Series & Netflix #2

Veel plezier! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Misschien vind jij het juist wel een leuk seizoen

1 like

Vorig jaar of begin dit jaar weer was fleabag op Net5. Maar alleen het eerste seizoen was uitgezonden. En nu was eindelijk seizoen twee in de bibliotheek. Het is echt zo jammer dat ik hem al weer uit heb. Wat een serie, zo goed! (Al lees ik ook mensen die het haten vanaf het begin)

Is er ook al iemand die the way i destroy you heeft gezien?

Tot nu toe vind ik het niet fijn in elkaar over lopen en is me veel onduidelijk

Ja dat vond ik ook. Het is onsamenhangend, en ik mis de spanningsboog die we kennen uit de eerdere seizoenen. Er komen trouwens een paar nare scènes in voor (bijv. spoiler en tw seksueel misbruik vader-dochter) die misplaatst overkomen en mijns inziens niet nodig waren.

Ik vind Beth wel een baas hoor. Ze kan alles beter dan Dean. Ben nu bij de afl dat ze auto’s gaan verkopen aan moeders/vrouwen :muscle:t2:

2 likes

Ik keek net unsolved mysteries en ben helemaal geïntrigeerd door de aflevering ‘‘terror house’’, over een onopgelost familiedrama. Zit nu in een rabbit hole over die familie en franse adel :sweat_smile:

3 likes

Oh dit verklaart een hoop. Met GG s3 uitgekeken. Miste idd ook wat meer sparkle en actie.

Iemand hier ook Derek gekeken van Ricky Gervais? Ik ken echt niemand die dit heeft gekeken en vind het echt mijn favo serie allertijden :raised_hands:t2:

4 likes

Zeker! Geweldige serie, hilarisch en ontroerend tegelijkertijd. Beste dat Ricky heeft gemaakt!

1 like

Ik ben gister aan seizoen 2 begonnen en heb inmiddels al 7 afleveringen gekeken🙈

2 likes

Heb hem gisteren afgekeken haha. Kon niet stoppen

1 like

Ik begon gistermiddag en was gisteravond klaar met het hele seizoen. :laughing:
Was echt weer geweldig vond ik! :smiling_face_with_three_hearts:

spoiler Umbrella Academy

Ik moest wel huilen om Ben, hij is zo leuk. Maar gekke twist op het eind dat hij dan toch terug komt als lid van de sparrow academy? (ik heb moeite met gezichten herkennen als iemand ineens een ander kapsel of snor heeft ofzo -ik herken Diego ook nauwelijks-, maar het was toch wel de echte Ben in dat eindshot?)
Ik vind het wel gek dat hun eigen tijdlijn van de umbrella academy dan nu gewist lijkt te zijn, maar misschien moet ik daar maar niet over nadenken.
En ik moest wel lachen om Klaus met zijn Destinys Children en die songteksten als diepzinnige sekteleider. :joy:

3 likes

Ik heb direct in een keer het tweede seizoen van The Umbrella Academy gekeken:

Ik vond ‘emo’ Ben ook niet direct herkenbaar op het einde bij The Sparrow Academy.
Klaus quottee TLC en sowieso was de soundtrack heel leuk. Grappig al die covers + het gebruik van dat nummer van The Backstreet Boys. Ik vond de verhaallijn van Allison Hargreeves dit keer veel leuker. Maar die van Klaus nog steeds het leukst. Ik ben benieuwd of we volgend seizoen weer zijn Vietnam-lover zien. En die verwijzingen naar popcultuur. Diego die leek op Banderas etc

3 likes

Vis a vis uitgekeken. Later vond ik het leuker worden.

Ik heb het hele 3e seizoen van good girls gekeken maar eigenlijk heb ik er niets van gezien of onthouden… kwam er maar niet doorheen :cry:

Vraag over het einde van Seizoen 2 Good Girls

Annie was eerst met een man die undercover FBI agent bleek te zijn. Hij zei toen dat hij verliefd was en dat ze samen konden vluchten enz. Waar is hij ineens gebleven? Dacht dat ze dan samen zouden blijven, maar in seizoen drie heb ik hem nog helemaal niet gezien (ben nu op de helft ongeveer)

Ik ben nu bijna klaar met good girls s1 en heel enthousiast, maar door alle negatieve reacties over s3 hier ben ik bijna bang om verder te kijken hahah

1 like

Zitten wel meer plotholes in die serie

Volgens mij komt dat door Corona. Er zouden eerst meer afleveringen komen.
Ik vind het wel echt een toffe serie.

Kijken hier nog mensen naar dix pour cent? Ik zit echt met smart te wachten op het volgende seizoen

We hebben dark uitgekeken

de reden dat we het laatste seizoen zo extreem verwarrend vonden kwam doordat (en vraag me niet hoe we dit voor elkaar hebben gekregen) we de allerlaatste aflevering als eerste gekeken hebben. Wij dachten dus dat de slotaflevering waarin ze die derde wereld ontdekken en waarin ze tijdreizen voorkomen, de eerste aflevering van seizoen 3 was. Nogal logisch dat we er niets meer van snapten want in die volgorde slaat het nergens op. Ik baal er nogal van want vond de serie zo goed, maar we hebben hem dus gewoon niet goed gekeken. Zo stom!!

4 likes