Secret santa 2023 collage- en fototopic

In dit topic kun je je collage posten. Je collage is een inspiratiebron voor jouw Santa. Later gebruiken we dit topic ook voor foto’s van de pakketjes. Als je ideeën zoekt voor je collage kun je altijd een kijkje nemen in topics van eerdere edities. Denk er wel aan dat je de collage uiterlijk zondag 29 oktober post!

6 likes

Zal ik dan maar aftrappen! :wink:
Hoop dat allemaal duidelijk is :slight_smile:

13 likes

12 likes

10 likes

11 likes

Ik vind alles leuk

10 likes

Over mij

Hoi! Even wat korts over mezelf: als ik niet werk, ben ik vaak creatief bezig. Ik houd van schilderen (vooral op ‘bestaande’ dingen, zoals op keramiek of spiegels) en tekenen. Ik ben ook bezig met het schrijven van mijn eerste boek (fictie) en hou zelf ook van lezen. Ik ben gek op chocola, voornamelijk Kinder. Pure chocola vind ik dan weer niet zo lekker.

Ook hou ik van kaarsen, planten en gezellige potjes, bordjes en bakjes. Ik ben niet echt van strakke en moderne zwarte, beige of witte woonaccessoires, maar meer Sostrene Grene/Dille Kamille-achtig. Ik houd wat minder van thee, alcohol en make-up :blush:.

10 likes

Over mij

Ik ben 32, heb een nieuwe baan in een nieuwe sector (onderwijs), 2 kinderen (een peuter en kleuter) en woon samen in de buurt van zee! Mijn hobby’s zijn lezen, in bad gaan (doe ik te weinig want ik heb geen bad), series kijken en de bioscoop (ook te weinig).

Ik vind het leuk om me te laten verrassen! Er zijn wel een aantal dingen die al een poosje op mijn lijstje staan zoals: amberblokje (musk geuren) met rasp, geurkaars met wintergeuren of appelkaneel geur, koekjes/cake vormen (mag wat bijzonder, leuk voor met kinderen te bakken, leuke (lange) sokken maat 39/42. Een tijdschrift lees ik te weinig, maar vind ik op zijn tijd ook leuk om te lezen. Kinderchocolade, lolly’s of zure snoep is altijd een hit! Maar eigenlijk is het al snel goed.

Je maakt me niet blij met mokken, tierelantijntjes, thee, pure chocolade, make-up, nagellak of doucheproducten.

11 likes

Ik doe dit jaar niet mee omdat ik dan op knappen sta :pregnant_woman: Maar dit is altijd mijn meest favoriete forum moment van het jaar! Zo leuk om jullie collages te zien. Veel plezier allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

hahaha ik doe niet mee maar die soy sauce lijkt zo random??? wat bedoel je hiermee😂

3 likes

O dat heb ik zelf ontworpen. Dus dan kunnen mensen mijn stijl een beetje vatten

7 likes

aha, leuk!!

4 likes

En misschien alvast een toekomstige clue….je moet vroeg beginnen met dat soort dingen

3 likes

Meer over mij

Ik hou van kneuterigheid, kleur en dingen maken. Denk aan: edelsmeden, borduren (vrij borduren), haken, naaien, Bob Ross schilderen, mozaïek, weven, klussen aan ons camperbusje.
Ik ben trouwens 33, en ik woon samen met mijn partner en twee 2-jarigen in het westen van Nederland.
Ik vind het altijd leuk om nieuwe creatieve dingen uit te proberen, wat ik nog graag wil doen in de toekomst: punch needling, glas in lood zetten, lino snijden, schilderen/kleuren op nummer.
Ik vind het ook leuk om te bakken en dan het liefst eenvoudig en rustiek haha (zodat ik ook mijn kinderen erbij kan betrekken).
Begin volgend jaar komt er een nieuwe keuken in huis, in de kleur Lulworth Blue (van Farrow&Ball), en de woonkamer krijgt dan ook een make-over, heel veel zin in.
Verder hou ik van in bad gaan, thee drinken en lezen (en liefst alle 3 gecombineerd haha). En heb ik een voorliefde voor vintage of tweedehands meubels/kleding/spullen. Boven de bank heb ik een gallery wall gemaakt en het toilet heb ik ook vol gehangen met lijstjes en slingers, daar heb ik carte blanche voor de kleur explosie waar ik van hou haha.

Nog wat meer inspiratie van dingen die ik op een verlanglijstje heb gezet (ik vind heel veel dingen leuk):
-een pakket voor schilderen op nummer / kleurboek voor kleuren op nummer
-een grote mok (500 ml ofzo) want mijn vorige exemplaar is laatst gesneuveld
-zachte / gebreide hoofdband (tegen koude oren)
-leuke led kaarsen
-onbreekbare kerstballen / ornamenten (bijvoorbeeld van vilt, hout)
-lavendel oogmasker
-hele zachte scrunchies
-scrunchie met sjaaltje eraan
-afkoel rooster voor cake/brood/koekjes etc
-spul voor in bad (geuren die ik lekker vind: rozemarijn, dennen, honing, pathouli, amandel, sinaasappel).
-een kleurige print/poster/schilderij/borduurwerk in een lijstje
-thee, los of in een zakje (ik hou van chai/winter/herfst, of juist een lekker fruitige thee)

Wat ik niet leuk vind:
-hibiscus thee (zit soms in rode fruit thee, maar vind ik zo zuur :woozy_face: )
-dingen met rozen geur
-kralen

5 likes

  :blush:

10 likes

Ik voel een nisuwe marker gate aankomen.
“Ik kreeg soya saus wat moet ik daar nu mee?!”

1 like

Zal wat zijn als dat Santa pakketje alleen maar bestond uit verschillende soya sauzen. Ik heb een toko in mijn buurt die meerdere merken en soorten verkoopt, dus de optie is er

4 likes

over mij

30 jaar maar van binnen een echte oma die zeker in de herfst/winter er van houdt om thuis te cocoonen met een kop thee of koffie. Ons huis staat vol met wat mijn ouders noemen oude meuk. Gek op allerlei soorten handwerk, wandkleden weven, lino cuts maken, borduren, macrameeën. Ik ontdek graag nieuwe knutseldingen. Ik volg op het moment mijn Vinyasa yoga teacher training en mn lievelings tijdschrift is de flow. Boeken lezen doe ik ook graag maar dan wel alleen romans. Ik ben gek op borrelen en laatste tijd in to gezonde maar lekkere ontbijt/lunch recepten. Het ontdekken van nieuwe plekken (in binnen- en buitenland) maakt me zielsgelukkig en in de zomer ben ik vaak op pad met onze (deels) zelfgebouwde camper!

Liever niet

Liever geen losse thee, ben altijd te lui om dat in een bol te doen en dan blijft het liggen in de kast. Sieraden, nagellak. Alles met een felle brandweerkleur rood vind ik niks (Bordeaux, terracotta dan weer wel), of eigenlijk alles met felle harde kleuren niet haha. Alcohol.

11 likes

Misschien pas ik m later nog aan

Over mij en wat ik leuk vind om te krijgen

Huismus, creatief, ben het gelukkigst onder mn elektrische dekentje. Hou van vogeltjes, hamsters, katten, eekhoorns, alles wat klein schattig en pluizig is. Wil ooit nog een pika in het echt zien. Word blij van kinder bueno, chips, leuke dingetjes

Leuk: leuke prullaria voor op de achtergrond bij foto’s van mn haakwerk, leuke schaaltjes/onderzetters voor mn sieradenfoto’s, kleine vaasjes, leuke illustraties. De prullaria en dergelijke mag ook prima van de kringloop zijn. Niet te schreeuwerige kerstdingetjes. Schattige dingetjes.

Liever niet (=heb ik al teveel)

Mokken, nagellak, sieraden(maak ik zelf), bollen wol.

5 likes

Samenvatting

35, single en woon in Utrecht.
Heb geen bijzondere hobby’s! Hou van lezen, puzzelen, wandelen , lego bouwen en eten :joy:
Chocolade en dan vooral melk kan ik moeilijk van af blijven.

Dingen waar je mee blij mee maakt;
Leuke thee smaken (niet extreem kruidig)
Chocolade
Kaarsen
Je favoriete recept
Dingen met dikke katten
Boeken en boekentips
Puzzels
Spellen ( skipbo en qwixx heb ik)
Leuke grote mok

Waar ik niet van hou;
Bad en douche spullen
Make-up
Sieraden
Koffie

6 likes