asstiel <3
Ik ben in SPN nu in seizoen 14. maar moet zeggen dat ze beter eerder hadden kunnen stoppen. begint nu zo langdradig te worden.
asstiel <3
Ik ben in SPN nu in seizoen 14. maar moet zeggen dat ze beter eerder hadden kunnen stoppen. begint nu zo langdradig te worden.
Ja enerzijds wel, vanaf seizoen 10 vond ik het downhill gaan. Maar toch… zoveel jaren zo gevolgd haha en dan voelt het toch wel heel leeg als het klaar is.
ik heb een vermoeden waar het heen gaat. maar goed, nog ff rekken tot eind S15 denk ik.
Denk dat ze totaal wel drie eindes hebben gehad waarbij het mooi was geweest.
Vind het wel echt leuk dat bepaalde dingen terug blijven komen in SPN of soms ook hints zijn.
En ik mis Crowley.
Ik vond het in lucifer leuk dat ze ook hintten naar spn (amenadiel die vroeg of Castiel weer in de hemel aan het zingen was) en omgekeerd (lucifer in spn die zegt dat hij naar Californië verhuist om crime op te lossen). Zo leuk
Crowley is zo leuk ja! Ik vond Kevin ook zo’n leuk personage! En Jo die scene pff gejanktt
Jaaaa ik kon het huilen nog even inhouden maar toen Trixie kwam lukte het echt niet meer
Echt een sneue aflevering, zag het ook niet aankomen aan het begin van de aflevering
Hahaha ja dat was echt geweldig! Lucifer in Spn is ook z’n lekker karakter. Hij zet hem echt goed neer dat personage.
Morgen Lupin!!!
Kijk dit
Niet klikken als je Martien meiland kut vindt
Edit: oh nu krijg ik ineens wel weer een voorbeeldje
Heeft iemand die docu over die octopus gezien? My Octopus Teacher? Ben heel benieuwd wat andere mensen van die vent vonden.
Het is al even geleden, maar ik vond het nogal een ‘vreemde’ man. Gewoon omdat hij elke dag naar die octopus ging, als ik het mij goed herinner kwam het een beetje obsessief over (maar ik kan mij voorstellen dat je in zo’n project echt helemaal opgezogen wordt). Vond het een super interessante documentaire en heel mooi om te zien. Super interessante dieren.
Ik ben weer aan het simpen op Omar Sy!!!
Ik vond het een praaachtige documentaire, zo mooi, bijzonder. Echt intelligente dieren. Ik moest huilen! (Maar ik huil overal bij).
Good girls seizoen 2 episode 3 spoiler
leslie is vermoord en ik moest huilen, hij is echt een kutpersoon maar die arme oma en haar voicemails letterlijk tranen arm omaatje
@Luzarl dat snap ik ja, zooo leuk hij!
Ah yes ik ga nu kijken!!
Er zijn toch weinig mannen met zo’n charme als Omar Sy, pfff die lach. Ik ga wel goed op het tweede seizoen van Lupin.
Ja moest er wel in komen
Vond het 1e deel beter in elkaar zitten? Ook de donkere kant, de Lupin-trucjes
Dit was wat zoetsappiger? Verhaal met Juliette vond ik ook heel oppervlakkig
Beelden van Parijs
ik vond hem prachtig, moest janken op het einde haha
Ja hè
Ik vond lupin echt weer goed. Echt alles in die serie is uitgedacht en niks is toevallig
Die seriefinale van Younger was wel echt
en duurt ook nog eens 46 min. Oh en Liza en Josh??
Heel leuk!! Veel plezier, 15 seizoenen lang.
En, Dean of Sam?