Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Lieve Dancingqueen, op de achterkant van de kleine kaartjes (sneeuwpop, kerstboompje etc) staat iets geschreven en daar staat ook op welk cadeautje de hint bevat! :slight_smile: Liefs van je Santa.

Aaah precies die had ik nog niet gelezen. Helemaal top, dit maakt een hele hoop duidelijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hohoho @Soy.peor
De verwachting is dat je rendieren en slee dinsdag langs je huis vliegen.

Zoooo leuk om al die creativiteit te zien! Ook zo veel pakketjes zijn kei mooi ingepakt, wat een skilllllls :grin::grin::christmas_tree:

1 like

Omggg zin in. Ik ga alvast voor mn deur wachten.

1 like

Yes mijn pakket is er Santa!

Nu denk je misschien “huh zo heb ik het pakket helemaal niet ingepakt”

En dat klopt want mijn vriend was namelijk compleet in de war toen dit pakket kwam. Ik lag te slapen en toen heeft hij het direct opengescheurd om te ontdekken wat het was. Daar werd hij overigens niet veel wijzer van, tot ik het hem vertelde. Heb hem ook vriendelijk verzocht het weer in te pakken, zodat ik het pakket op kerstavond weer uit kan pakken. Dan kom ik terug met een fotoverslag, tot die tijd staat ie onder de boom!

33 likes

Respect dat je zoveel geduld hebt!

1 like

jaa vraagt wat geduld van mij én m’n dochter, maar is zo gezellig op kerstavond!

1 like

wow die doos!

2 likes

Omg wat een gave doos.

2 likes

Waaauuww super mooi gedaan die doos :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Omg geweldig die doos!!!

2 likes

Ben blij dat het pakketje in de smaak valt!

Haha we waren samen sociaal ongemakkelijk. Deze santa vond het stiekem toch wel spannend om bij iemand van het forum een pakketje af te geven.

1 like

Oeeeps verkeerde topic gepost

Yessss mijn pakket is er!!! Ik had hem al open gemaakt en zag er heel leuk uit! Ik heb wel gewacht tot de meiden er waren met uitpakken. Die waren ook helemaal enthousiast en hebben alles uitgepakt. De thee kwam er niet ongeschonden uit de strijd :joy:
Heerlijk die kaarsjes en de sokken! De kerstbal hangt meteen in de boom, past er fantastisch bij!
Oh en het kaarsje staat al aan!

En…. Ik denk te weten wie m’n Santa was :grimacing:




Foto’s van het uitpakken





32 likes

wat een toffe kerstbal!

1 like

Dit ziet er zo gezellig uit, echt leuk! En goed gedaan, Santa

1 like

Omg. Ik ben zo blij.
Het past zo goed bij mij en er zo goed gekeken naar wat ik hier plaats.
Dank je wel!



36 likes

Oeh en zelfs pastel markers, hopelijk wel de goede tint :joy:

10 likes

Oh een opluchting! :slight_smile: veel plezier er mee !

2 likes

Ohhh wat super mooi. Heerlijk als de kids gezellig mee uit kunnen pakken :tada: echt een feestje om deze mooie pakketjes te zien :christmas_tree:

2 likes