Same, ik moet m’n inleiding nog wat verbeteren en de discussie schrijven en volgende week conceptversie inleveren… Ik ben ook heeel benieuwd naar de feedback. Zo moeilijk om in te schatten of je nou op de goede weg bent of niet. Ik sta nu ook een 8 gemiddeld en wil dat eigenlijk zo houden, maar een 8 halen voor je scriptie lijkt (bij ons iig) bijna onmogelijk.
Fijn dat hij af is! Hoe kun je een plagiaatcheck doen?
Hoe staat het er bij jullie voor? Ik moet alleen nog m’n discussie en conclusie, en dan nog de ‘formele’ dingen als opmaak, abstract, bronvermelding even goed checken enzo. Zo blij dat het einde in zicht is!
Heb je lang moeten wachten op het resultaat? Op hun site staat 10 min dacht ik maar dat lijkt me wat voorbarig.
@Dazed ik zit ongeveer gelijk met jou. Ik plan om hem de 4e juni volledig af te hebben en in te laten binden zodat ik hem de dag erna gewoon chill kan gaan indienen
Ohhh hier ga ik misschien op terugkomen , tot wanneer loop je stage? Ik ben pas over 2 maanden klaar denk ik
ok chill ik ga het onthouden
Als ik morgen iets zou doorsturen, zou het dan mogelijk zijn om voor of op 4 juni het resultaat te weten? Als het niet teveel last is voor jou natuurlijk!
Ik kan de 25 euro wel goed gebruiken voor andere dingen
Ook in het weekend beschikbaar?
Oeh, hier wil ik ook wel gebruik van maken als dat kan!! Ik heb mijn scriptie in principe af (wacht alleen nog op goedkeuring van mn 2e begeleider), en moet het woensdag inleveren! Zou je daar nog tijd voor hebben?
Ik moet hem maandag inleveren, toch bedankt voor je aanbod!
Ik heb voor mijn scriptie wat interviews gedaan samen met een studiegenoot en bij de meeste interviews heb ik de aantekeningen (heel netjes) gemaakt. En hij heeft aantekeningen gemaakt tijdens 1 interview en ik kan er echt niks van maken, echt lekker kut want ik heb de informatie wel nodig
ik dacht dat ik bijna klaar was maar er komen steeds maar dingen bij die ik nog moet doen en waar ik niet aan gedacht had. Wordt nog nachtwerk de komende dagen
Ik moet nog mijn conclusies en aanbevelingen schrijven, vrijdag is de deadline voor mijn conceptversie. Maar mijn hoofd voelt echt als pudding vandaag en heb inderdaad ook steeds dat ik denk oh ja, dit moet ik nog even opzoeken, dat moet ik nog aanvullen, hier moet ik aan denken. Ik zit er zo middenin dat ik niet even afstand kan nemen en het geheel even helder kan overzien. Heel irritant, want ik denk dat ik sommige dingen best nog beter kan formuleren of kan aanpassen maar ik zie het allemaal even niet.
Nog 11 uur en 50 minuten te gaan tot mijn deadline.
Succes!
En als je nu / straks een golf van wanhopige paniek voelt, je bent niet de enige haha, na vandaag is het iig voorbij! Je kan het!
Helaas moet ik twee scripties schrijven, dus mag morgen rustig verder met mijn tweede scriptie hahahah. Maaaaar dan is deze eerste wel af gelukkig. M’n motivatie is alleen nergens te vinden. Moet nog 1 hoofdstuk typen…
Ik merk dat ik vandaag minder motivatie heb en daarom niet zoveel gedaan krijg ik als dat ik zou willen. Dus ga nu maar proberen om al m’n apparaten op vliegtuigstand te zetten en te knallen tot het avondeten. Nog even doorbikkelen.
Haha ja dat had ik gelezen. Maar die deadline is in november toch? Dus dan kan je in ieder geval iets rustiger aan doen hopelijk!
Jaa klopt! Na vandaag eerst even op adem komen haha.
Succes iedereen met deadlines deze week! Ik moet vrijdag m’n conceptversie inleveren en heb er vandaag de hele dag aan gezeten, ik ben he-le-maal gaar. Zo blij als het klaar is.