Secret Santa 2021 aanmeld- en vragentopic

Moet je trouwens ook een gedicht doen enzo?

Nee hoor. Je moet een hint naar jezelf toevoegen maar dat mag op alle mogelijke manieren. Een gedicht is niet verplicht.

1 like

Kun je bij verzending het pakket gewoon naar een pakketpunt tav snork laten sturen ipv je thuisadres?

1 like

Ja dat is geen enkel probleem.

Maar hoe doe je dit dan? Je moet toch sowieso je eigen adres er op zetten wil je het naar een pakketpunt sturen? Ben zelf nog aan het twijfelen wel/niet meedoen.

Er hebben wel vaker mensen meegedaan die liever niet hun adres delen. Dan geven ze een pakketpunt door en de verzender kan dan het adres van het pakketpunt gebruiken.

OkƩ op die manier. Ik las op de postnl website namelijk dat dit niet kan/mag. Vandaar!

Haha wil je erover praten? Ben nieuwsgierig.

Ik kan echt niet verzinnen wat je daarnaast nog meer kan doen dan :joy: maar ga mā€™n best doen.
Zin in!

OK here I go:
Chesirecat
Jeminae
Madam Mikmak
xMillieeee
Bertie
SpeedOfSound
Paranimf
Marsepein
Jasmijntheetje
Canvastas
houseofmemories
Lentex
Acquiesce
Negativ
Luzarl
Girlpower
Dancingqueen
Barbamama
seveneleven
Findus
Duchess
Keekie
Melman
Teigetje
360
Andreya
kleinmaargroot
Mila
Quinoa
Doperwtje
Oprah
Ontherun
DrWrenKingston
Strawberry
Chasingrainbows
GrumpyHarry
Aile
Ohappyday
Hazel
Roguee
Madelief
Whoopdidoo
DikkeKip
Leverworst
Unquestionable
Fahrenheit451
Chippie
M0nan
notmycircus
Twijfelaar
Stofdoek
GEEZ.
Bergamot
Neverland
Soy peor
Pininhetweb

1 like

Haha alsof ik bij de psycholoog zit :sweat_smile:

Ooit lang lang geleden was er een secret santa editie en een forummer had om pastelkleurige markers gevraagd en kreeg toen een pastelblauwe waar ze absoluut niet mee tevreden was. Haar santa werd toen op het matje geroepen en moest uitleggen waarom ze die marker had uitgekozen.

Misschien dat het verhaal net iets anders was, maar dit is hoe ik het heb onthouden.

6 likes

Haha o gut! Ik doe ook voor het eerst mee en beloof plechtig niet mee te werken aan zoā€™n inquisitie hahaha. Internet op zā€™n kleinst, genieten. Koop je kutmarkers dan zelf, toch?

2 likes

Gefeliciteerd met je (forum?)verjaardag! Weet nog steeds niet precies wat die icoontjes betekenen.

Ik zit in het collagetopic ieders collage goed te bekijken en te bedenken wat ik voor diegene kan kopen. En soms denk ik ā€œshiiit ik zou echt niet weten wat ik voor haar moet uitkiezen stress stressā€.

Doen jullie dit ook? :sweat_smile:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Oh, hoezo mag het niet? Ik was van plan dit te doen namelijkšŸ˜…

1 like

Hahah ohja dit weet ik nog. Zij was helemaal ontevreden over dr pakket vsnwege die marker

Ik laat het elk jaar naar een pakketpunt sturen omdat ik bijna niet thuis ben om een pakketje aan te nemen. Dat werkt tot nu toe goed. Ik geef mijn eigen naam maar er heeft ook weleens Twijfelaar opgestaan denk ik en dat ging goed. :laughing: @Marquez

3 likes

Haha jammer dat het halve gesprek weg is

2 likes

haha ik zit dit ook net te lezen, of nouja wat er nog van over is

Hahaha heerlijk

Volgens mij moet je officieel wel je eigen adres ook opgeven. Als ik een pakketje kom ophalen bij een punt, vragen ze ook altijd om mā€™n huisnummer en die zou er dan niet op staan. Maar ik weet niet hoe strikt ze daarin zijn hoor haha

1 like

Ja wat @houseofmemories zegt. En dan ligt het er maar net aan hoe makkelijk dat pakketpunt is. In principe kunnen ze het dan terugsturen (en ik las zelfs iets over weggooien?)

Ik weet niet hoe het bij PostNL gaat maar DHL heeft in ieder geval de mogelijkheid om op een pakketpunt of in een pakketkluis te laten bezorgen!

2 likes