Gewoon die 5 eu leuk inpakken nee grapje ik vond t ook vet lastig. Ik hoop ook dat mn lootje alles leuk vind en we niet weer zon marker verhaal krijgen.
Hahhaha
Ja, omg stress. Mijn eigen pakket boeit me niet eens (lees je dit santa?? Alles is leuk, geen stress!!), maar wil m’n lootje echt niet teleurstellen haha
Willen de deelnemers die hun adres nog niet hebben doorgegeven dit nog even doen?
Graag naar de persoon sturen van wie je het bericht over wie je lootje is!
Dan hoeven @Chesirecat, @chasingrainbows en ik er niet steeds achteraan om alle adressen te krijgen.
Thanks!
Heb keuzestress haha, wat moet ik nu kopen? En zou ze het wel leuk vinden haha
Het is nog vroeg maar ik deel het alvast: DHL heeft weer een kortingscode voor pakketjes. Met de code FEESTDAGEN krijg je 25% korting. Geldig t/m 31 december dus handig voor deelnemers die met DHL willen verzenden.
Lieve @Acquiesce,
Ik heb nog een aantal vragen,
Voordat ik mij de stad in ga wagen.
Welke maat sokken passen je goed?
Dus wat is de grootte van je voet?
Borduren en spelletjes, wat heb je daarvan al in je bezit?
Als ik iets koop dat je al hebt vind ik dat namelijk shit.
Snacken is ook mijn favo bezigheid,
Maar kan ik dan ook chocolade bij je kwijt?
Deze Secret Santa hoort graag van jou,
Bedankt alvast en tot gauw!
Waar halen jullie leuke stickers en versiersels? Want ik heb al helemaal een plaatje in mijn hoofd maar waar ik het kan vinden, no clue
Hema , action , het blad de flow , zeeman en wibra hebben soms ook leuke knutsel dingen.
Moet alles trouwens in een kerst thema? Ik heb meer papier dingen enzo die niet kerat thema zijn maar wel bij mn lootje passen.
Thanks, ga ik daar een keertje struinen!
Ik ga ook niet alles in kerstthema doen hoor, mijn lootje heeft ook andere thema’s in haar collage dus ik hou me daar ook een beetje aan vast.
Lieve @Lentex,
Santa heeft voor jou maar weinig vragen,
al schiet hem er wel één te binnen.
Zijn er geuren die jou niet behagen?
En van welke geur raak je buiten zinnen?
Liefs,
Santa
Ik heb niet echt lievelingsgeuren of geuren waar ik niet van houd:woman_shrugging: heb meestal niet te sterke geuren denk ik. Hopelijk kun je er wat mee:sweat_smile:
Ha Santa!
Wat een leuk gedicht
– ik heb schoenmaat 40
– qua borduren doe ik nu vooral vrij borduren maar lijkt me ook leuk om aan kruissteek te beginnen! Heb voor vrij borduren wel wat materialen (naalden, stof, borduurring etc) maar nieuwe patronen oid of dus een kruissteekpakket zijn zeker welkom!
– spelletjes: ik zal zo even een foto van m’n verzameling sturen
– love chocola! Ben niet zo’n fan van chocola in de combinatie met sinaasappel en/of mint maar verder doen alle smaken het wel goed
Edit:
@Andreya
Ha,
ik ben het,
je Santa.
Genoeg gerijm, nu verder met een spannende opdracht. Ik heb een paar vragen voor je om te beantwoorden.
Wat is je favoriete boek?
Wat is je favoriete stad?
Wat zijn je favoriete kleuren?
Wat is je favoriete plant?
Ben je meer een herfst, winter, lente of zomer mens?
Hele moeilijke vragen zoals je ziet haha.
Oh, haha Jezus die zijn moeilijk ja.
-
Ik lees te veel boeken om een favoriet boek te benoemen, maar ik hou vooral van fantasy, en mijn favoriete auteurs zijn bijvoorbeeld Terry Pratchett, Neil Gaiman, Alix. E. Harrow, TJ Klune, Ben Aaronovitch.
-
Haarlem, hele fijne stad, goede sfeer, voel me er erg thuis
~ Warme herfstinten, bordeauxrood, mosterdgeel, oranje, etc.
- Qua kamerplanten? de Philodendron Golden Xanadu
~ Ik ben het meest een herfstmens, qua temperaturen en de natuur op dat moment.
Hoop dat je er wat mee kan!
@Lentex
Nog een kleine vraag, over de oorbellen,
Mag zilverkleurig ook of verdraag je alleen echt zilver in je oorlellen?
Zilverkleurig mag ook (en kleurtjes evt ook, liever geen goudkleurig)
Lieve @Whoopdidoo ,
Santa is druk bezig met cadeautjes voor jou te verzamelen, nu heb ik toch nog een vraagje;
Welke geur geurkaarsjes vind je echt lekker of welke totaal niet?
Groetjes, Santa
Uhm herfstachtige wel. Love kaneel/appelachtige. Maar wat frisser mag ook. Alleen citrus vind ik niet zo lekker, citroen, sinaasappel, dat soort.
Wat spannend. En legt weer druk op mn eigen lootje
Voor wanneer moeten de pakketten verzonden zijn?
Vanaf 6 december en voor 20 december.