Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Er is nog 1 pakketje onderweg, als die aangekomen is geven we het startsein om te gaan raden

5 likes

Tot mijn verbazing is het pakket boven water gekomen! Heel veel dank Santa! ( @desalnietteplus )Ik ben er echt enorm blij mee en kan zeker wat met de favoriete bakproducten :blush: Het zijn nog steeds donkere dagen dus de kaarsjes gaan vanavond al aan! Ik vind het echt een heel mooi pakketje en waardeer echt alle moeite die er in is gestopt. Ik ben ook heel blij dat dit uiteindelijk niet voor niets is geweest. Ook nog heel veel dank voor de lekkere brownies en de moeite die je hebt gestoken in de opsporing van het pakketje.

39 likes

Wat fijn dat je toch je pakketje hebt gekregen!!

2 likes

Ah wat super dat het pakketje alsnog gekomen is!! Voor jou en ook zeker voor je Santa!

2 likes

Wat een mooie kaartjes! @desalnietteplus mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

3 likes

Yaaaaay :star2::star2:

2 likes

De thee die ik heb gekregen is echt heerlijk :heart_eyes:

2 likes

Ik was een tijdje van het forum af dus hele late reactie, maar Yeeey gelukkig dat het nog goed is gekomen!! En ook fijn dat je er blij mee bent. De dode tak was een tak van een dennenboom, die heeft de reis iets minder goed doorstaan haha :sweat_smile:.
De thee is trouwens kerstthee en niet van de winkel van het blik (dan zou het waarschijnlijk al 20 jaar oud zijn haha), maar van sostrene en grene!
@Hazel ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten, sorry!

4 likes