Series & Netflix #3

Ik kom de eerste aflevering van the Mare of Easttown niet door… De eerste minuten zijn veelbelovend en daarna dwaal ik af. Ik ben het nu voor de derde keer opnieuw aan het kijken😶

Vond ik ook van alle sieraden / los haar etc haha. Onhygiënisch…

Hoewel ik mij er op de OK altijd over blijf verbazen dat er mobiele telefoons naar binnengaan en er gewoon geappt wordt. Telefoons zijn ZO. GOOR.

3 likes

Omg er is een nieuw seizoen van hawaii five-o op videoland :star_struck: echt mn favo guilty pleasure serie

Haha ja ik heb het hier ook al 2 keer gepost ofzo, ik zit die laatste aflevering echt uit te stellen omdat ik er zo van geniet :laughing: Vind het zo leuk dat Viktor zo smakelijk lacht om z’n vader de hele tijd, en dat Marie en Viktor zo’n leuke band hebben, en Ellen en Marie die zo goed met elkaar kunnen, krijg er zo’n warm familie gevoel van, beetje zoals bij Chateau Meiland maar dan liever ofzo.
Er komt ook een tweede seizoen las ik waar ze naar San Tropez gaan ofzo?

5 likes

Oh ik hoop het!

Oooo ik heb deze net gekeken

:pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

Mare of Easttown is zo top, episode 5 was echt bizar goed ook weer.

2 likes

Is er nou een nieuw seizoen master of none met een hele nieuwe hoofdpersoon?

Jep

Jammer. Iemand het al gezien? Is het wat?

Ohh wat jammer… die oude was zo leuk!

1 like

Nee nog niet maar wil wel kijken, kwam er ook vandaag achter dat het er was (wat ook meteen leidde tot een stevige discussie over Aziz Ansari). Ben wel benieuwd hoe het verder gaat en of en hoe zijn afwezigheid geadresseerd wordt. Dus ik ga wel kijken binnenkort!

1 like

Ik ben ook erg benieuwd. Vond de eerste seizoenen erg leuk, tot ik las over Aziz Ansari en wat hij (toch wel zeer vermoedelijk) heeft gedaan - kan dat niet echt los zien van wat hij maakt/speelt. Ik ga het nieuwe seizoen wel kijken, hopelijk is t wat

1 like

The sinner S3 staat eindelijk op Netflix be! Ben benieuwd

2 likes

Oh dat heb ik helemaal gemist, dan is het logisch en ga ik het nieuwe seizoen wel een kans geven!

1 like

Mooi! Keek lekker weg. Goede acteurs

2 likes

Vond hem echt minder goed in vergelijking met de vorige seizoenen :frowning:

Ben @macklemore niet maar 7! Bijna alweer afgelopen dus :weary:

1 like

Ik heb een nieuwe serie nodig, want net Orphan Black uitgekeken. Heel leuk, andere favorieten:

• bates motel
  • the fall
  • luther
  • the sinner
  • hannibal
  • haunting of hill house
  • you
  • ratched
  • supernatural
  • lie to me

Dead to me, working moms, gossip girl, skins etc. vind ik ook allemaal leuk, dus een suggestie in die trant is ook welkom. Maar de series die ik het best vind zijn vaak toch wel thriller/crime/horror/drama. Ozark/the bridge heb ik geprobeerd maar op een gegeven moment afgehaakt omdat het me niet echt pakte.

1 like

Dit had ik ook gemist en nu gevonden. Mening bijgesteld :grimacing:

2 likes