Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Zin in!

18 likes

Ik heb ook Canva gebruikt @Oprah! Canva is m’n leven sinds ik geen Adobe meer heb op m’n werklaptop haha

1 like

Over mij

Hoi ik ben @anna88, ik ben 32 en woon samen met mijn man en zoontje (3j) in Amsterdam. Ik ben nu volledig thuisblijfmoeder en hoop, als hij naar school gaat, mijn werk als fotograaf weer helemaal op te kunnen pakken. Ik ben dol op de natuur en de waddeneilanden.

Met een actief peutertje in huis die de dag om 5u begint drink ik veel koffie, heel veel koffie. Ik heb alle mogelijke zetmethodes in huis en kan zelf malen, ik word alleen niet zo blij van bonen uit Afrika. Daarnaast probeer ik steeds beter te worden in desembroden bakken. Ik heb een bad (of nouja, zo’n bathbucket, en nee ik heb niet die grote kandelaar waar de meneer op de foto zo blij mee is (gezellig wel!)) dus badproducten zijn welkom om bij te komen van de lange dagen (niet te zoete geuren, kruidig is meer mijn ding zoals karma van Lush).

Ik ben allergisch voor noten/pinda’s, hou niet van witte chocola en eet vegetarisch. Engelse (Yorkshire) of kruidige thee vind ik wel heel lekker. Speciaalbiertjes sla ik ook nooit af, vind het leuk om die uit verschillende streken te proberen.
Ben mezelf aan het aanleren om weer wat meer (of gewoon: überhaupt) te gaan lezen en gebruik Murakami om er een beetje in te komen. Misschien heb jij wel iets met poëzie? Mijn aanrader voor jou is ‘Stof dat als een meisje’ van Toon Tellegen, heb jij iets dat jou raakt?

Een bijzondere kitsch kerstbal mag hier altijd in de boom hangen en ook mooie huishoudkaarsen (van die lange voor in een houder) vind ik erg gezellig.
Ik draag niet veel sieraden en heb ook geen gaatjes voor oorbellen, dus daar doe je me geen plezier mee helaas.

Vragen? Stel ze gerust!

15 likes

Jeeeeeej :heart_eyes:

14 likes

En zodra je je pakketje binnen hebt krijgen we een toilettour?

4 likes

Ik heb ook een roze wc muur :heart_eyes::grin::see_no_evil::raising_hand_woman:t3:

1 like

Knipsel

Dancingqueen
28 jaar
Single
Crazy cat lady (2 katten)

Extra informatie:

Samenvatting

Leuk:
Series, films, Theater, musicals, concerten
Katten, honden, alpaca’s en pinguïns
Lippenstift, tassen, schoenen en armbanden
Chocolade, (zure) snoepjes, chips, sushi, thee, wijn
Lush, Rituals, The Body Shop
Geurkaarsen, kussentjes
Spelletjes en (kook) boeken
Mamma Mia, Harry Potter, Big Bang Theory, Charmed, Friends, Gilmore Girls
Woordgrapjes en Quotes

Ik ben een fan van bakken, maar probeer nog beter te worden met koken. En ben altijd opzoek naar nieuwe recepten. Ik zou het leuk vinden als mijn Santa het recept van haar favoriete gerecht recept mee stuurt.

Minder leuk:
Badspullen (ik heb geen bad)
Douchespullen met alcohol (allergie)
Nagellak, kettingen
Lavendel, knutselspullen en koffie

11 likes

Wie ben ik

Iets over Madam Mikmak
Ik ben 41 jaar oud getrouwd en heb een dochter van 10.

Mijn hobby’s zijn lezen, strips, plantjes, schilderen en kleuren, wandelen en fotografie (ik spaar analoge camera’s)

Ik houd van dingen van vroeger vooral uit de jaren 50 t/m 70. Zoals LP’s (jouw favoriete muziek!). West-Germany vazen en potten.
Lichtjes en kaarsen heeft men nooit genoeg.

Verder ben ik dol op vogeltjes, vosjes en vlinders (vooral deze heb ik aardig wat opgezet thuis)

——-favo kleuren——
Mosgroen, oranje, koper, natuurtinten.

——-dislike——
Ivm problemen met mijn huid en mijn allergieën liever geen sieraden, eten/drinken en cosmetica/badproducten.

Tot zover deze mededeling

14 likes

Extra informatie

Hoi, allemaal! Mijn naam is Andreya, ik ben 24 en werk als schuldhulpverlener. Ik hou ervan om te borduren, kleuren, mn planten te verzorgen, tweedehands te winkelen en bordspelletjes te spelen.

Dingen die ik graag zou willen hebben zijn bijvoorbeeld:
~ Borduurkatoen en borduurringen
~ Stekjes of plantenpotten
~ Aardewerk servies
~ Geurkaarsen in houtachtige, aardse geuren
~ Bakspulletjes zoals bakvormen, of uitstekers voor koekjes
~ Mooie kaarten of prints

Dingen die ik liever niet wil ontvangen
~ Thee
~ Notitieboeken, stickers, pennen, markers
~ Sokken
~ Eten
~ Geurkaarsen in andere geuren dan die hierboven staan
~ Makeup en gezichtsverzorging

Winkels die ik graag bezoek zijn
~ Sostrene Grene
~ Dille en Kamille
~ Kringloopwinkels
~ Hema

Ik hoop dat dit voldoende informatie is! Als er vragen zijn mag je die altijd stellen :slight_smile:

17 likes

Samenvatting

Hoi! Ik ben DikkeKip en woon in het Noorden van Nederland. Ik ren naar de winkel zodra de pepernoten er liggen. Wat mij betreft zouden die het hele jaar door verkocht mogen worden. Ik zou het leuk vinden om pepernoten te krijgen in een bijzondere, gekke smaak. Ik laat mij graag verrassen, ik vind vrijwel alles lekker! Ook ben ik gek op (geur)kaarsen. In de herfst en winter ga ik er snel door heen. Ik hou van warme geuren, maar ook van zoet. Leuke waxinelichthoudertjes heb ik nog niet zo veel. Een zwarte, metalen vind ik leuk maar een houten ook! Zo lang het maar niet helemaal van glas is gemaakt. Ik heb namelijk twee kittens die alles slopen. Harry Potter is voor mij écht kerst. De films en de boeken heb ik zo vaak gezien en gelezen, dat ik de tel ben kwijt geraakt.
Verder sta ik bekend om mijn gekke sokken. Hoe gekker, hoe beter! Een nieuw (of meerdere) paar is altijd welkom!
Ook vind ik zelf gemaakte dingen heel leuk om te krijgen. Ik heb een nikkel allergie.

Ik kom misschien hebberig over, maar dat ben ik zeker niet! Ik ben blij met vrijwel alles en ik vind heel veel dingen leuk :grin:

18 likes

Wat leuk dat Secret Santa er weer aankomt! Ik word er alweer helemaal vrolijk van!

Over mij:

Hoi hoi, ik ben Veertje, 33 jaar en ik werk als bewindvoerder.
Ik woon samen met mijn lieve katten Ronja en Birk in een klein dorpje in het mooie Brabant.
Mijn droom is een houten huisje in het bos en het liefst zit ik de hele dag te lezen of Netflixen onder een dekentje op de bank :face_with_hand_over_mouth:
Ik ben gék op kerst en ik zou het heel leuk vinden om te weten wat jouw favoriete ‘kerstdingen’ zijn (recept, film, liedje, drankje etc.). Een mooie hanger voor in de kerstboom zou ik ook heel leuk vinden.
Verder maak je me blij met een (tweedehands) boek. Welk boek vindt je dat ik écht moet lezen of een heerlijk horror of heel romantisch verhaal. Ik hou verder van droogbloemen, kerstgeurkaarsjes, Schotse ruit, iets voor in huis (hout/rotan), (nikkelvrije) oorhangers.
Ik heb liever geen verzorgingsproducten ivm mijn gevoelige huid of chocolade, daar houd ik niet van.
Maar lieve Santa, helemaal prima als je liever af wilt wijken van dit verhaal, het idee dat iemand een pakketje samenstelt vind ik al helemaal leuk! :blush::evergreen_tree:

