Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Heel simpel maar de meeste mensen hier kennen me wel, dacht ik.
En als je niet thuis bent in spiritualiteit en je nou doodschrikt, wees niet bang, ik vind veel leuk!
De grote foto is mijn eigen hoekje thuis, dan kun je een beetje kijken wat er goed bij past.

10 likes

wat een leuk hoekje!

2 likes

Dankje! Ik ben er ook heel blij mee :slight_smile: en ik vind ook steeds weer iets leuks wat er goed bijpast.

1 like

Over mij

Hi ik ben Taichung, 29 en woon in Rotterdam. Ik werk in de IT en heb daarnaast ook een klein sieradenmerkje.

Ik ben echt een herfst mens en vind het heerlijk om in het bos te wandelen, maar net zo lekker om thuis met een theetje onder een dekentje te zitten. Ik doe veel aan edelsmeden en het slijpen van edelstenen. Ik houd van vintage en van leuke prullaria voor in mijn rariteitenkabinet. Verder houd ik ook van spelletjes spelen en niet vies van spiritualiteit en zweverigheid (weegschaal🙋🏻‍♀️) Ik ben een echte doe-het-zelver en gek op knutselen. Ik waardeer zelf gemaakte dingen altijd heel erg! Qua kledingstijl ben ik verslaafd aan printjes.

Wat tips voor kadootjes:

  • Ik spaar gouden kandelaren (2ehands of niet)
  • Dinerkaarsen in warme kleuren
  • Likeur of wijnglaasjes van de kringloop
  • Spelden / clip om mn bos krullen uit mn gezicht te halen
  • Ringcone of schaaltje om ringen op te bergen
  • Edelstenen
  • Ik ben een theeleut en probeer graag jouw favo smaak
  • Ik ben fan van kringloopwinkels, Sostrene Grene, Dille Kamille, Anna+Nina

Ik word minder blij van cosmetica, verzorgingsproducten of bak spullen.

15 likes

Continuing the discussion from Secret Santa 2020 collage en-fototopic:

Geo? I don't know her...

Hoi Santa! Ik ben Geo, ben 23 jaar oud en woon in het zuiden. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn afstudeerstage in een medisch microbiologisch laboratorium. Microbiologie vind ik dan ook erg fascinerend :nerd_face: Labwerk betekent dat ik mijn haren dagelijks in een staart moet, dus leuke haarelastieken, scrunchies of leuke haarklemmen zijn welkom.

Vroeger was ik een echte boekenwurm, maar Netflix en mijn Switch (Animal Crossing, Stardew Valley) hebben het een beetje overgenomen. Ik probeer wel mijn liefde voor lezen opnieuw aan te wakkeren. Ik lees voornamelijk Engelse young-adult boeken, en dan het liefst thrillers of fantasy. Tegenwoordig heb ik er ook een nieuwe hobby bij, namelijk kralenarmbandjes maken (rocailles 2mm, bedeltjes).
Ik hou van plantjes, al ben ik niet de allerbeste plantenmoeder. Ook ben ik een ontzettende koukleum, dus ik breng veel tijd door op de bank met een warme deken, dikke sokken (maat 39/40), een kop thee (geen kruidenthee) met mijn hondje op schoot en de poes naast mij.

Ik heb heel veel zin in de gezellige kerstdagen! Knus met familie en een lekkere maaltijd. Veel (geur)kaarsjes (ik hou van warme, kruidige, niet te zoete geuren) aan, warme chocomel, kerstkoekjes. Zo nu en dan vind ik het leuk om een cake of koekjes zelf te bakken, lekkere recepten zijn altijd welkom! Aangezien ik een (bescheiden) collectie aan schildpadbeeldjes heb, mag je mij ook verrassen met schildpadbeeldje.

Er zijn een aantal dingen waar je mij niet zo blij mee maakt, denk aan:
Badproducten (want een bad heb ik niet)
Alcohol (ik maak een uitzondering voor cider)
Nagellak (mag ik helaas niet dragen op mijn stageplek)
Kettingen
Koffie
Kruidenthee (behalve chai (latte))

12 likes

afbeelding

Samenvatting

Hoi! Ik ben dus Dommel, 29 jaar en woon “half” samen met mijn vriend in een appartement. Ik vind het leuk om zelf (geur)kaarsjes te maken en steek deze dan ook graag aan in de avonden. Ik ben nog steeds bezig met het gezellig maken van de woonkamer en word dan ook blij van leuke decoratie, kaarsen, plantjes of plantenpotten. Langs spek ben ik eigenlijk niet echt een zoetekauw en ben ik net zo blij met een zoute snack. Ook probeer ik steeds meer met koken dus een favoriet recept vind ik ook leuk om te krijgen!

