Secret Santa 2021 aanmeld- en vragentopic

hoi hoi @Andreya
Secret Santa staat op het punt
om het pakket aan de postbode mee te geven
Wanneer ben jij thuis om de deur open te doen?
Anders kom ik binnen via je open haard
En stop ik hem in je schoen.

2 likes

Oooh wat fijn om te horen! Ik ben heel benieuwd!

Ben zo benieuwd wat mijn santa aan het doen is allemaal :joy:

1 like

Goed dat je het zei!
Dan hou ik het pakketje voor de zekerheid nog even bij mij.

Natuurlijk is het ruim voor Kerst bij jou in huis.
Zodat je het kan uitpakken in het kerstgedruis.

Hoi,

Ik heb geen voorkeur. Mijn ouders werken allebei thuis, dus er is altijd wel iemand om de deur open te doen!

Tuurlijk verkeerde topic :joy:

5 likes

Wooow super mooi ingepakt door jouw Santa!!:christmas_tree: Wel verkeerde topic :grimacing: @moderators kunnen jullie deze naar het foto topic verplaatsen?

Ik ben heel slecht met inpakken dus ik ben 30 min geweest met de cadeau’s en 1,5 uur met de doos zelf :joy: Nog 1 cadeau en dan ben ik klaar.

6 likes

Zo herkenbaar, ik stel het inpakken uit om die reden. Alles ligt al een tijdje klaar en elke avond neem ik me voor om in te gaan pakken maar tot op heden nog niet begonnen :rofl:

1 like

Lieve @Aile,

Je pakket staat klaar om te verzenden, morgen gaat ie mee met de post! Hopelijk heb je m dan snel. Ben zo benieuwd wat je ervan vind.

Liefs, je Santa.

1 like

Hahaha gelukkig ben ik niet de enige! Eenmaal bezig was het wel heel leuk, kerstmuziekje aan en gaan! :grin:

NĂłg niet?! :scream::joy:

Nee
 schandalig he!!! Maar ik ga NU beginnen

1 like

Oooh ik wilde nog even vertellen dat t ophalen bij t pakketpunt super ongemakkelijk was. “Uh ja t staat op secret santa” “watte” ik herhalen, en toen zag ik m op mn forumnaam staan dus ik zeg ja die daar in t panterpapier. “Oh whoopdidoo, spannend
”. T was zoooo erg. Voortaan ga ik naar een ander punt. En geef ik gewoon mn naam😂

10 likes

Ha @Madam-Mikmak!

Deze Santa heeft net je pakketje verstuurd, dus hopelijk kun je er voor het weekend nog van genieten!

Nog 2 praktische tips:

• de verpakking is keilelijk, schrik niet, maar die is om de mooie (vind ik haha) verpakking die eronder zit te beschermen! Dus voorzichtig openmaken anders scheur je die ook gelijk kapot.
  • een deel van het inpakmateriaal heeft glitter, ik dacht dat dat vrij stevig vastzat maar ik vind helaas door m’n hele huis glitter terug, dus nogmaalg voorzichtigheid is geboden haha

Ik hoop dat het pakket bevalt, ben super benieuwd!

Liefs,
Santa

4 likes

Haha oh heerlijk dit!!
Love glitter

Dank je wel voor de tips, kan niet wachten!

Lieve @greenie,

Als het goed is, is je pakket dinsdag bij de buren bezorgd. Klopt dit?

Ik hoop dat je blij bent met je pakket.

Liefs,
Santa

Lieve @Aile,

Je pakket is nu echt onderweg. Deze santa is wel de hint vergeten, de cadeautjes komen grotendeels van mijn werkplek, zowel thuis als buitenshuis. Als je even rondkijkt hier moet je er wel achterkomen. Ook eventuele informatie over sommige cadeautjes moet je even navragen mocht je daar interesse in hebben.

Liefs, Santa

@anon43983847
Ben jij de komende dagen thuis? Dan doe ik het pakket morgenochtend op de post!

2 likes

Ja ik ben de komende dagen thuis! Leuk ik ben erg benieuwd. :grin: