Omg geweldig die doos!!!
Ben blij dat het pakketje in de smaak valt!
Haha we waren samen sociaal ongemakkelijk. Deze santa vond het stiekem toch wel spannend om bij iemand van het forum een pakketje af te geven.
Oeeeps verkeerde topic gepost
Yessss mijn pakket is er!!! Ik had hem al open gemaakt en zag er heel leuk uit! Ik heb wel gewacht tot de meiden er waren met uitpakken. Die waren ook helemaal enthousiast en hebben alles uitgepakt. De thee kwam er niet ongeschonden uit de strijd 
Heerlijk die kaarsjes en de sokken! De kerstbal hangt meteen in de boom, past er fantastisch bij!
Oh en het kaarsje staat al aan!
En…. Ik denk te weten wie m’n Santa was 
Dit ziet er zo gezellig uit, echt leuk! En goed gedaan, Santa
Omg. Ik ben zo blij.
Het past zo goed bij mij en er zo goed gekeken naar wat ik hier plaats.
Dank je wel!
Oeh en zelfs pastel markers, hopelijk wel de goede tint 
Oh een opluchting!
veel plezier er mee !
Ohhh wat super mooi. Heerlijk als de kids gezellig mee uit kunnen pakken
echt een feestje om deze mooie pakketjes te zien 
Ik heb gisteravond een heerlijke tijd gehad met het uitpakken van mijn pakket
Hele leuke dingen gehad die ik allemaal ga gebruiken!
Heel erg bedankt, Santa! En ik weet al precies wie je bent 
(zo leuk dat jij mij kreeg!!)
Echt zo’n knus idee dat iemand zo’n moeite voor je hebt gedaan terwijl je diegene helemaal niet in het echt kent!
Mijn pakketje is ook binnen! Enorm genoten van het uitpakken en het gedicht was echt zo knap geschreven en gerijmd!
Enorm bedankt Santa, nu nog even goed uitzoeken wie je bent!
Allemaal leuke pakketjes, ik ben benieuwd naar mijn pakket, als het goed is komt hij morgen binnen.
Ik wil ook gedichten lezen.
Fijn dat je er blij mee bent en thanks voor je compliment, haha!
Ik zie dat het Japanse bloempotje een beetje beschadigd is, er zou nog een hartje boven de tekst moeten zitten. Super jammer, heb m’n best gedaan het veilig in te pakken

Zon leuk pakket!! Die grote zebra mok komt heel goed van pas nu daar kan ik lekkere lattes in maken met mn nieuwe siroopjes. Ik vind alles zo leuk. Ben ook blij met de markers want ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld geweest als die er niet in zouden zitten 
Ik kan alleen niet goed vinden wat nou de hint is. Heb ik daar over heen gekeken?
Ohhh ik wil oooookk!!! Ben zo jaloers op jullie allemaal haha
Bedankt Santa! Ik wilde te graag weten wat er in zat maar er zat mooi panterpapier omheen.
De lichtjes brandden nog! En bedankt voor de glitter, is dat een hint?
En natuurlijk was ik vergeten dat de glitter in de mok zat en keek ff onderop.
Kutsanta😂
Alaaf 
Moet ik nu in een keer weten wie t is? 
oeh ik weet t denk
Na de kerst kun je nog volop genieten van het glitter dat door je hele huis is verspreid
Oh wat fijn dat je het leuk vind, ik hou gewoon van glitter en confetti
haha
En sorry voor de rotzooi hahah