Secret Santa 2021 aanmeld- en vragentopic

Lieve @anon37686689

Een kort berichtje van jouw Santa hier,
Maar een paar vragen, zodat de cadeaus zullen zorgen voor plezier.

Je collage en steekwoorden zijn best wel ruim en veel,
Heb je nog een spel dat je graag speel(T)?!

Wat betreft interieur, is dat een vrij breed begrip en dat zorgt voor wat vragen,
Met welke kleur of welke vorm kan Santa jou behagen?

In je collage staat ook de kleur goud,
Is dat voor sieraden ook de kleur waar je van houdt?

En Santa ziet ook nog make up langskomen,
Is het dan een rode lipstick of zijn het bijvoorbeeld nagellakken waar je van kan dromen?

Je houdt niet van koffie, maar hou je dan wel van thee?
Zo ja, welke smaak maakt Santa jou blij mee?

Veel liefs,
Je Santa

Hi Santa! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind dobbelspelletjes leuk, ik heb Keer op Keer, Qwixx en Regenwormen en die speel ik regelmatig.
Goud is favoriet voor zowel interieur als sieraden! Qua make-up gebruik ik eigenlijk alles behalve nagellak. Ik houd veel van nude- en aardetinten maar een fel kleurtje kan ik zeker ook waarderen! En ja, ik drink graag thee! Ik vind bijna alles wel lekker, zolang het maar niet té fruitig is. Hopelijk kun je hiermee verder! Succes.

Ik ben alles aan t inpakken. En ik wou dat ik nog 300 dingen kon kopen haha.

7 likes

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die al klaar is :joy: Heb echt een half uurtje geleden alles ingepakt en foto’s gemaakt om met vriendinnen te delen aangezien ik het hier niet mag posten hahaha

1 like

Ik moet nog beginnen zelfs :disappointed_relieved::disappointed_relieved: wel al precies in mn hoofd wat ik ga halen hoor maar zo weinig tijd :sweat_smile: maar komt goed!

1 like

Gister alle kadootjes gekocht, nu nog even alles leuk inpakken, hoop dat mijn lootje er erg blij mee is. Ben toch altijd bang dat het tegenvalt.

1 like

Het meeste van mij ligt nog in de winkel wachten om opgehaald te worden en hoewel t de winkel is waar ik werk ga ik voor de zekerheid t vrijdag maar ophalen :joy: En op t laatste wacht ik tot vrijdag want kortingggg. Heb eigenlijk helemaal niet heel geweldig papier. Hoop echt dat ik mn lootje niet teleurstel.

3 likes

Ik heb bijna alles binnen! Hoop zo dat ik de juiste keuzes heb gemaakt :sweat_smile:

Wow goed bezig. Ik begin dit weekend. Heb het adres nog niet binnen, hopelijk wil ze het wel ontvangen :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn leven staat een beetje op z’n kop de laatste weken maar hoop dat ik dit weekend aan de slag kan.

2 likes

Ben jij lichtelijk nerveus of je lootje je aankopen leuk gaat vinden?

• Een beetje maar heb er vertrouwen in
  • Ja best wel, maar heb wel mn best gedaan
  • Nee ik heb geweldige dingen gekocht/ga ik kopen

0 stemmers

Jaa ik vind het zoooo spannend, het is mijn eerste keer dat ik mee doe. De mijne is al ruim een weekje klaar en ben wel wat over het budget gegaan maar worth it, ik zag te veel leuke dingen. Ik moet alleen nog mijn best doen voor een tekst op de kaart!

2 likes

Ik twijfel of ik wel de goeie marker heb gekocht

8 likes

Alle markers verdienen liefde.

1 like

Whaha al terug! Speciaal voor secret Santa natuurlijk

Ik moet nog één ding kopen… en mss nog iets zoeken uit mijn eigen huis en dan kan ik inpakken!

Ja ik bedenk me nu dat ik het adres ook nog niet heb ontvangen!

Alle adressen die wij hebben ontvangen zijn gedeeld! Als je nog geen adres van ons hebt gekregen, is dat omdat je lootje het nog niet heeft doorgegeven.

3 likes

Klopt niet helemaal, ik moet de adressen die ik ontvangen heb nog even naar alle Santa’s doorsturen!!
Komt morgen! Excuses!

1 like

Als het goed is heeft iedereen nu het adres van haar lootje gekregen.

Mocht dit niet zo zijn, graag even een bericht sturen!!!

2 likes