Secret Santa 2021 collage en-fototopic

In dit topic kun je je collage posten. Je collage is een inspiratiebron voor jouw Santa. Later gebruiken we dit topic ook voor foto’s van de pakketjes. Als je ideeën zoekt voor je collage kun je altijd een kijkje nemen in topics van eerdere edities. Denk er wel aan dat je de collage uiterlijk 24 oktober post!

4 likes

Ok spannend maar ik trap hem af!

Meer over mij: Hoi! Ik ben Roguee, 33, en woon samen met mn vriend en dochter van 1. Ik ben gek op vanalles! panterprint, planten, katten, bakken in de keuken, bordspelletjes, wandelen, stedentrip, interieur en decoreren, slechte reality tv, zoetekauw, kerstmarkten, mijn earparty, verse thee, strand & bos, home alone en karaoke. Hou minder van make-up, prulletjes en plastic

15 likes

Leuke collage!

Jammer dat je de eerste bent, want dan kan ik niet meer de eerste zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zal vanmiddag ff kijken of ik tijd heb om mijn collage te maken.

4 likes

Ik zit hier helemaal excited te wezen om aan de slag te kunnen voor iemand, maar ik moet natuurlijk zelf ook een collage en tekstje maken😂 nog even op broeden wie ik nu eigenlijk echt ben en wat ik graag zou willen🤦🏼‍♀️

6 likes

haha sorry, succes!

2 likes

Over mij

Hoihoi, ik ben houseofmemories, 27 jaar, heb 2 katten en een hond.

Leuk:

  • Ik ben een enorme koukleum, dus warme/fluffy dingen zijn welkom (schoenmaat 40).
  • Love alles wat met katten te maken heeft.
  • Ik lees graag young adult, fantasy, romantiek, lgbt-thema’s. Engels of NL. Tweedehands mag natuurlijk. Dit is mijn goodreads.
  • Spelletjes (kaart/dobbel). Ik heb zelf al qwixx, twenty-one, take 5, koehandel, regenwormen, moddervarkens, machi koro en keer op keer.
  • Nagellak: leuke kleurtjes vind ik oudroze, teal/turquoise, herfstkleurtjes.
  • Ik verzamel graag leuke mokken.
  • Qua eten/drinken: milka, kinder, karamel (maar geen zeezout), warme chocomel, zoete theesmaken, rooibos, fruitig.

Niet zo leuk:

  • Horror, literatuur
  • Alcohol, koffie
  • Plantjes
  • Tony Chocolonely
  • Citrusgeur/ -smaak
13 likes

Over seveneleven

Hoi! Ik ben seveneleven, 30 jaar en woon samen met man en peuter (2). Ik houd enorm van haken en tuinieren, ben gek op lekker eten en op koffie en ik lees graag. Je maakt mij blij met haakspulletjes, bijzondere zaadjes of bloembollen, leuke plantenpotjes of vaasjes, lekkere fluffy sokken (41), jouw lievelings (e-)boek, koffie of siroopjes, koekjes en chocola.
Ik houd niet zo van make-up en sieraden en lees niet graag horror of zware pillen.

14 likes

Zo leuk! Echt zin in.

Samenvatting

Hi, ik ben xMillieeee, 31. Ik ben verpleegkundige en hou erg van luieren als ik niet hoef te werken. Dan lees ik lekker of bak graag een taart die ik soms post op mijn bak-instagram. Ik mag graag films kijken en dan het liefst Harry Potter. Ik ben een plantenmama in wording. Ik hou van spelletjes doen met vrienden en daarbij een lekker wijntje of biertje. Verder ben ik van plan een BuJo te starten in het nieuwe jaar, alleen ben ik niet zo creatief. Alle hulp daarvoor is welkom!

Niet zo leuk:

  • bioscoopbon want ik heb een moviepass
16 likes

Edit: fan van de kringloop :hugs:

10 likes

Samenvatting

Ik ben Madam Mikmak, 42 jaar, getrouwd en moeder van een beginnende puber.
En ik ben financieel medewerker.

Ik houd van spulletjes uit de jaren 50, 60 en 70. En heb een zwak voor:
Plantjes en potjes. LP’s en strips.
pennen en andere schrijfwaren.
Vlinders en kaarsen.
Hertjes en vosjes.
Chocolade

Waar houd ik niet van:
Sieraden en schmuck
Geurtjes en smeersels
Gluten :grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

Extra informatie

Hoi! Ik ben Marsepein, ik ben 31 en woon in Amsterdam in mijn studiootje aan de gracht. Ik ben gek op plantjes, losse thee, lezen, kringloophoppen en ben sinds een paar maanden met naaircursussen begonnen!

