Yes!
Bedankt voor je leuke pakket, was echt blij met alles.
Leuk om te horen, en heel graag gedaan!
Nou jongens we zijn inmiddels al een tijdje uitgeraden dus wilden we nog als afsluiting feedback zodat we weten wat jullie ervan vonden.
- Ik ben tevreden over de organisatie van Secret Santa
- Ja
- Nee, want;
0 stemmers
- De tijd voor inschrijven en uploaden van collage is voor mij lang genoeg
- Ja
- Nee, liever korter
- Nee, liever langer
0 stemmers
- Ik vind het budget van 15 euro;
- Te laag
- Goed
- Te hoog
0 stemmers
- Als er een Secret Bunny komt zou ik meedoen
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
- Er zou een bepaalde deadline moeten komen voor het raden, bijv. Secret Santa raden tot 31 dec. En na Secret Bunny 5 dagen na Pasen.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mocht je nog iets anders kwijt willen, laat het gerust weten.
Even aanpassen, het gaat nu nog niet goed.
Oh kak het lukt me niet om de titel weg te halen als optie En nu hebben er al mensen gestemd
Haha sorry iedereen ik zit hier te strugglen op mn telefoon
Ach, dan laat je het zo
Lol ik ben nog steeds niet geraden, zal denk ik ook niet meer komen. Wel jammer want had wel mijn best gedaan en dat komt nu niet helemaal over…
Oei, dat is teleurstellend
Dat is inderdaad vervelend, vandaar dat we dachten aan de ‘deadline’ om er een beetje vaart in te zetten
Achja ik doe volgende keer weer gewoon mee, vond het wel heel leuk om te doen namelijk!
En nu blijf ik een echte secret santa
Gelukkig dat je het leuk vond!
Maar dan is er dus ook iemand die nog niet heeft geraden? Jammer!!
Een ding wat ik zwlf misschien handig had gevonden was misschien een vast gepinned lijstje van mensen die meededen. Zo kan je ook iets makkelijker raden haha.
Dit zeker ja!
Buget is op zich goed maar iets hoger zou ik ook niet erg vinden. Best veel pakketjes leken al over budget.
Aan mijn santa. Ik heb niet meer geraden maar ik ben je echt heel dankbaar
Ik ben ook nog niet geraden! Jammer, maar bij de foto’s werd wel duidelijk dat het gewaardeerd werd, dus dat is het belangrijkste.
@anon91169173, ik was jouw santa!