Sorry allemaal! Ik stap nu weer op de boot naar Nederland. Zodra ik morgen thuis ben ga ik alle adressen versturen.
Geen probleem hoor doe rustig aan!
Wel thuis
Kerstpakketje is binnen. Ik kijk er wel morgen of zaterdag naar, want het licht is nu prut
Aah zo leuk dat de eerste pakketjes al verstuurd zijn! Ik ben zo benieuwd wat iedereen er weer van heeft gemaakt.
Ik heb ook nog geen adres. Weet niet of ze allemaal al verstuurd zijn, maar ik heb volgende week weinig tijd om het te verzenden.
Als het goed is zijn alle adressen nu verstuurd. Op 1 na, dat lootje heeft een reminder gehad om haar aders te sturen en de Santa is op de hoogte dat het adres nog komt.
Hi @JuneOsborne,
Jouw cadeau komt bijna naar je toe! Toch heeft Santa nog een laatste vraag: je wilt graag een Qwixx mixx score blok maar ik vroeg me af of je van Qwixx ook al andere uitbreiding score blokken en zo ja welke zijn dat?
Hi Santa! Leuk om te horen
Ja, ik heb de Connected uitbreiding al:
Ik zag dat er naast connected en mixx nog meer varianten zijn, dus als het handiger is om nog een andere te kiezen is dat prima hoor, ze zijn vast allemaal leuk om te spelen!
Ha @Whoopdidoo !
Ik wilde even laten weten, dat ik je niet ben vergeten.
Deze Santa was de afgelopen weken ziek, zwak en misselijk dus lag even veel in bed.
Maar nu weer helemaal beter, dus klaar voor de Santa-pret!
Maandag zal ik het pakketje met de post meegeven, en dan komt het vanzelf naar je toe zweven!
Je Santa is je heus niet vergeten
En is niet stiekem naar de Noordpool verdwenen
Santa heeft iets roze aan het postkantoor gegeven
Dus twee keer knipperen en hopelijk is ‘ie er snel
De pakketbezorger van PostNL
@Acquiesce Zoals je misschien al hebt gezien in dit topic is Santa druk pakketjes aan het versturen, en ook voor jou heeft Santa iets moois meegenomen vanaf de noordpool. Het is nu op weg naar jou!
Hij is er! ik wacht alleen nog even met uitpakken
Santa is altijd super druk deze tijd van het jaar.
Het uitzoeken van je pakjes is niet gedaan met alleen een handgebaar.
Morgen gaat hij mee met een postnl-elf
Ik denk dat je het dinsdag kan verwachten en hoop dat het in ontvangst genomen kan worden door jezelf
Liefs , santa
Echt 3 hartjes voor dit. Ik moest hier erg om lachen
Lieve Santa,
Je pakket is veilig bij me aangekomen, ik maak het vrijdag open.
Het staat nu op de vloerverwarming, zou je kunnen laten weten of er iets in zitten wat kan smelten?
Dankjewel!!
Wat fijn dat de reis van het pakket goed is gegaan en het pakket in je bezit is
Er zit iets in het pakket dat smeltbaar is dus zou de verwarming niet te hoog op krikken! Maar in alle eerlijkheid heeft je pakket in de werkplaats van Santa ook wel even op de vloerverwarming gestaan dus stel dat iets niet helemaal de vorm heeft zoals het zou moeten kun je Santa de schuld geven!
@Missy Jouw pakketje heeft wat vertraging. Santa vreest dat als het morgen al de Noordpool verlaat het niet goed aankomt. Je pakje zal daarom dinsdag meegaan met de bezorgelven.
@Ohappyday jouw pakket is onderweg met de post
Santa heeft de buitenkant heel goed ingepakt
En hoopt dat voor jou het uitpakken straks niet al te veel moeite kost
Groetjes van Santa!