Series & Netflix

Nee KPN helaas, en daar gaat het de 30e ook vanaf…

Ah man niet goed gelezen. Hoop dat het snel op netflix komt.

Iemand hier die wild wild country kijkt?

Yes, die heb ik laatst gezien. Bizar verhaal, hè?!

Hmm iedereen vindt blijkbaar de laatste aflevering van 13 reasons why heel spannend enzo maar het was toch super voorspelbaar allemaal? En nouja ik weet niet maar vond het echt een stomme boring seizoensfinale en eigenlijk het hele seizoen nogal uitgemolken. Ga het volgende seizoen niet meer kijken.

2 likes

Ik kan het even niet opzoeken maar staat het laatste seizoen van new girl erop of het 1 na laatste?

Better call Saul komt deze zomer terug! :smiley:

4 likes

Op internet lees ik dat er een 7de en laatste seizoen komt. Netflix heeft net seizoen 6 er op gezet.

1 like

Ik kijk nu intersection en vind het zo leuk, alleen hoorde dus dat ze die serie ineens gestopt hebben tijdens de opnames vanwege tegenvallende kijkcijfers. Dus nu is het verhaal helemaal niet af. :frown:
Kan btw niet wachten tot het nieuwe seizoen OITNB :biggrin:

Maar suits seizoen 6 staat er nog niet op :sob: terwijl ze in Amerika al bij seizoen 7 zijn. Ik haat dat altijd zo.

Ik vind het zo’n goed serie, vind niet dat er een seizoen minder is.

Kijkt iemand ook shadow hunters. Lees net dat het gecanceld is, ze maken 2 extra afleveringen bij seizoen 3. Wel stom dat het pas voorjaar 2019 te zien zal zijn.

1 like

Stom

Zo jammer dat Netflix dan weer zo achterloopt :frown:

Ik vond alle seizoenen leuk! En ik vind het oprecht jammer dat er geen nieuwe meer komt. Dus ik zou doorkijken als ik jou was :grimacing:

ik ben op een gegeven moment wel afgehaakt maar wat ik wel gezien heb was heel vet.

1 like

27 juli nieuwe oitnb :star_struck:

9 likes

Yessssss

Jaaa ik wilde het ook net posten! Aftellen maar :sunglasses:

Lees net dat orange is the new black vanaf 27 juli weer te zien is :smiley:

1 like

Ik las het ook, 2 posts boven je :nerd_face:

(Geen aanval, vond het gewoon grappig)

4 likes