Secret Santa 2021 aanmeld- en vragentopic

De Lay-out functie van Instragram! Of een app als Piccollage

1 like

Ik ga denk ik met canva aan de slag!

1 like

Jaaa ik gebruik ook Canva @Doperwtje
Daar via de zoekfunctie een gezellige collega lay-out aanklikken en vullen maar met je eigen plaatjes.

1 like

Ik heb befunky.com gebruikt. Daar kan je gewoon zoeken op stockfotoā€™s en dan maakt ie er een collage van :joy:

1 like

Chesirecat
Jeminae
Madam Mikmak
xMillieeee
Bertie
SpeedOfSound
Paranimf
Marsepein
Jasmijntheetje
Canvastas
houseofmemories
Lentex
Acquiesce
Negativ
Luzarl
Girlpower
Dancingqueen
Barbamama
seveneleven
Findus
Duchess
Keekie
Melman
Teigetje
360
Andreya
kleinmaargroot
Mila
Quinoa
Doperwtje
Oprah
Ontherun
DrWrenKingston
Strawberry
Chasingrainbows
GrumpyHarry
Aile
Ohappyday
Hazel
Roguee
Madelief
Whoopdidoo
DikkeKip
Leverworst
Unquestionable
Fahrenheit451
Chippie
M0nan
notmycircus
Twijfelaar
Stofdoek
GEEZ.
Bergamot
Neverland

Nou vooruit, @Bergamot heeft me overgehaald :woman_shrugging:

3 likes

Precies zo heb ik het de vorige keer gedaan ja, haha

1 like

Wauw jongens we zijn al met 54 deelnemers! Wat gezellig zoā€™n grote groep.

2 likes

Ik heb het gewoon in fotoshop gedaan. Ik vind het soms ook jammer dat er mensen zijn die nog een heel a4tje aan informatie onder hun collage droppenā€¦ laat je collage gewoon voor zich spreken/verwerk je tekst in de collage denk ik dan. Toen ik 6 jaar geleden ofzo meedeed was dat heel anders.

Www.collagemaken.nl is ook heel simpel!! En dan echt simpel

2 likes

Ik denk dat ik PowerPoint ofzo ga gebruiken. En voor inspiratie voor het cadeau maar ga kijken wat er vorig jaar werd geknutseld :joy:

1 like

Sorry šŸ„²šŸ˜‚

1 like

oh ik vind dat juist heel fijn erbij!

2 likes

Ik zat te denken hoe ik een collage moest maken want zo nietszeggend is mijn levenā€¦ klinkt negatief maar is het niet. Dus sorry daarvoor haha

1 like

Ik vind t ook echt heel lastig om een collage te maken. Ook gewoon te weinig plaatjes ofzo, heb er voor mn gevoel 100 nodig, en tegelijkertijd weet ik niks. Krijg een bestaanscrisis hierdoor joh.

1 like

Ik heb de mijne ook in paint gedaan en een tekst eronder over mezelf geschreven.

Ik vind tekst wel heel prettig, vooral als er ook nog cadeautips in staan :sweat_smile: Dit is mijn tweede keer en ik vind het nog steeds heel spannend, omdat het verhaal van de pastelblauwe markeerstift nog zo in mā€™n gedachtes rondzweeft. Wil mā€™n lootje gewoon niet teleurstellen.

2 likes

hahaha jullie hoeven geen sorry te zeggen hoor @Ohappyday !! maar ik vind het juist superleuk als de collages veelzeggend zijn. Mijne is ook geen artistiek fantastisch kunstwerkje hoor.

2 likes

Ben eens benieuwd.

Wordt dit jouw eerste Secret Santa?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Oke ik zit al 4 jaar naar al die cadeautjes te kwijlen t word tijd dat ik ook maar eens mee doe haha. Nu even uitvogelen hoe ik een collage maak haha.

11 likes

Queen paint ben jij, dus wij hebben hoge verwachtingen van jouw collage :grimacing:

2 likes

Ik heb mn best gedaan!

2 likes