13 likes

Zoals je mijn collage kan zien heb ik groene vingers, zowel binnen en buiten. Ik bak erg graag en soms wat meer dan een hobby alleen, ik ben wel een uitdagende bakster de simpele dingen ken ik inmiddels :smile: Ik hou van de herfst en winter! Dus ook heerlijk op de bank een film/serie kijken met mijn vriend onder een kleedje en daarbij een pot verse thee (ben hierbij geen fruit thee mens). Ook ben ik creatief en inmiddels denk al 5 jaar bezig met een borduurwerk die ik elk jaar hoop af te krijgen haha. Verder houd ik van koken, uitgebreid en/of uitdagend. Ik hou van reizen maar dat lukt niet echt momenteel :wink:
Mocht je verder nog iets over mij willen weten hoor ik het wel :smile:

13 likes

Ik doe niet eens mee maar vind het zo leuk om de collages te bekijken en een beter idee te krijgen wat voor mensen jullie zijn!

12 likes

Jeminae

32 jaar
Werkzaam als jeugd-en gezinsprofessional
Moeder van 2 jongens (3 jaar/8 maanden)

Cadeautips:

  • Subtiel, zilverkleurig armbandje
  • Kleine zilverkleurige oorbellen
  • Spannend boek (tweedehands is prima!)
  • Puzzel (max 500 stukjes, tweedehands is prima)
  • Puzzelboekje (binaire)
  • Decoratie voor woonkamer (zwart, wit, grijs, petrol)
  • Poster of kaartjes (bijv met grappige tekst of mooie (natuur-)afbeelding
11 likes

Doe mee! :stuck_out_tongue:

Awww, ik vind het voor nu een beetje teveel gedoe. Misschien volgende keer :wink:

1 like

Eindelijk iemand die Lando net zo leuk vind als ik :heart:

3 likes

Jaaaaa hoe kan je hem nou niet leuk vinden he!

1 like

Over mij

Ik ben 28 jaar, werk als redacteur. Ik woon met mijn vriend en twee katten in Brabant. Ik hou van films, games, lezen, koken. (Goh ik moet echt eens een echte hobby zoeken)

Belangrijkste vind ik: have fun with it! Ik zou het superleuk vinden als je een van jouw favoriete dingen geeft. Verder voor inspiratie:

Vind-ik-leuk
Speciaalbier, wijn, koffie, zwarte thee is allemaal goed!
Donkere kleuren
Sokken met printje of borduursel (maat 37)
Koekjes
Melkchocolade
Mok met een mooi glazuur
Houten keukengerei
Tweedehands boek, liefst NL literatuur
Iets voor de katten
Iets voor in bad
Geurkaars (van die zoet-kruidige geurtjes vind ik lekker)
Nagellak
Jouw favoriete recept!

Favo winkels: Hema, The Body Shop, Søstrene Grene

Niet-zo-leuk
Sierraden (draag ik amper)
Make-up
Pastelkleurtjes
Knutseldingen (ben niet zo crea haha)
Plastic

15 likes

Sorry voor mijn lelijke collage! Ik ben hier niet zo’n held in.

over mij

Hoi Santa! Ik ben Chesirecat. 24 jaar en woon samen met mijn vriend in Brabant. We krijgen in januari de sleutel van ons nieuwe huis en verwachten in juni ons eerste kindje. De foto in mijn collage is van mijn toekomstige woonkamer. Zoals je ziet zijn de huidige bewoners nogal fan van blauw. Zelf gaan we voor een meer rustieke stijl. Om je verder een idee te geven over mij:

Ik ben gek op boeken. Voornamelijk poëzie en non-fictie. Je kunt me ook regelmatig in de keuken vinden om iets lekkers te bakken. Koken is meer de afdeling van mijn vriend. Ik hou van eenvoudige sieraden en geurkaarsjes. Verder maak je me ook altijd blij met jouw favoriete boek of een lekker recept! Ten slotte ben ik groot liefhebber van goede kaas met een lekker wijntje. Vanwege de baby mag dit nu natuurlijk niet maar misschien kun je ergens een lekkere alcoholvrije versie vinden voor mijn feestdagen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben niet zo’n fan van make-up en dat soort dingen. Met zoetigheden maak je me ook niet zo snel blij. Ik hoop dat je hier een beetje mee uit de voeten kan! En als er nog verdere vragen zijn hoor ik het graag.

12 likes