Series & Netflix #3

Blij dat ik het afgekeken heb, heel indrukwekkend! (Maid)

3 likes

Gooi er gewoon een geinig feitje in, sorry voor als je het al wist/het je niks boeit:
Ze zijn in het echt ook moeder en dochter.

Maar ze speelt indd een irrirant mens haha

4 likes

Kijkt iemand de braziliaanse versie van love is blind? ‘Casamento as cegas brasil’ heet het. Ik vind dit soort programma’s vaak niet zo chill om in een andere taal te kijken omdat ik graag iets tegelijk wil doen (scrollen op het forum/hobby’s, etc), maar ben wel benieuwd. Was ook begonnen met de braziliaanse too hot to handle, maar vind hun portugees echt zo lelijk klinken dat het niet echt lekker wegkijkt

1 like

Er is een nieuwe seizoen van On my block! Ik wist helemaal niet dat dat zou komen maar ik ben er heel blij mee want ik vond het einde van het vorige seizoen helemaal niet leuk.

2 likes

Ben Maid aan het kijken, goede serie. Wel echt een kutserie, als er iets goeds gebeurd kan het gewoon geen 1 afl lang duren ofzo voordat t weer fout gaat?!

6 likes

Jaa ik vond t zo goed in elkaar zitten dat je gewoon gefrustreerd raakte steeds.

3 likes

Ja kan die frustratie niet meer aan hoor 🥲

2 likes

Nieuw seizoen van de Baby Sitters Club staat op Netflix. Tiener me gaat dit weer lekker bingen

6 likes

Ik vond het Braziliaanse Portugees ook heel lelijk bij too hot to handle, ik weten niet meer wat precies maar ik stoorde me aan bepaalde klanken ofzo? Uiteindelijk vond ik het wel minder irritant. En ik heb love is blind Brazilië ook gekeken, vond daarbij het Portugees helemaal niet vervelend. Wel delen gemist ook omdat ik ook altijd half kijk en half iets anders doe.

1 like

Squid Game helemaal afgekeken en ik had al een vermoeden! Alsnog doet alles me denken aan Battle Royale.

Gaat iemand de serie I know what you did last summer kijken op Prime?

1 like

Ik heb net Love on the Spectrum seizoen 2 afgekeken en dit was precies wat ik nodig had vandaag. Voelde me zó somber vandaag, maar na het kijken hiervan is dat verdwenen.
Heb veel bewondering voor de deelnemers van dit programma. Ik vind het zo hartverwarmend hoe respectvol iedereen met elkaar omgaat. Zitten echt belangrijke lessen in deze serie vind ik. Er is zo veel meer ruimte voor het ‘checken’ hoe de ander zich voelt bij dingen of voor consent bij bijvoorbeeld een knuffel of een kus dan je elders ziet. Dat vind ik echt een voorbeeld. Als nou eens iedere hetero man even de kunst van hoe je iemand behandelt op een date afkijkt bij Ronan… Echt love hem en Katie samen. Wat we van die twee zagen vond ik zo lief, ze gaan zo liefdevol met elkaar om. Serieus couple goals. Vind het zo jammer dat het nu alweer afgelopen is!

12 likes

Van wat ik er tot nu toe heb gezien is het echt verschrikkelijke meuk, net zoals die ‘Scream’ serie. Maar ik ben toch benieuwd want ik vind de films heerlijk.

3 likes

Oeh goed dat je het zegt, ik deed net de tv uit :joy: Ik waan mij even naar Netflix

1 like

Ik denk ik wel, maar ik vind die film zo :heart: (ook omdat ik hem al 100 keer heb gezien, niet omdat het zo goed is maar gewoon cult) dus ben bang dat de serie tegenvalt.

2 likes

Scream de serie vond ik stiekem wel vermakelijk. Gewoon verstand op 0 en kijken. Over Scream gesproken, er schijnt toch nog een nieuwe film te komen met Neve Campbell.

@Evenveel Daar ben ik ergens ook wel bang voor. Ik had als tiener een poster van de eersts I know what… film op mijn kamer hangen.

2 likes

Als WHAT ARE YOU WAITING FOOORRRRR
er niet in voor gaat komen dan bestaat deze serie niet voor mij

Ja met de hele cast!, Neve, Courtney & David. De officiele poster is vandaag uitgekomen.

5 likes

Ik heb nachtmerries gehad van de scène waarin Max die haak vol van onder zijn kin in kreeg.

@Hejira Ik hoop zo dat deze beter is dan Scream 3. Vond 4 nog wel te doen maar ik hoor Randy altijd nog zeggen: sequels suck!

2 likes

Ja 3 is echt verschrikkelijk. 4 vond ik wel leuk voor een keer maar precies gemaakt in de periode waarin horror echt saai en oppervlakkig was. Hoop dat er met dit deel echt een hele nieuwe twist in zit. Creativiteit zoals in de 1e.

1 like

Ja dit. Echt super goed dat er om consent werd gevraagd, juist ook op een hele natuurlijke manier alsof het er helemaal ingebakken zit dat dit “normaal” is om te doen (is helaas nog niet zo…)
En vond alle ouders/verzorgers ook echt positief en stimulerend naar hun kinderen toe, echt mooi om te zien. Zo liefdevol allemaal

2 likes