Ik ben geraden
Ik was de secret Santa van @ontherun
Oeps ik pas het aan!
Ik deed voor het eerst mee en wist niet dat er hints bij het pakketje moesten (wel logisch eigenlijk, maar ik heb daar helemaal niet over na gedacht) dus mij raden wordt BIJzonder lastig vrees ik.
Heb ook geen idee wie mijn santa is, dus wellicht heeft santa nog wat hints? Ik ben echt heel erg blij met mijn cadeautjes dus ik wil het graag raden om santa te kunnen bedanken.
Edit: even namen gegoogled en is het @Alicent ? Ik heb House of Dragon nooit gezien dus snapte de hints niet, maar als ik die naam google passen de hints goed.
Nee
@Ikbeneenkonijn Goed geraden. Ik ben vaak slecht in het geven van hints. Of ik geen alles direct weg of ze zijn soms te ver gezicht.
@Luzarl ben jij mijn lootje?
Ja! Ik hoop dat je het leuk vond! Had je de lush spulletjes ook nog gevonden? Die zag ik niet op de foto
Jouw santa is te vinden in het omatopic en houd van kleine knaagdieren.
Ik ben er heel blij mee. Die zaten netjes in de ster.
Gelukkig!!
Haha ja! Sorry voor de slechte hints
Hints waren best goed hoor, ben nooit zo goed in raden van hints.
en ben niet actief in alle topics dus was even zoeken voor mij
M’n man en ik vonden de mok zo mooi, dat we er vandaag nog 1 gekocht hebben 🫢 haha. Wel maar 1, want anders puilt de kast uit. Maar een setje van deze vonden we toch wel erg leuk. Ook een mini bordje erbij gekocht voor koekjes, theezakje oid. Dus echt héél erg blij mee!
Dat is heel leuk om te lezen! Wij hebben zelf ook twee van die mokken (andere kleur) en we vinden het zelf ook echt hele fijne mokken.
Ik was het
De hint zit in de laatste regel van het gedicht
Ohhhh wat erg sorry hoor, wat dom van mij!
Maar!! Super bedankt voor je leuke pakketje, heel blij mee!!
Geeft helemaal niks! Ik ben er zelf ook super slecht in
Fijn dat je er blij mee bent
Laatste gok, ik kon volgens mij geen hints vinden, wel las ik dat je twee kleine helpers had. @Jeminae ben jij mijn Santa?