Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Lieve @Oprah,
Mijn hints waren tekeningen op de cadeautjes.
xxx

1 like

Ik denk dat mijn Santa @anon42392789 is, maar dat baseer ik puur op schrijfstijl, dus ik weet niet of ik gelijk heb.

Kan ik ook nog een hint krijgen? Ik heb echt geen idee!

Ehmm ik heb alsnog geen idee, ik weet ook niet welk kruid misplaatst is haha. Oh misschien jij @GroenTakje ?

Mag ik een hint??

Noooo i wish! Als ik je volgend jaar heb geef ik je allemaal NZ goodies hahah

En @Desalnietteplus jaaaa rozemarijn vond ik geen aziatisch kruid en het zijn groene takjes haha!

2 likes

Ohhh Ik was de rozemarijn helemaal vergeten! Ik dacht zelf aan het citroenblad wegens de vorm ofzo haha. Heb je slim verwerkt!
Nogmaals heel erg bedankt, ik ben echt super blij met alles. De kaars en chocolademelk lepels zijn inmiddels al op, het tijdschrift is uit, citroenblad is een van mijn favoriete kruiden geworden en de lush badbruisbal wacht op 'het perfecte moment.

1 like

Hi hi, ik wil je even laten weten dat ik nog tot 8 januari afwacht en anders zal ik een extra pakketje maken en naar je opsturen zodat je toch een secret santa pakketje hebt!

1 like

Mijn account is zeg maar bevriend met de hele wereld lijkt wel.

-XOXO-

Klopt helemaal! Graag gedaan, fijn dat je er blij mee was!!

@Calypso was jij de mijne?

1 like

Gossip girl???

Met de hints uit je brief had ik je al bovenaan mijn verdachtenlijstje staan :smiley:
Maar ik heb er wel even de collages voor moeten doorspitten dus de hints waren top, niet te makkelijk in ieder geval

1 like

Zelfs op een Koninklijk huwelijk ontbrak ze niet.

Aah dat is lief! Ik heb ook wel het idee dat het binnen die tijd toch nog aan zal moeten komen. Ik zag net ook dat er wat mis is met de t&t van de app dus wellicht dat het daarom niet te traceren valt. Ik wil je iniedergeval bedanken voor de moeite :two_hearts:

@Findus

Ah gelukkig maar! Dat vind ik echt heel fijn om te horen. Ik ben blij dat het vosje ook in de smaak is gevallen :blush: Mijn pakketje is nog steeds onderweg (ik vermoed dat het ergens in de vergeethoek van een busje ligt) Ik heb daarom gister aangegeven dat het raden mag gaan beginnen, anders is de rest ook zo aan het wachten haha.

Aaaaaaah is it you @Twijfelaar? Anders @Unquestionable maar ik weet hoe zij er uit ziet!

1 like

Hahaha ik ben echt dom

@Oprah @Calypso ??

2 likes

Hahaha heel leuk! Ik ben heel blij met alles, dankjewel!

1 like

Lieve Santa, heb je voor mij een hint? Je woonplaats stond op de snoepjes - volgens mij anders heb ik je hint helemaal verkeerd begrepen - maar daarna ben ik blanco.

Ja dat klopt, ik was blij dat je zo enthousiast was over je cadeaus. :smile:

Ik denk dat mijn santa @Vaiana was, klopt dit?

1 like