Winkels die ik leuk vind:
Dille en Kamille, de kringloop, Sostrene Grene, Lush, Holland&Barrett

Ideetjes voor cadeaus:

  • Een boek! Misschien ligt er voor een zacht prijsje wel een leuk boek in de kringloop. Ik zou graag meer van Murakami willen lezen (heb alleen Norwegian Wood gelezen) of iets over sprookjes of mythologie, maar ik sta ook open voor een boek dat jij heel mooi vindt!
  • Een mooie lijst of vreemd/leuk schilderijtje van de kringloop
  • Losse thee (liever geen groene thee of rooibos. Witte thee, ja!!! Zwarte ook!)
  • Leuk plantenpotje
  • Bruisbal (ik heb natuurlijk het forumbadje!)
  • mooie onderzetters (voor glazen niet voor pannen!)
12 likes

Ik vind het vooral heel leuk als je zelf iets bedenkt! En ook DIY cadeaus zijn heel erg welkom. Wat steekwoorden:
Duurzaamheid | kringloop | vegetarisch | koken&bakken | wil leren pottenbakken | koffie & rode wijn lover | mid century design | nieuwste hobby: wecken | kerst gekkie | tuinieren | Harry Potter | verzamelt LP’s & foute kerst mokken

En oké vooruit. Als je het écht niet weet hier onder een lijstje om je op weg te helpen:

Lijstje
  • Mooie diner kaarsen
  • Rode wijn; stevige pinot noir, malbec of Zinfandel
  • Foute kerst lp
  • Vintage kerstballen (jaren 60/70 stijl)
  • Foute kerst mok om mn verzameling aan te vullen
  • Edelsteen die jou aanspreekt of met mooie betekenis
  • Bakvorm: koekjes uitsteekvormen of tulband
  • Koffie bonen (ongemalen) voor m’n bakkie pour-over
  • Geurkaarsen die naar dennenboom ruiken
  • Lekkere bruisballen of bad olie (lush is favoriet, maar van alles is welkom. Hou van kruidige of zachte geuren. Als het maar niet te zoet is)
  • Het allerleukst: een persoonlijk DIY cadeau! Mooie zelfgemaakte kaarten, je lievelings recept of een mooi gedicht bijvoorbeeld.
18 likes


Ik doe voor het eerst mee met secret Santa en Ik heb er enorm veel zin in! Ik ben Barbamama, 30 Jr en woon samen met mijn vriend.
Ik hou van alles gerelateerd aan Japan
Het cultuur, alle schattige/kawaii dingetjes (totoro/pokemon etc) die ze hebben en de natuur daar.
Kaarsen brand ik het hele jaar door en dan vooral de winter/herfst geuren. Droogbloemen vindt ik echt mooi, vooral in rustige kleuren.
Schattige potten en kleine plantjes zijn altijd welkom!
Bordspelletjes vindt ik enorm leuk, ik heb al regenwormen, Qwixx, sushi go en saboteurs.

Ik hou niet van nagellak, lavendel geuren, felle kleuren, drink geen alcohol & koffie en douche producten heb ik voldoende.

Laten we voorop stellen dat ik met alles blij ga zijn wat ik krijg :heart:

12 likes

Jaaaaaa echt te lievvv he!

1 like

14 likes

Ik ben Loes, 30 jaar, ik ga binnenkort binnen Nederland 170 km verhuizen en dan ga ik samenwonen met mijn vriend en ons lieve hondje Mila. Ik werk in de hulpverlening, ik hou van lezen, plantjes, crossfit, chocola en snoepjes eten, (zonder gelatine) ik hou van de zee, zwemmen, natuur, wandelen, varen. Ik ben gek op sokken met leuke printjes in maat 39. Ik zou het leuk vinden om nog een scrunchie te hebben (ik heb de volgende kleuren al, allemaal in een fluwelen stofje: okergeel, roestoranje, donkergroen en lichtroze). Ik hou van (kruiden)thee en ik zou nog wel een grappig thee-ei willen hebben. Ik hou van spelletjes maar ik heb er al heeeel veel dus eventueel een wat onbekender spelletje zou leuk zijn. Ik gebruik geen make-up en nagellak. Douchegel/scrub of iets anders voor onder de douche is wel welkom. Ik hou van alle kleuren en ook van glitters en frutsels! :slight_smile:

10 likes

Ik ben Paranimf, 32 jaar en pas terugverhuisd naar Utrecht. De aankleding van mijn huis is nog redelijk kaal. Wat betreft inrichting houd ik van de 50s, 60s en 70s, herfsttinten en natuurlijke materialen. Verder maak je me blij met enorme mokken aka soepkommen, warme sokken (40/41) en armbandjes in een aardse style. En ik ben gek op chocoladekoeken en instant noodles (geen vleesvarianten). En mocht je in de kringloop stuiten op interessante coffee table boeken (geschiedenis/mode/reizen/iets bizars) of vinyl (bijv. 80s new wave / pop), dan zijn die ook welkom in huize Paranimf.
Ps. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte grijze nagellak.

