Series & Netflix #3

Blijkbaar was hij net vol door mijn bericht, dus hier een nieuwe!

@Howth ja ik vond dat ook een mooie serie, heel lief ook!

Ik ben ‘Moesha’ aan t bingen op Netflix (met VPN). Ik keek daar vroeger altijd naar uit school. Zo nostalgisch, en het is echt nog steeds leuk om te kijken! Love Brandy.
Ik hoop ook dat ‘Heartbreak High’ ooit eens op streaming services komt, dat vond ik ook altijd zo magisch.

5 likes

Ik kijk nu Glee, ik heb het nooit eerder gezien maar het is behoorlijk vals en er zit behoorlijk wat racisme en seksisme in maar het pretendeert toch heel inclusief te zijn. Ik denk dat er in dat opzicht in 10 jaar wel echt veel is veranderd

5 likes

Het 3e seizoen van Selling Sunset staat op Netflix. Maar ben het een beetje zat eigenlijk, te veel van het zelfde, al die drama, zo over de top


1 like

Ik ben echt fan van series zoals outlander, maar heb die nu al 3 keer gekeken denk ik. Hebben jullie eventueel suggesties voor soortgelijke shows?

1 like

Ik was zo verliefd op Drazic. Zat echt te zwijmelen voor de tv :heart:

6 likes

Ja omg
Drazic en Anita :heart_eyes:
En in de eerste seizoenen Jodi en Nick.

1 like

Nieuw seizoen van Alta mar en Selling sunset, ik weet wat te doen komende week :grin:

1 like

Fargo?

1 like

Ik vind het nog steeds leuk! Kijk zo lekker weg en alle huizen zijn nog steeds zooo mooi. Love it!

Dankzij jou hebben m’n vriend en ik deze vanavond gekeken. Echt een goeie film!

2 likes

Ik ben verslaafd aan Ugly Delicious met David Chang, echt een heel leuk programma.

2 likes


ÂĄHola guapo! :smirk:

4 likes

Kijkt er iemand Indian Matchmaking? Ben echt verslaafd, haha

2 likes

Ik vind Love On The Spectrum echt een leuk en lief programma. Lijkt me zo lastig voor hen, iets wat voor veel mensen als normaal komt ook graag willen. Wel opvallend dat veel van de mensen zo’n harde R hadden, totaal niet Australisch. Ik vraag me af of dat er mee te maken heeft dat ze autistisch zijn, dat ze die kleine nuances in spreektaal niet oppikken.

3 likes

Ik vind seizoen 3 van good girls ook eigenlijk helemaal niet boeiend. Waarom niet, vond seizoen 1 en 2 echt top. Maar 3 is langzaam en onbegrijpelijk

2 likes

Ja echt niks aan

Oh ik vond seizoen 3 van good girls wel heel leuk. Voelde wel een beetje als een tussenseizoen maar ik heb alsnog best veel gelachen en vond het gewoon leuk om te kijken. Maar ik vind denk ik alles met Rio leuk om naar te kijken :heart:

2 likes

Ik kijk nu “De Kuthoer” en het is best vermakelijk.
Nederlandse horror is vaak intens slecht, zo zag ik laatst “Bumperkleef” die best aardige recensies had en ik heb echt nog net m’n ogen niet uit zitten krabben van ellende zo verschrikkelijk vond ik het.
Deze film doet het beter.

1 like