Secret Santa 2023 aanmeld- en vragentopic

Dag lieve Santa!

Wat leuk een berichtje :smiley: Ik houd enorm van boeken, maar niet van romans of thrillers. Ik houd van thee (liefst groen of iets herfstig/winters) of een mooie mok. Een recept hoeft natuurlijk niet, maar een leuk koekblik zou ik ook leuk vinden voor m’n baksels! Mijn lievelingskleuren zijn donkerblauw, donkergroen, (oker)geel, oranje, herfstkleuren dus. Fijne tijdschriften voor de kerstvakantie vind ik ook leuk. Daarnaast houd ik enorm van Disney en Harry Potter. Kun je hier wat mee?

Lieve groetjes!

Hi @Missy, jouw secret santa heeft heel wat ideeën maar ook nog een paar vragen. Mocht ze te gekke sokken tegenkomen, welke maat is dan welkom? Op je lijstje staan schattige dingen, heb je hier meer voorbeelden van want je Santa heeft veel ideeën maar misschien vind zij andere dingen schattig dan jij.
Tot slot, zijn er kleuren die je absoluut niet (of juist wel) in je huis wil?

Ik heb de afgelopen dagen een paar cadeaus gevonden die (hoop ik) echt perfect aansluiten bij de collage van mijn lootje en ben nu helemaal enthousiast :joy:

9 likes

Leuk, ben benieuwd.

• Sokken maar 39.
  • Schattig dingen zijn inderdaad een smaak. maar eigelijk is alles welkom. Zou zeggen leef je uit, ben snel tevreden :slight_smile:
  • Kleuren: Blauw,geel,groen alles is welkom zolang het maar vrolijk is. :slight_smile:

Lieve @Acquiesce

Santa heeft helaas te hard gewerkt in de aanloop naar december en daardoor een burnout opgelopen. Het online iets leuks uitzoeken voor jou is iets wat Santa nog veel vrolijkheid brengt dus er zal zeker een pakje jouw kant op komen. Alleen gaat het Santa niet lukken om er zelf iets leuks van te maken. Dus vraagt Santa je om vergeving omdat het cadeau waarschijnlijk rechtstreeks van een webwinkel naar je toe zal komen. Maar wel met liefde uitgezocht !

3 likes

Santa je mag het ook best naar mij sturen en dan kan ik er iets van knutselen (als je dat wil).
Beterschap en sterkte :two_hearts:

5 likes

Hee, wat lief dat je een berichtje stuurt en vooral: no worries!! De hele kerstperiode komt er nog aan dus lijkt me belangrijk dat het goed gaat met Santa’s Mental Health :muscle: het gaat om het gebaar dus met liefde online geshopt is ook top, denk dat het vooral belangrijk is dat je doet wat voor jou nu goed en haalbaar voelt! :kissing_heart:

1 like

Hoi @Ikbeneenkonijn

Zijn er titels van boeken waar Santa zeker naar moet zoeken?
Of DnD dices in bepaalde kleuren om het spel op te fleuren?
Santa wil met groot fatsoen de beste aankopen doen.

Dag Santa,

Voor dice vind ik roze, paars, donker groen of donker rood (beetje juweel achtige kleuren) erg leuk. Ik houd ook van glitter, bloemen etc. Dus dice met dat soort dingen erin vind ik ook erg leuk.

Voor boeken, hier een lijstje met een aantal boeken die ik nog graag wil lezen:

• The Last Tudor van Philippa Gregory
  • Krystal Marquis - The Davenports
  • Iets van Sophie Green (nog niets van gelezen, maar klinkt leuk)
  • Travis Baldree - Bookshops & Bonedust
  • Iets van Kate Quinn (nog niets van gelezen, maar lijkt me leuk)
    Ik lees in het Nederlands en in het Engels, maar zie dat ik eigenlijk vooral Engelse dingen hier heb staan. Dus Nederlandse historische romans zijn ook altijd goed (behalve Simone van der Vlugt want daar heb ik eigenlijk alles al van gelezen)

Hopelijk helpt dit je een beetje op weg!

