Secret Santa 2021 aanmeld- en vragentopic

Top dan sta ik 8 u morgenochtend bij PostNL
Hopelijk hoor jij op zaterdag de bel

De T&T komt er dan ook aan
Dan hoef je niet voor het raam te staan

Ik oook! Cant wait haha

Sameeeee :smiley:

Lieve @jasmijntheetje ,

Santa wil even laten weten dat ze jou niet is vergeten!
De zoektocht naar cadeautjes is afgerond,
maar daarna werd Santa iets te enthousiast, waardoor er een heus knutselbouwwerk ontstond!
Dus nog heel even geduld,
en dan worden hopelijk al jouw wensen vervuld!

Liefs Santa

1 like

Jippie! Bedankt voor je berichtje Santa :heart_eyes:

Even checken hoe ver we zijn:
Heb jij je pakketje al ontvangen?

• Ja
  • Nee, maar het is onderweg!
  • Nee, en het is nog niet onderweg

0 stemmers

1 like

Mijn Santa maakt me echt zo benieuwd, denk dat ik dat pakket al open scheur bij de voordeur😂

Ik doe sowieso volgend jaar weer mee, dit is echt te leuk

7 likes

Ik ook niet haha

@Marsepein

Jij vraagt je af of mensen hun pakketje hebben ontvangen, maar jij hebt hem zelf ook nog naar je pakket aan het verlangen. Heb echter (nog) geen paniek, Santa heeft een tactiek. Haar elfjes gaan hard aan het werk, dit pakket wordt echt vuurwerk! Vandaag gaat hij mee met de arreslee. Hopelijk heb je hem dan morgen binnen en ben jij er blij mee. Vandaag krijg je een track and trace, dan kun jij de arreslee volgen in de race

Liefs Santa

1 like

Awhh hahahah sorry, bedoelde het niet als schop onder de kont :sweat_smile:
Ben erg benieuwd!!! :heart:

1 like

Ach, jij vraagt je vast af of het met jouw pakket wel goed gaat? Geen zorgen, de postbode staat volgende week bij jou in de straat. De door jou gegeven carte blanche lijkt misschien een simpele taak, maar deze Santa loopt na een paar passende aankopen toch spaak. Jouw pakket is dus nog niet compleet maar Santa doet hard haar best, en stuurt ondertussen dit bericht zodat je weet dat je niet wordt geflest.

2 likes

Lieve @Strawberry ,

Ik wilde net je pakketje op de post doen maar zie dat wij heeeeel dicht bij elkaar wonen. Is er vanavond iemand thuis, zodat ik hem persoonlijk af kan geven?

Liefs, Santa

1 like

Wat leuk! Ik ben vanavond thuis.

4 likes

Lieve @Acquiesce,

Het lukt me niet om een verzendlabel aan te maken voor het door jou opgegeven adres van het pakketautomaat. Mag het ergens anders heen of naar je huisadres?
Morgen gaat het pakket met de post mee!

Liefs, Secret Santa

Geen paniek, soms heb ik dat nodig. Maar je pakketje is op de post en is mee met de arreslee. Als het goed is heb je een track and trace ontvangen. Hopelijk heb je hem snel en ben je er blij mee :heart:

1 like

Hee Santa!

Het mag ook naar het pakketpunt hier in de buurt! Ik geef het adres door in de pb naar @chasingrainbows en dan vraag ik of zij het aan jou kan doorgeven, goed?

Ik zit er klaar voor :grin:

1 like

Lieve @Mila,

Zoals beloofd ga ik morgen naar jou op pad
Ik sta in de ochtend bij jou op de mat

Ik hoop er te zijn tussen half 11 en 11, en heb er zin in
Een FF-er ontmoeten en een cadeautje geven, wat mij betreft win-win

Tot morgen!

1 like

Hoi SpeedOfSound,

Niet gevreesd.
Santa is goed voor jou bezig geweest.

Vandaag gaat jouw pakketje naar Post NL
Hopelijk gaat bij jou begin van de week dan de bel.

Jouw track and trace zal ik dan gelijk doorsturen.
Hopelijk hoeft het pakket dan niet naar je buren.

Liefs,
Santa

1 like

@GrumpyHarry ik zie dat jouw pakketje bij een pakketpunt ligt, mocht je geen briefje in de bus hebben gehad over de locatie let me know! :blush: