Ik ben alvast enthousiast, word helemaal vrolijk van iedereens foto’s
Lieve Santa, heeel erg bedankt voor het toffe pakketje! Echt alle cadeautjes zijn spot on, de mok is prachtig, de kaars ruikt heerlijk en ik kan niet wachten om de fudge te maken (en daarna het blik in de keuken te gebruiken!) Het kaartje is ook superleuk en lief
En volgens mij weet ik wel wie je bent!
De doos was vet leuk versierd:
En @tuula Ik was aan het wachten om te zien of er Belgen zich aanmeldden, want wilde niet de enige zijn… .
Sorry voor de vertraging met foto’s uploaden Santa. Kwamen even wat grote levensveranderingen tussendoor😅
Dankjewel voor het pakketje! Mega leuk met die lampjes erin ook.
Uit het gedicht begrijp ik dat de onderzetters zelfgemaakt zijn?! Zo cool!! Ze worden al volop gebruikt hier in huis.
De kaarsen heb ik ook al aangestoken en de koekjes waren in een middag op haha! Echt heel lekker.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik door je hint al wel een idee heb van je identiteit🕵️♀️ Ik hou van speuren en puzzelen namelijk!
Heel erg bedankt! Volgend jaar doe ik zeker weer mee want ook het maken van een pakket vond ik enorm leuk.
Ja wat leuk om te horen! De onderzetjes zijn inderdaad zelfgemaakt, het schaaltje en het maantje ook!
Loveeee dit maantje!
Oooh santa
Dankjewel voor je lieve cadeautjes! Ik ben er zo blij mee
De oorbellen vind ik heel mooi, chocolade en de thee en mok zijn ook leuk! Het kaarsje ga ik meteen aansteken (niet erg dat ie niet geurt), hij ziet er zo mooi uit! De kraaltjes vind ik erg leuk, en mooie kleuren om te combineren dus dat komt goed
En de stempels als we weer mogen dan gaat mijn klas helemaal weg zijn van de uilenstempel! Sowieso dat je hier niet alleen mij, maar ook mijn klasje blij mee hebt gemaakt!
Het was het wachten helemaal waard, echt mega bedankt! Ik ben met alles zo blij!!!
Oh en de doos alleen al
Ik ga onder mijn dekentje thee drinken en chocola eten hoor, kon ik net gebruiken
Moet er gewoon een beetje van huilen dat iedereen hier zoiets liefs voor elkaar gemaakt heeft, de wereld is soms zo slecht nog niet
Oh en ik ga even speuren wie je bent, maar gezien je hints moet ik daar achter kunnen komen (geniet van je verlof )
Wat een prachtige oorbellen!
Ik ben heel benieuwd waar ze van zijn
Echt zo onwijs leuk om alle pakketjes te zien!
Iedereen heeft zo erg zijn best gedaan.
Toch bijzonder en mooi dat zo’n grote groep vrouwen, waar heel veel elkaar niet (persoonlijk) kennen, toch zo iets moois in elkaar kunnen zetten!
Elk jaar toch weer een groot hoogtepunt wat mij betreft
Jaa ben echt blij dat ik dit jaar voor het eerst heb meegedaan! Zowel het maken van het pakket als het ontvangen ervan was zó leuk. Inderdaad de moeite die iemand voor je neemt om iets moois te maken en zelf ook na te denken over leuke cadeautjes maakten het geweldig
Ik sluit me hier helemaal bij aan! Het lezen van het berichtje mijn ontvanger, vond ik denk ik zelfs leuker dan het krijgen zelfs! Al zat ik wiebelend op de bank van vreugde mijn pakketje open te maken!
Santa bedankt!!! Ik ben echt suuperblij met alles en ben ook heel benieuwd wie je bent, je lijkt me namelijk goed te kennen ;)! Ik vind de wierrook heerlijk, de stenen zijn mooi en de snacks heel lekker. En de brief is superlief!! Dankjewel! Ik ga even op onderzoek uit xxx
Lieve Santa, ik heb je een halve dag in spanning moeten laten maar kon nu dan toch echt mijn pakketje openen! PostNL vond het maar moeilijk om er afscheid van te nemen want het heeft 6 dagen bij ze gelegen, en ik snap nu helemaal waarom, want het is zo’n ontzettend leuk pakketje!! De foto’s zijn niet super mooi omdat het al donker was buiten, maar ik was veel te enthousiast om te wachten tot het morgen licht is.
