Schrijfwarentopic

Action heeft dit jaar best leuke, vind ik.

1 like

Bijenkorf en hema zou ik idd zeggen, of nog van die particuliere boekhandels/schrijfwaren winkels

1 like

Een van der Velde of een soortgelijke boekenwinkel in je eigen provincie. Deze zit alleen in de noordelijke provincie.

Ik zag dat de essencio business agenda te koop is! Weer een hele mooie editie voor het jaar 2023.

3 likes

Die van posterstore Junique. Zooveel keus in prints maar ook verschillende formaten en je kunt kiezen welk papier (blanco, lijnen, stippen geloof ik). Vind alleen het uitzoeken al een feestje. Wel prijzig.

2 likes

De Bruno heeft ook een hoop liggen.

1 like

TK Maxx heeft ook vaak mooie voor weinig geld!

3 likes

Misschien beetje uit de route maar voor de liefhebbers
In Alkmaar zit de conceptsore van the Hobbit.
Een winkel vol met planners en agenda’s

3 likes

Zoek je een jaar agenda van januari t/m december of een schoolagenda? De laatste liggen nu overal in de winkel en de eerste komen nu een beetje binnen druppelen. Meestal heb je rond oktober de meeste keus in de gewone jaaragenda.

1 like

Oh ja dan kan je nu idd het beste slagen. Ik heb al heel wat 16 maanden en 18 maanden agenda’s gezien. Hopelijk heb je snel een die naar je zin is!

Heb er veel gezien bij een TK maxx in Ehv, weet niet hoe het in andere filialen was.

3 likes

In U toch? Op de nachtegaalstraat zit nog wel een bruna dacht ik of is die weg?

1 like

Voor de Rhodia bulletjournal gebruikers: welke hebben jullie? Had een willekeurige besteld die uiteindelijk geannuleerd was vanwege geen voorraad, dat was een goalbook. Het zou mijn eerste bulletjournal worden en ik wil hem eigenlijk gebruiken voor boekgerelateerde dingen en misschien ook films/series.

Ik heb de Rodhia Webnotebook a5 Dot Grid
Maar dat is dezelfde als @pastelzwart zie ik alleen iets anders genoemd

3 likes

Zijn jullie al helemaal voorbereid op het nieuwe jaar met een agenda? Ik heb weer drie agenda’s gekocht en kan niet wachten op 1 januari. Niets leukers dan een helemaal lege en nette agenda.

Ik heb wel elke jaar dezelfde agenda’s. Essencio business agenda, Peter pauper en een van leuchtturm 1917. Wat voor agenda hebben jullie gekocht?

2 likes

Ik heb weer de rhodia webnotebook a5 gehaald, die is me dit jaar erg goed bevallen. Richt ‘m zelf in via een bullet journal systeem.

Ben wel benieuwd waar je 3 verschillende agenda’s voor gebruikt! :relaxed:

1 like

Leuk welke kleur heb je gedaan? Respect ook dat je bullet journal doet. Lijkt mij zoveel gedoe.

De business agenda is echt mijn agenda, die van Peter pauper gebruik ik om elke dag 3 dankbaarheidspunten op te schrijven en die leuchtturm 1917 is voor boodschappenlijstjes (taak nu nooit meer lijstjes kwijt), recept ideeën en ik schrijf elke dag op wat ik heb gehad aan avondeten. Als ik dan eens inspiratieloos ben blader ik even in die agenda.

2 likes

Ik ga gewoon door in mijn huidige bullet journal :slight_smile: Daar ben ik net in november mee gestart. Heb er trouwens eentje van MUS.

2 likes

Oh ja dus wat jij in 3 boekjes doet doe ik ongeveer in 1 :joy: ja wel veel werk maar is ook mijn hobby om zelf agenda te ontwerpen enzo! En ik heb altijd zwarte boekjes, dit is het zevende jaar dat ik dit zo doe!

2 likes

Ik heb sinds eind juli begin aug een MUS bullet journal en het lijkt er op dat die wellicht nog vol gaat voor het einde van het jaar. Het begint nu ook soms onhandig te worden met de dikte. Dus als de journal met een paar blz nog overblijft heb ik er vrede mee om in een nieuwe te beginnen.

Heb een nieuwe via boekenvoordeel gehaald voor 9,99€. Maar het is deze variant

Mijn bullet journal https://amzn.eu/d/8rM8Ore

1 like

Ik heb een agenda gekocht van A-Journal, ben er heel blij mee en heb ook helemaal zin om erin te beginnen, haha.

1 like