Ho ho ho, jouw santa is soms stiekem een beetje psycho
Nee ik was het niet
Heel leuk gedaan, dacht eerst dat ik het nooit zou raden dus ben letterlijk iedereen gaan opzoeken en toen zag ik je hints op je collage staan
Want inderdaad ik was jouw secret Santa! Oke en nu moet ik echt nog even de speurneus uithangen naar mijn eigen lootje. Ik heb het idee dat je iets gepost hebt toen je moet mijn cadeautje bezig was maar ik moet die post even terug zoeken of ik me dit niet ingebeeld heb en te weten wie je dan bent
haha jammer maar helaas! Ben wel heel benieuwd nu
Zooo, die duurde even, ik me maar blind staren op usernames en ik kwam er echt niet uit Maar ik gok dat ik naar de avatar moet kijken, dus @xMillieeee is it you?
Echt superbedankt nogmaals, vond het echt een heel leuk pakket!
Jaaa haha
Haha ik ben nu wel heel benieuwd wat de hint dan was!
Is er een lijstje met wie al geraden is en wie niet?!
Een hintje van jouw Santa Sintje:
Kijk nog eens naar de foto’s uit het pakket en de tekst van het gedicht,
Er is namelijk een link met een profielfoto, een hopelijk geen onbekend gezicht!
Haha lief! Nogmaals bedankt voor je fantastische pakketje, hij was echt spot on. Ik moet alleen nog even de moed vinden (en wat youtube filmpjes kijken om te weten waar te beginnen) om met het borduurwerkje aan de slag te gaan. Hij is in elk geval mee gegaan naar mijn ouders voor de vakantie.
Zo, wat ben jij voortvarend, daarmee vullen we elkaar goed aan… Het zit namelijk niet in mijn aard om zo daadkrachtig als jij te zijn!
Jaaaa!! Ik ben blij dat je er blij mee bent
Haha ja. Ik dacht, moet ff Britney er in fietsen
Haha ja het springen slaat natuurlijk op Teig zelf en de andere 2 op mij! Fijn dat je er blij mee was!
- Ik ben al geraden
- Ik ben nog niet geraden
0 stemmers