Niet leuk: Lush en gezichtssmeersels, thee en koffie.

18 likes


Over mij:
30 jaar, samenwonend, 2 kindjes (van 3 en 7 maanden), werkzaam in de zorg, sport 3 keer per week, huismus. Wat ik leuk vind; warmte, geurkaarsen in kerst/wintergeur, bakken (met de peuter), (voor)lezen, lush, netflixen, bloemen, mooie kerstboomhangers, iets voor mezelf doen. Waar je mij niet blij mee maakt zijn sieraden, make up, nagellak en geurkaarsen in hele zoete geuren.

Ik vind het écht heel moeilijk omdat ik niet echt wensen heb, laat me graag verrassen. Een kerstig of winters pakketje zou erg leuk zijn! Denk dat wel goed komt :relaxed:.

15 likes

Hoi ik ben DikkeKip! Ik ben 24 jaar, 3,5 jaar samen met mijn vriend, katten-moeder van Ollie en Oscar, theeleut en gek op eten. Herfst is mijn lievelingsseizoen. Ik vind het ontzettend fijn om weg te kruipen onder een dekentje met een goed boek en geurkaars aan. Ik ben dan ook een echte huismus. Alpaca’s en schapen zijn mijn lievelingsdieren en mijn grootste droom is om ooit een eigen kinderboerderij te hebben.

Mij kan je blij maken met (bijna) alles. Bijna, want ik hou niet van insecten (ook al eten kippen die wel), pure chocolade en bad spullen want ik heb geen bad. De katten zijn al enorm verwende nesten, het huis is net een katten-speeltuin. Ik heb een hele moeilijke huid dus gezichtsmaskers, gezichtsmake-up en crèmes krijg ik liever niet. Ook heb ik een nikkelallergie.

Dingen die ik leuk vind om te krijgen:

  • Zelfgemaakte dingen
  • (Dikke) sokken met een gek printje maat 39
  • Iets Kerst-achtig
  • “Gekke” smaken snoepjes
  • Decoratie (hout/staal)
  • Geurkaars/waxmelts
  • Verras me!

Alvast heel erg bedankt voor alle moeite. Ik vind het onwijs tof dat je iets voor mij uit gaat zoeken en ik weet zeker dat je er iets heel leuks van maakt :heart:

14 likes

Ik ben Dancingqueen, 29 jaar oud. Woon met mijn 2 katten in mijn appartement.
Ik woon in de randstad, maar mijn absolute favoriete plek is Londen. Ik ga er het liefst meerdere keren per jaar heen, maar ik ben er nu al een tijdje niet heen geweest vanwege corona.

Ik ben een echte koukleum en hou er van om onder een dekentje op de bank te zitten met een grote kop thee, chocolade en heel veel kaarsen aan. Ik vind kerst de leukste periode van het jaar, maar ik heb erg weinig kerstspullen. Daar mag altijd meer bij! Ook vind ik het sinds dit jaar weer leuk om mijn nagels te lakken nu ik eindelijk gestopt ben met nagelsbijten. Ik zoek nog wat herfs- en winterkleuren.

Ik hou van koken en bakken en zou het heel erg leuk vinden om het favoriete recept van mijn Santa te ontvangen!

Extra informatie

Ik hou van:

  • Series: Big Bang Theory, Sex education, Friends, Gilmore Girls, Grey’s anatomy, Gtst
  • Films: eigenlijk van alles behalve horror
  • Boeken: Harry Potter, thrillers en chicklits
  • Theater/Musicals
  • Concerten
  • Abba fan (was vast wel duidelijk door mijn gebruikersnaam)
  • Snoepjes: zure snoepjes, wijngums, jelly beans en spekjes
  • Chocolade: vooral melk en wit
  • Droogbloemen
  • Dekentjes
  • Sjaals
  • Minimalistische sieraden
  • Kaarsen
  • Chips
  • Rituals, The Body Shop, Balea & Lush
  • verslaafd aan handalcohol (vooral met geurtjes)

Ik hou niet van:

  • Badspullen (want ik heb geen bad)
  • Lavendelgeur
  • Chocolade met mint/sinaasappel/kers
  • Snoep met drop/fruit combi
  • Bloemen/planten die giftig zijn voor katten
  • Knutselspullen (ben echt a-creatief)
9 likes