Series & Netflix #3

Eens met @Daelyss! Het is één van de beste series die ik tot nu toe heb gekeken. Echt een must watch wat mij betreft. Net als Pose eigenlijk, die moet ook iedereen gezien hebben vind ik.

3 likes

9 perfect strangers misschien?

1 like

Ja eens, echt verder kijken!!

2 likes

Ik ben Upload via Amazone Prime aan het kijken, 10 afleveringen van 25 minuten. Gaat over een virtuele wereld waar je naar toe geüpload wordt als je dood gaat. Wij vinden het echt super grappig en absurt natuurlijk. Aanrader voor makkelijk vermaak, goed in 1 dag te bingen haha

3 likes

Net klaar met Hit and Run, vond ‘m echt heel erg tof.
Beetje overdreven en soms wat ongeloofwaardig, maar genoeg spanning.

einde

Open eind, dus hoop snel een tweede seizoen.

2 likes

Wat is nou echt een grappige (komedie)serie waarbij je buikpijn krijgt van 't lachen?

Ken je Lunatics? Een Australische mockumentary in de stijl van Little Britain. Ik heb echt bijna gekotst van het lachen, maar je moet er echt van houden.
Ik weet dat er mensen zijn die dit type humor vreselijk vinden. Het is flauw en grof. Staat op Netflix.

3 likes

Je reactie trekt me over de streep om verder te kijken. Thanks!

Ik heb zojuist Clickbait afgekeken. Kijkt lekker weg en is vermakelijk, maar jammer genoeg ook wat ongeloofwaardige stukjes en de laatste aflevering/ontknoping vond ik een domper.

3 likes

How I met your mother!

3 likes

Superstore!

3 likes

Ik kijk het nu, ben benieuwd!

1 like

Ja klopt!
@Xiomara Bobs burgers vind ik ook zo droog, lig soms krom vh lachen maar zal niet iedereen leuk vinden

3 likes

Weet iemand wanneer er precies een nieuwe aflevering van Nine perfect strangers online gezet wordt? Want ik kan dat even nergens vinden.

1 like

Ik vond Flight of the Conchords echt de grappigste serie die ik ooit gezien heb alleen dit is behoorlijk oud en nergens terug te vinden dus je hebt hier niks aan :sob:

7 likes

omg JAAAAA. al die liedjes ook

2 likes

Ik vind Brooklyn Nine-Nine, Bob’s Burgers en Fleabag echt heel grappig. Maar het is wel een bepaald soort humor waar je van moet houden.

3 likes

Ik kan bij It’s Always Sunny echt janken van het lachen. Verder zoals al genoemd Parks en Flight of the Conchords, Fleabag en Broad City.

En donderdag nieuw seizoen van What We Do in The Shadows :heart_eyes: :heart_eyes:

3 likes

Wij zijn nog bezig, vind het soms wel echt soaperig, maar het is best vermakelijk. Ben nu wel een beetje bang voor de ontknoping na jouw post…

Verder eerste aflevering van Nine Perfect Strangers gekeken, best intrigerend so far ondanks de slechte recensies.

Het beste dat ik momenteel kijk is Ted Lasso, het is zo ontzettend feelgood en wholesome, echt heerlijk in deze tijd met alle shit in de wereld.

4 likes

Mag ik niet zeggen van de mods (maar de film staat op videoland!)

1 like