Lieve @stofdoek,

Jouw Santa is wat later op gang gekomen,
maar hoopt je snel te verrassen met een pakje waarvan je alleen nog maar had durven dromen.

Vandaag heeft zij de eerste cadeautjes gekocht,
voordat het shoppen verder gaat wil ze er zeker van zijn dat ze het juiste zocht.

Bij deze daarom nog enkele vragen,
hopelijk kunnen je antwoorden aan het stoppen bijdragen.

Je noemt o.a creatief zijn en nog wat zaken,
ben je iemand die houd van haken?
Santa hoort graag of er nog andere creatieve bezigheden zijn die jou kunnen bekoren,
wellicht vind je dan in je pakje dingen die daar bij horen.

Ook schrijf je dat je houd van kaarsen en thee,
maar welke geuren en smaken maakt Santa jou blij mee?

Make-up is deze Santa niet heel erg bekend mee,
is er iets waarvan je denkt, “dat stemt me tevree”?

xoxo je Secret Santa

2 likes

Lieve Santa!

Wat leuk om van je te horen! :sparkling_heart: Haken heb ik ooit weleens geprobeerd maar was niet zo’n succes, wel lijkt een startsetje om te borduren mij leuk! Verder vooral kleuren/schilderen op nummer en tekenboeken (mandala’s etc.).

Met kaarsen en thee maak je me heel snel blij, ik heb weinig geuren/smaken waar ik niet van houd. Alleen thee met sinaasappel of munt ben ik niet zo’n fan van, groene thee is mijn favoriet! Qua make-up is een blush of lippenstift in een koele roze kleur altijd welkom. Ik ben heel snel tevreden hoor, dus ga vooral op je gevoel af!

@Bourbon Santa is met hulptroepen druk bezig om een pakketje voor je te verzamelen. Wel is die benieuwd wat voor spelletjes heb je al of, als je heel veel hebt, welke staan op je verlanglijstje? En hou je ook van bakken? Als laatste zijn er nog boeken die je absoluut niet hoeft of zijn we vrij om iets voor je te zoeken wat wij denken dat bij je past? Ciaooo

Hoi!

Ik heb al veel standaard spelletjes. Maar spelletjes voor 2 personen die niet heel bekend zijn heb ik niet. Ik hoop dat je daar iets mee kan.

Boeken ben je vrij in! Ik lees van alles. Zolang het maar geen mega zware kost is.

Bakken vind ik leuk om te doen maar doe het erg weinig. Wellicht dat je me weer tot bakken kunt brengen :smile:

Hoi @Chesirecat

Deze Santa is druk bezig met je cadeau maar heeft nog een paar vragen!

Heb je een bepaalde genre dat je graag leest? Waar moet ik aan denken bij decoratie voor je bureau?
Je schrijft dat je houdt van bakken. Wat vind je dan voornamelijk leuk om te maken?:smile:

Groetjes je Secret Santa

Hoi Santa! Ik lees momenteel veel non finctie (meestal true crime maar ik vind veel onderwerpen interessant).
Mijn bureau is nu nog erg leeg dus het kan wel een leuk plantje/vaasje/fotolijstje gebruiken.
Qua bakken maak ik vooral veel cakes. Ik ben altijd wel op zoek naar een leuk recept of bijzondere smaak.

Kan het kloppen dat ik nog geen adres gegevens heb gekregen?

2 likes

Ik heb de adresgegevens ook nog niet ontvangen. Maar het komt vanzelf wel goed.

1 like

Ho ho ho @Schaakmat Jouw pakketje is vandaag naar PostNL gebracht! :santa: Binnenkort kun je je pakket verwachten. Je ontvangt denk ik zsm een T&T!

2 likes

Dat is goed om te weten. Ik zie het wel verschijnen

Maar een deel heeft dus nu wel het adres ontvangen van een secret santa en een deel nog niet?

3 likes

Ik heb gisteren een berichtje gestuurd en toen werd er gezegd dat het adres uiterlijk vandaag zou komen!

1 like