Likes:

  • kaarsen
  • Plantjes en potjes
  • (Zelfgemaakte) decoratie
  • Speciale kruiden
  • Edelstenen
  • Warme sokken (maat 42)
  • Gezelschapsspelletjes

Dislikes:

  • make up (draag ik nooit)
  • Speciale smaken chocola, mocht je dit wel kopen, ik lust het liefste melk of wit
  • Knutselspullen. Ik ben namelijk niet echt creatief
12 likes


Hoop dat ie een beetje duidelijk is. Ik krijg bij dit soort dingen altijd een identiteitscrisis.

11 likes

Samenvatting

Hallo!

Ik ben Dombo en loop al bijna een kwart eeuw op deze aardbol rond. Die aardbol houdt ik het liefst zo mooi mogelijk, en daarom ben ik best veel bezig met activisme en duurzaamheid. Zo leef ik veganistisch en sta ik graag op de Dam om weer te protesteren voor het een of ander. In het dagelijks leven ben ik vooral bezig met studeren (technische master) en ik werk met veel plezier op een middelbare school. Ik houd van lezen, borduren, koken en bakken (sowieso alles wat met eten te maken heeft), spelletjes spelen. Als het weer kan sta ik graag op feestjes en festivals of ga ik op vakantie of een verre reis. Ik vind kunst, design en fotografie ook ontzettend leuk om mee bezig te zijn, zowel om naar te kijken als om zelf te maken. Ik ben dol op katten maar heb er op dit moment helaas geen als huisgenoot. Hopelijk over een paar jaar wel! Ik woon in een studio in een stad in het westen van het land, officieel woon ik hier alleen maar mijn vriend zit hier eigenlijk minstens de helft van de tijd ook haha. Ik ben normaal heel extrovert, maar het ziet er naar uit dat we deze winter veel thuis gaan doorbrengen dus ik doe hard mijn best om er daar het beste van te maken.

Likes:

  • minimalistische stijl
  • alles met zonnebloemen
  • gouden sieraden
  • losse thee, vooral lichte thee; witte, groene, kruiden
  • (vegan) snacks
  • aanraders voor boeken/ebooks (ik houd niet van horror/thriller/crime, verder is alles goed)
  • je favoriete vegan recept
  • speciaalbiertjes
  • fluffy huissokken (maat 38/39)
  • kerst
  • koekjesstekers met leuke vormpjes (die heb ik nog niet!)
  • spelletjes! ik heb al wel een bescheiden verzameling dus vraag me daar vooral naar :slight_smile:

Liever niet:

  • zilveren sieraden
  • troepjes voor in huis (dat heb ik al genoeg)
  • uberhaupt plastic troepjes
  • ander keukengerei (daar kom ik in om)
  • geurkaarsen/wax met zware of zoete geuren
  • zwarte of zware thee
  • ik eet veganistisch, dus etenswaren liever zonder dierlijke producten
  • makeup
12 likes

Ik like elke collage, omdat ik zo leuk vindt om iedereen op deze manier beter te leren kennen.

7 likes

Summary

Robin_Sparkles
25 jaar | samenwonend met vriend en kat | herfstmens | huismus | enigszins creatief | Brabander

Likes
Geurkaarsen | koken | borduren (beginner) | puzzelen | gezelschapsspellen | in bad gaan | koffie | lezen | aardewerk | zelfgemaakte dingen

Dislikes
Sinaasappel | lavendel | pure chocolade | goud

Mocht er iets niet duidelijk zijn, laat het vooral weten!

12 likes

Love het contrast tussen de taart en het meisje in de sportschool haha. Balans is belangrijk.

3 likes

Als ik jullie collages zo zie vind ik de mijne maar mehhh. En Mn verhaaltje ook :sweat_smile: denk dat ik t nog aan ga passen maar voor nu staat er iig wel al wat.

Haha ja ik las mijn verhaaltje en hij voelt niet duidelijk. Ik hou van geurkaarten maar absoluut niet alle geuren vind ik lekker etc dus ik ga er aan werken.

Maar blij dat ik niet de enige ben :sweat_smile:

1 like

Ik denk dit ook steeds. Wil niet te veel zeggen, want wil niet veeleisend of kieskeurig overkomen. Maar tegelijkertijd wil ik wel genoeg informatie geven, want ik ben niet zo bekend hier.

4 likes

19 likes

Over mij

Hi! Ik ben Quinoa, 25 jaar oud. Ik hou van planten, lezen, natuur en ben graag creatief bezig (zonder daadwerkelijk talent te hebben lol). Ik haak en brei graag, daarnaast naai ik af en toe als ik weer een leuke jurk of rok gevonden heb. Ben al sinds de eerste lockdown van plan borduren op te pakken, maar dat stel ik steeds uit. Ik sta bekend als eeuwige koukleum en ben vanaf de herst niet te vinden zonder dekentje of kopje thee.