Deze gezellig ingepakte doos werd vandaag bij mij afgeleverd… Wat zou er in zitten?
Nog meer vrolijk inpakpapier!
Bovenop lag het gedicht, leuk om te lezen dat we dezelfde dingen smaak en idealen hebben en dat je zoveel plezier hebt gehad met het cadeaushoppen
De ingepakte cadeautjes, 7 stuks maar liefst! Je zei in je gedicht dat ik met de volgorde aan de haal mocht maar ik heb alles alsnog braaf van 1 tot 7 opengemaakt. Je schrijft ook dat je niet zo goed bent met inpakken maar daar ben ik het dus echt niet mee eens, alles ziet er onwijs leuk en mooi uit. Echt een feestje om uit te pakken!
Dan nu… de cadeautjes! Alles bij elkaar en een paar close-ups:
Sokken-actiefoto
Santa, ik kan niks anders zeggen dan: you nailed it! Het is te merken dat we dezelfde dingen leuk vinden want echt alles past perfect bij me. Ik ben dol op witte, bloemige thee dus hier ga ik morgen meteen van genieten samen met een stukje chocola. Het boek kende ik niet maar de achterkant ziet er alvast veelbelovend uit. Ik heb ooit een Duitse film gezien met een vergelijkbaar verhaal en die vond ik heel mooi dus ik denk dat dit boek dat zeker ook is! De sokken heb ik meteen al aangedaan en zijn super zacht en warm. Ik had toevallig vandaag in een ander topic gezegd dat ik nooit sokken draag in huis, maar wil nog wel even garanderen dat dat alleen geldt voor normale sokken en ik zachte fluffy sokken juist heel graag en veel draag! Dus geen zorgen, deze zijn hier helemaal welkom en op z’n plaats.
Het spelletje kende ik nog niet (wel van naam, maar nooit gespeeld) maar ik heb gehoord dat het heel leuk is, ik ga proberen het morgen meteen te spelen (en zal een review achter laten in review je spellen, hihi). De koekjessteker komt perfect van pas, ik heb vandaag nog koekjes staan maken met uitgeknipte papieren mannetjes als ‘vorm’, dat duurde ellenlang dus volgende keer zal dat een stuk sneller gaan met een steker. Als laatste de ketting: dat was wel even heel speciaal toen ik hem open maakte. Je gelooft het niet, maar ik heb ooit precies zo’n ketting gehad die ik heel veel droeg, maar ik ben hem op reis kwijt geraakt. Je had mijn hoofd moeten zien toen ik precies zo’n zelfde net uit het pakje viste. Zo bijzonder dat je uitgerekend deze hebt uitgekozen! Ik ga hem meteen dragen tijdens het kerstdiner.
Dankjewel voor de lieve, wel-doordachte cadeautjes en de gezellige verpakking. Het was echt een feestje om open te maken en ik ben ontzettend blij met alles. Ik weet nog niet wie je bent maar je hebt me een paar goede hints gegeven dus ik ga lekker speuren in de topics!
Ligretto is leeeeuk
Okee leuke anekdote haha: ik had mijn vriend blijkbaar niet echt uitgelegd dat dit van Secret Santa was, ik had alleen blij gestuurd “mijn pakketje is er!” met een aantal foto’s. Waarop hij antwoordde “zijn dat kerstcadeau’s die je voor jezelf hebt besteld ofzo?” Nouja dat laat ook maar weer zien hoe goed alles is uitgekozen, als hij blijkbaar denkt dat het dingen zijn dit ik voor mezelf zou kopen! Well done Santa.
@Dombo
Wat fijn dat het pakketje is aangekomen! Santa is echt heel erg blij dat je er zo blij mee bent, en wat een mooi verhaal van die ketting.
Het boek is een van Santa’s persoonlijke favorieten, hopelijk zal jij er ook van genieten!
Jaaaa mijn pakketje op de valreep binnen!
Ik was enthousiast en al begonnen haha.
Was echt een feestje om uit te pakken! Erg leuk allemaal. De fudge is al open en het DIY house vind ik echt heeel tof! Daar ga ik binnekort zeker aan zitten.
Oh en volgens mij is er geen hint te vinden of wel santa? Dat word nog lastig met raden!
Wil je zon asmr video maken van die diy house als je die in elkaar zet. Oke danku.
Ik wil ook wel een PM van Santa over het DIY huisje!
Mogen we al raden wie onze Santa is? Of vanaf wanneer mogen we los?