Over mij
Hoi ik ben @anna88, ik ben 32 en woon samen met mijn man en zoontje (3j) in Amsterdam. Ik ben nu volledig thuisblijfmoeder en hoop, als hij naar school gaat, mijn werk als fotograaf weer helemaal op te kunnen pakken. Ik ben dol op de natuur en de waddeneilanden.
Met een actief peutertje in huis die de dag om 5u begint drink ik veel koffie, heel veel koffie. Ik heb alle mogelijke zetmethodes in huis en kan zelf malen, ik word alleen niet zo blij van bonen uit Afrika. Daarnaast probeer ik steeds beter te worden in desembroden bakken. Ik heb een bad (of nouja, zo’n bathbucket, en nee ik heb niet die grote kandelaar waar de meneer op de foto zo blij mee is (gezellig wel!)) dus badproducten zijn welkom om bij te komen van de lange dagen (niet te zoete geuren, kruidig is meer mijn ding zoals karma van Lush).
Ik ben allergisch voor noten/pinda’s, hou niet van witte chocola en eet vegetarisch. Engelse (Yorkshire) of kruidige thee vind ik wel heel lekker. Speciaalbiertjes sla ik ook nooit af, vind het leuk om die uit verschillende streken te proberen.
Ben mezelf aan het aanleren om weer wat meer (of gewoon: überhaupt) te gaan lezen en gebruik Murakami om er een beetje in te komen. Misschien heb jij wel iets met poëzie? Mijn aanrader voor jou is ‘Stof dat als een meisje’ van Toon Tellegen, heb jij iets dat jou raakt?
Een bijzondere kitsch kerstbal mag hier altijd in de boom hangen en ook mooie huishoudkaarsen (van die lange voor in een houder) vind ik erg gezellig.
Ik draag niet veel sieraden en heb ook geen gaatjes voor oorbellen, dus daar doe je me geen plezier mee helaas.
Vragen? Stel ze gerust!

Ik hou van de herfst en winter! Dus ook heerlijk op de bank een film/serie kijken met mijn vriend onder een kleedje en daarbij een pot verse thee (ben hierbij geen fruit thee mens). Ook ben ik creatief en inmiddels denk al 5 jaar bezig met een borduurwerk die ik elk jaar hoop af te krijgen haha. Verder houd ik van koken, uitgebreid en/of uitdagend. Ik hou van reizen maar dat lukt niet echt momenteel