Huh zo jammer op de Belgische Netflix staat hij wel want ik heb het vorige week uitgekeken
Edit @Nysmn dirty John vind je misschien ook leuk? Over een creepy kerel. En seizoen 2 dirty Betty is een jaren 80-setting (Netflix)
Huh zo jammer op de Belgische Netflix staat hij wel want ik heb het vorige week uitgekeken
Edit @Nysmn dirty John vind je misschien ook leuk? Over een creepy kerel. En seizoen 2 dirty Betty is een jaren 80-setting (Netflix)
Is het een idee om ergens een lijst te maken met aanraders? Ik weet alleen niet zo goed hoe we dat het beste kunnen doenā¦
ik heb in ieder geval de volgende aanraders die volgens mij nog niet heeel vaak genoemd zijn:
Dystopie/spanning: La Valla (netflix)
Grappig/hersenloos kijken: American housewife (videoland)
Wedstrijd: Next in fashion (netflix), Glow up (Engels Netflix, Nederlands Videoland), The big flower fight (Netflix)
Gevangenis reality: Girls incarcerated (netflix) & Jailbirds (netflix)
Misschien vind je Dead to Me, Good Girls en Sense8 wel leuk!
Ik ben voor het eerst in maanden weer eens enthousiast over Netflix, trouwens! Het nieuwe seizoen van Special is ontzettend leuk, en ik kijk uit naar de verhaallijn van Denise in Master of None.
Ja goed idee net zoals in het baktopic! Er is toen door de moderators een wiki beginpost gemaakt.
Riverdale?
The Circle seizoen 1 uitgekeken maar wat een stomme winnaar
Vond de afleveringen ook steeds minder boeiend, vooral de finale zo langdradig. Maar ik vind 't concept leuk, ze hadden er veel meer uit kunnen halen. Je zag alle deelnemers zo oppervlakkig. Hopelijk is seizoen 2 leuker
Echt kut, hij heeft dus alle afleveringen van seizoen 3 geregisseerd en had ook een kleine rol in afl 1 (nog niet verder gekeken), maar ik vond het echt een erg toffe en mooie aflevering. Dus toch maar verder kijken want wauw tot nu toe erg goed
Heeft iemand van jullie vorig jaar Trying gekeken via Apple TV+? Er is nu een seizoen 2, echt leuk!
In twee zitten wat meer nieuwe onverwachte dingen, wel leuk vond ik!
Hanmaids tale aflevering 7
Normaal kijk ik altijd via videoland maar dankzij de tips hier via vpn. Omg wat geweldig zeg. Deze aflevering is echt iets waar alle seizoenen naartoe gewerkt is. Ge-wel-dig hoe ze helemaal tekeer ging tegen Serena en dat ze bij baby Nicole is. Hoop echt dat ze Hanna nog op een of andere manier terug kunnen krijgen. Ook die scene in de supermarkt. Zoooo goed
Ik kijk The Investigation op Npo+ over de moord op de Zweedse journaliste Kim Wall. Ik heb me verdiept in de zaak en wat is het ongelooflijk triest & bizar. De serie is heel integer gemaakt (er wordt amper gesproken over de dader, zijn naam wordt niet genoemd, de dader komt nooit in beeld & er worden geen gruwelijke beelden getoond).
Jessica Jones heb ik een tijd terug bekeken, idd leuk!
@slurfhondje ook Dirty John al gezien! Vond ik wel ok.
@anon28710462 Dead to Me is inderdaad geweldig. Good Girls en Sense8 heb ik nog niet gezien. Misschien ga ik Good Girls eens proberen!
@marley haha wel eens wat afleveringen geprobeerd maar niet helemaall mijn ding.
SPOILER aflevering 7 handmaids tale trigger warning
what the FUCK dit was gewoon een verkrachtingsscene, hoe June Luke overviel. Nu is zij natuurlijk ook meerdere keren verkracht in de serie* maar ik vond dit echt een kut twist
edit: okee ik heb even wat dingen op reddit gelezen en deze quote van thecomicrantdiv beschrijft mijn gevoel heel goed en drukt me met de neus op de feiten, ik ga 'm even in een klapspoiler hieronder zetten
okee vierde edit, deze thread is heel boeiend https://www.reddit.com/r/TheHandmaidsTale/comments/nl4n7m/the_handmaids_tale_s04e07_home_prelive_episode/
SPOILER handmaids tale 4x07
Ja echt enorm heftig. Lijkt echt een weerspiegeling wat er met haar is gebeurd is al die jaren. Ik las ook ergens dat ze daarna meteen naar Serena ging om ook die rol van abuser op zich te nemen. Dat ze door al die traumaās de rollen wil omdraaien.
Ja! En leek ook wel of ze daarna toen ze over Serena sprak ook zichzelf beschreef. Nou de aflevering heeft iig wel indruk gemaakt bij mij
Ja ik zit er ook al heel de dag aan te denken. Had altijd wel verwacht dat ze ooit nog zou vluchten, maar zonder Hannah had ik niet verwacht. En dat ze tegen Luke zei van ik ben het alleen maar De hele aflevering heeft ook indruk op mij gemaakt
Gisteren schitts creek uitgekeken en heb moeten huilen š„²
Ja
Ja SAME
lucifer, zo blij dat er een nieuw seizoen is. omg een musical aflevering, mijn dag is compleet