Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Hallo lieve forummers! De dagen worden korter en we kunnen weer met warme chocolademelk en dekentjes op de bank kruipen. En dat betekent natuurlijk dat het ook weer tijd is voor Secret Santa!

Dit jaar wordt de organisatie verzorgd door mijzelf @chesirecat, @Vaiana en @Jeminae . Zoals jullie weten is de bedoeling van Secret Santa dat je aan de hand van een collage een pakketje samenstelt voor een medeforummer. Om het leuk en overzichtelijk te houden hebben we een lijstje met regels.

Om mee te doen aan deze editie dien je je UITERLIJK 18 OKTOBER aan te melden via het aanmeldtopic.

Je collage dien je UITERLIJK 25 OKTOBER in het collagetopic te posten. LET OP: als je je collage niet post voor de deadline ben je helaas uitgesloten van deelname.

Je hebt op 25 oktober 200 of meer posts en kunt dit aantonen.

Je lootje ontvang je op 26 oktober van iemand van de organisatie.

Om te voorkomen dat pakketjes al heel vroeg worden verstuurd hebben we dit jaar besloten dat de pakketjes vanaf 7 december en voor 19 december verzonden worden.

Het budget is zoals gebruikelijk 15 euro. Dit is exclusief verzendkosten.

Ook zullen we weer gebruik maken van het anonieme Secret Santa account. De inloggegevens en regels rondom gebruik van het account krijg je tegelijk met je lootje. Vragen kun je vervolgens stellen in het aanmeld- en vragentopic. Voor andere vragen kun je natuurlijk ook altijd bij de organisatie terecht.

Voor mensen die al eerder hebben deelgenomen aan een secret santa/bunny: je kunt desgewenst aan @Jeminae doorgeven welke forummer je al eens hebt gehad. Wij zorgen er dan voor dat je deze keer een ander lootje krijgt.

Wij hebben er alvast heel veel zin in!

Om jezelf aan te melden kun je onderstaande lijst kopiëren en jezelf toevoegen.

  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
2 likes

Jaaaaa

3 likes
  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex

Leuk! Ik doe zeker weer mee :smiley::smiley:

3 likes
  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
3 likes
  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
  • Bertie
3 likes
  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
  • Bertie
  • Dancingqueen
3 likes
  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
  • Bertie
  • Dancingqueen
  • Teigetje
3 likes
  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
  • Bertie
  • Dancingqueen
  • Teigetje
  • Neverland
3 likes
  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
  • Bertie
  • Dancingqueen
  • Teigetje
  • Neverland
  • Helvegen

Ps. Misschien er even bijzetten dat 15 euro het budget is exclusief verzendkosten? :wink:

3 likes

Goeie! Ik pas het aan.

Twijfel, ben bang dat mijn cadeautjes tegenvallen bij de ander. Ik ga nog even nadenken.

Leuk!

  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
  • Bertie
  • Dancingqueen
  • Teigetje
  • Neverland
  • Helvegen
  • Dazed
3 likes

Maak je hier alsjeblieft geen zorgen over!

1 like

Jaa, heb er weer zin in!

  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
  • Bertie
  • Dancingqueen
  • Teigetje
  • Neverland
  • Helvegen
  • Dazed
  • Speedofsound
3 likes

Ah volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat iemand echt ontevreden was met de cadeaus! Ik zou me daar niet door laten weerhouden. Als je twijfelt kun je misschien de fototopics van eerdere edities bekijken. Iedereen is altijd heel enthousiast!

2 likes

Lijkt mij heel leuk!

  • Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
  • Bertie
  • Dancingqueen
  • Teigetje
  • Neverland
  • Helvegen
  • Dazed
  • Speedofsound
  • Findus
3 likes

@GEEZ
Inderdaad! Het leukste vind ik ook persoonlijk dat iemand echt moeite voor je gedaan heeft en tijdens het maken van een pakketje aan je gedacht heeft.
Alleen van het gedicht/verhaaltje/kaartje word ik altijd al vrolijk. Die bewaar ik ook in een boekje en @Dazed haar aliën tekening staat nog steeds op mijn bureau :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ahh dat vind ik echt heel leuk om te horen :blush::sparkles:

2 likes

Als kind werkte ik altijd wekenlang aan een zo’n mooi mogelijke surprise. En dan kreeg je een oude schoendoos met 2 stickers erop terug.
Dan schaamde ik mij altijd voor die van mij. Omdat het niet ‘cool’ was om er veel moeite voor te doen.
Dus ik hoop dat ik nu voor iemand zoals jou iets mag maken!

2 likes

Ik herken je angst hoor @GEEZ maar nog een bevestiging: uiteindelijk is het echt wel leuk, met die collage en vragen via het Santa account kom je echt wel een heel eind :biggrin:

3 likes