Tips:

  • patronen voor vrij borduren / haken / breien.
  • (losse) groene/witte/kruiden thee.
  • warme sokken heb ik nooit genoeg.
  • geurkaarsen: mijn favoriete geuren zijn sandlewood, vanille, warme/bossige geuren
  • duurzame producten: ik ben altijd op zoek naar producten om minder afval te produceren!

Wat ik liever niet wil:

  • niet-vegetarische dingen (raad mijn dieet)
  • zwarte thee / rooibos thee
  • badspullen, ik ben helaas niet gezegend met ruimte voor een tubble (:cry:)
16 likes


Ik hoop dat hij goed leesbaar is!

Samenvatting

Ik ben dus GrumpyHarry, 26 (maar als je je pakketje stuurt 27). Muziek is mijn grootste hobby, ik speel piano en zing graag en ik leer momenteel gitaar spelen. Ook draai ik zelf graag muziek. Mijn favorieten zijn The Beatles, Fleetwood Mac, Crosby, Stills, Nash and Young, Biffy Clyro, Radiohead, dat soort dingen. Daarnaast lees ik heel graag, tweedehands boeken zijn dus zeer welkom. Als je je favoriet met me wilt delen zou ik dat heel leuk vinden! Make up draag ik bijna niet, alleen mascara en ik heb een lichte lipstick obsessie. Sierraden zijn welkom, maar hou het simpel. Verder word ik heel gelukkig van chocola. Linksonderin zie je Liverpool! Daar heb ik een jaar gewoond en de stad heeft mijn hart gestolen. Daar kan je niet zo heel veel mee waarschijnlijk, maar het is wel een groot onderdeel van mijn leven. Stiekem ben ik ook wel een beetje fan van edelstenen en andere spirituele dingen, maar wel op een nuchtere manier (ik ben een boogschutter).

Ook zoek ik nog kaartjes voor aan mijn muur die passen bij deze print. Dus die zijn ook heel erg welkom:

15 likes

Publisher werkte niet helemaal mee hoe ik het wilde en ik moet eigenlijk richting bed dus ik vind het goed zo haha.

Over mij

Mijn interesses staan al wel grotendeels in de collage, maar:

  • Ik ben 31 jaar, werk fulltime en heb een vriend.
  • Ik speel graag op mijn nintendo switch, leg graag een puzzel, schilder graag en er ligt altijd wel een legopakket op mijn tafel waar ik mee bezig ben.
  • Ik heb een zoontje, maar hij krijgt in december al genoeg cadeautjes dus ik hoef geen kinderpakket :stuck_out_tongue:
  • Mijn planner houdt structuur in mijn leven en ik maak eigenlijk elke week iets leuks van mijn planner met washi tape, washi stickers ed
  • Ik houd wel van koffie, speciaalbiertjes, chocola (maar geen witte of puur), wijn en kaasjes.
  • Ik houd van gezelligheid, knusheid, kaarsjes, kerst, je-weet-wel-met-een-dekentje-en-een-kop-thee-op-de-bank
  • Je maakt me niet blij met roze shit of sieraden en ik heb helaas geen bad.
  • Ik ben gek op make-up, maar ik ben vrij selectief in mijn verzorgingsproducten dus je maakt me hier niet zo blij mee.
16 likes

Lekker afgesneden, m’n collage, zucht

Over mij

Ik ben 25 jaar en single. Woon op mezelf op 26 m2 maar vanaf medio feb 2 x zo groot, dus deco dingetjes zijn welkom! Verder:

  • Ik heb vorig jaar m’n master afgerond en ben dit jaar voor 't eerst juf van groep 6 en groep 7.
  • Ik zing in een koortje met 10-15 meiden en heb zelf een elektrische piano waar ik op speel
  • Ik hou van hardlopen(!), wandelen en eigenijk alle sporten (behalve zwemmen)
  • Ik hou niet zo van tierelantijntjes, maar juist simpele dingen vind ik vaak al mooi
  • Simpele, dunne, zilveren kettinkjes vind ik super leuk!
  • Dol op Oostenrijk, Zweden en Nieuw-Zeeland als reisbestemmingen (en er woont familie, dus vandaar). Reizen naar Azië trekken me niet zo.
  • Ik ben gék op pompoen als smaak maar ik hou niet zo van pompoentjes voor de sier oid haha

Leuk: Herfst, thee (caramelised pear, apple pie etc. geen groen!), geurkaarsen (zoete, herfstige of winterse geuren), Dille&Kamille, Hema, Lush, The Body Shop, Sostrene Grene

Minder leuk: Producten voor in de douche, nagellak, oorbellen, ringen, vanille geurkaarsen, make-up

14 likes

@Hatsmetflats @Bertie @Teigetje @SpeedOfSound @Negativ @GirlLikeThis

Denken jullie er aan dat uiterlijk 25 oktober je collage gepost moet zijn!

2 likes