thema is… De Maan

(geillustreerd door Jen Betton)

Elke medium is welkom en thema mag los geinterpreteerd worden, het is ten slotte inspiratie enzo.
De challenge loopt tot en met Maandag 31 Augustus. :smiley:

7 likes

Leuk, misschien doe ik ditmaal ook wel mee (als ik inspiratie heb en als ik durf :sweat_smile: )

1 like

Ik ben best wel blij met hoe het geworden is. Ik had dit onderwerp toevallig al een poosje op de plak liggen.

32 likes

Dankjewel :slight_smile: dat is heel lief van je.

waauw ik zou dit echt zo kopen als ik het op etsy tegen zou komen

1 like

ik ben blij dat je leuk vindt! Sowieso hele lieve complimenten vandaag. Ik vond het zelf ook wel goed gelukt. De vorige poging was echt compleet mislukt, dus dan is het wel fijn als de volgende poging wel goed uitpakt.

Heel gaaf! Welk merk wasco’s gebruik je?

Dankjewel! Dit zijn alleen geen wasco’s, dat is volgens mij wat vettiger en lijkt qua effect meer op oliepastel. Ik gebruik zacht en hard pastel. Ik heb zacht pastelkrijt van Unison, Rembrandt en Koh-I-Noor. De hard pastel sticks zijn ook van Koh-I-Noor.